Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9475
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ніколішин, Анатолій Карлович | - |
dc.contributor.author | Митченок, Віктор Іванович | - |
dc.contributor.author | Іваницька, Олена Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Іваницький, Ігор Олексійович | - |
dc.contributor.author | Николишин, Анатолий Карлович | - |
dc.contributor.author | Митченок, Виктор Иванович | - |
dc.contributor.author | Иваницкая, Елена Сергеевна | - |
dc.contributor.author | Иваницкий, Игорь Алексеевич | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-29T12:23:30Z | - |
dc.date.available | 2019-01-29T12:23:30Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Методичні принципи забезпечення переходу до модульно-рейтингової системи навчання / А. К. Ніколішин, В. І. Митченок, О. С. Іваницька, І. О. Іваницький // Шляхи упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи та шкали ECTS : матеріали навч.-метод. конф., Полтава, 2005 р. ‒ Полтава, 2005. ‒ С. 64‒65. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9475 | - |
dc.description.abstract | Одним із найважливіших напрямків розвитку вищої школи в умовах Болонського процесу є запровадження інноваційних змін технологій навчального Процесу, передусім це стосується введення модульно-рейтингової системи. Принциповим дидактичним моментом цієї системи є те, що програма кожної навчальної дисципліни поділяється на відносно невеликі за обсягом і поєднані змістом частини ‒ модулі. Такий поділ навчального матеріалу значно полегшує його засвоєння. Реалізація вказаних дидактичних принципів запровадження модульно-рейтингової системи дозволить забезпечити високу якість підготовки фахівця, що відповідає європейським стандартам ; Одним из важнейших направлений развития высшей школы в условиях Болонского процесса является внедрение инновационных изменений технологий учебного процесса, прежде всего это касается введения модульно-рейтинговой системы. Принципиальным дидактическим моментом этой системы является то, что программа каждой учебной дисциплины делится на относительно небольшие по объему и объединены содержанием части ‒ модули. Такое деление учебного материала значительно облегчает его усвоение. Реализация указанных дидактических принципов введения модульно-рейтинговой системы позволит обеспечить высокое качество подготовки специалиста, соответствует европейским стандартам. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | модульно-рейтингова система | uk_UA |
dc.subject | дидактичні принципи | uk_UA |
dc.subject | модульно-рейтинговая система | uk_UA |
dc.subject | дидактические принципы | uk_UA |
dc.title | Методичні принципи забезпечення переходу до модульно-рейтингової системи навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Методические принципы обеспечения перехода к модульно-рейтинговой системе обучения | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Methodical_principles_to_ensure_the_transition_to_a_module.pdf | 277,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.