Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіколішин, Анатолій Карлович-
dc.contributor.authorМитченок, Віктор Іванович-
dc.contributor.authorІваницька, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorІваницький, Ігор Олексійович-
dc.contributor.authorНиколишин, Анатолий Карлович-
dc.contributor.authorМитченок, Виктор Иванович-
dc.contributor.authorИваницкая, Елена Сергеевна-
dc.contributor.authorИваницкий, Игорь Алексеевич-
dc.date.accessioned2019-01-29T12:23:30Z-
dc.date.available2019-01-29T12:23:30Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationМетодичні принципи забезпечення переходу до модульно-рейтингової системи навчання / А. К. Ніколішин, В. І. Митченок, О. С. Іваницька, І. О. Іваницький // Шляхи упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи та шкали ECTS : матеріали навч.-метод. конф., Полтава, 2005 р. ‒ Полтава, 2005. ‒ С. 64‒65.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9475-
dc.description.abstractОдним із найважливіших напрямків розвитку вищої школи в умовах Болонського процесу є запровадження інноваційних змін технологій навчального Процесу, передусім це стосується введення модульно-рейтингової системи. Принциповим дидактичним моментом цієї системи є те, що програма кожної навчальної дисципліни поділяється на відносно невеликі за обсягом і поєднані змістом частини ‒ модулі. Такий поділ навчального матеріалу значно полегшує його засвоєння. Реалізація вказаних дидактичних принципів запровадження модульно-рейтингової системи дозволить забезпечити високу якість підготовки фахівця, що відповідає європейським стандартам ; Одним из важнейших направлений развития высшей школы в условиях Болонского процесса является внедрение инновационных изменений технологий учебного процесса, прежде всего это касается введения модульно-рейтинговой системы. Принципиальным дидактическим моментом этой системы является то, что программа каждой учебной дисциплины делится на относительно небольшие по объему и объединены содержанием части ‒ модули. Такое деление учебного материала значительно облегчает его усвоение. Реализация указанных дидактических принципов введения модульно-рейтинговой системы позволит обеспечить высокое качество подготовки специалиста, соответствует европейским стандартам.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectмодульно-рейтингова системаuk_UA
dc.subjectдидактичні принципиuk_UA
dc.subjectмодульно-рейтинговая системаuk_UA
dc.subjectдидактические принципыuk_UA
dc.titleМетодичні принципи забезпечення переходу до модульно-рейтингової системи навчанняuk_UA
dc.title.alternativeМетодические принципы обеспечения перехода к модульно-рейтинговой системе обученияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodical_principles_to_ensure_the_transition_to_a_module.pdf277,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.