Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовицкая, С. Ф.-
dc.contributor.authorРоманова, А. П.-
dc.date.accessioned2018-12-28T02:54:44Z-
dc.date.available2018-12-28T02:54:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНовицкая С. Р. Андрагогический подход к образованию в системе повышения квалификации руководителей и специалистов здравоохранения Республики Беларусь / С. Р. Новицкая, А. П. Романова // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 184–187.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9326-
dc.description.abstractНаиболее продуктивной концепцией образования взрослых во многих странах мира считается андрагогический подход к образованию американского учёного М.Ш. Ноулза, активно разрабатываемый специалистами, осуществляющими последипломное образование.; The most productive concept of adult education in many countries of the world is the andragogical approach to the formation of the American scientist M. Sh. Knowles, actively developed by specialists who carry out postgraduate education.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectобразование взрослыхuk_UA
dc.subjectандрагогикаuk_UA
dc.subjectандрагогический подходuk_UA
dc.subjectандрагогическая модельuk_UA
dc.titleАндрагогический подход к образованию в системе повышения квалификации руководителей и специалистов здравоохранения Республики Беларусьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
97_APK.pdf102,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.