Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9300
Title: Досвід застосування електронних соціальних мереж у медичних вишах
Authors: Манюк, Л. В.
Кучумова, Н. В.
Issue Date: 2018
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Манюк Л. В. Досвід застосування електронних соціальних мереж у медичних вишах / Л. В. Манюк, Н. В. Кучумова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 175–180.
Abstract: У статті проаналізовано сучасні наукові розвідки щодо застосування ЕСМ під час університетської підготовки майбутніх лікарів і виявлено способи залучення цих інноваційних навчальних технологій у освітній процес ВМНЗ. Викладачі неформально використовують різні можливості ЕСМ, зокрема Youtube, Twitter і Facebook, для поширення відео, статей і коментарів із поясненнями, що до вподоби студентам. До найпоширеніших інструментів ЕСМ належать віртуальні щоденники і «wiki», які дають можливість ведення бесіди, обміну знаннями і досвідом, взаємооцінювання, поширення наукової інформації, оприлюднення нових ідей, проведення, обговорення і стимулювання досліджень, спільного навчання і полегшення командної роботи.; The paper analyses modern studies dedicated to the application of social media in university training of future physicians. It determines the methods of implementation of these innovative learning technologies into the academic process at higher medical education institutions. It has been found that the most popular social media include Youtube, Twitter and Facebook. Faculty use their tools to share articles, video files and commentaries that is appreciated by medical students. The most common tolls of social media are blogs and wiki which enable discussions, group sessions, sharing of knowledge and experience, research, mutual evaluation and team work.; В статье проведен анализ современных научных исследований по применению ЕСМ во время университетской подготовки будущих врачей и выявлено способы привлечения этих инновационных учебных технологий в образовательный процесс ВМНЗ. Преподаватели неформально используют возможности ЕСМ, в частности Youtube, Twitter и Facebook, для распространения видео, статей и комментариев с объяснениями, что нравится студентам. К наиболее распространенным инструментам ЕСМ принадлежат виртуальные дневники и «wiki», которые дают возможность ведения беседы, обмена знаниями и опытом, взаимооценивания, распространения научной информации, обнародования новых идей, проведения, обсуждения и стимулирования исследований, совместного обучения и облегчения командной работы.
Keywords: електронна соціальна мережа
підготовка майбутніх лікарів
вища медична освіта
social media
professional medical training
higher medical education
электронная социальная сеть
подготовка будущих врачей
высшее медицинское образование
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9300
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43_DZE.pdf143,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.