Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9475
Title: Методичні принципи забезпечення переходу до модульно-рейтингової системи навчання
Other Titles: Методические принципы обеспечения перехода к модульно-рейтинговой системе обучения
Authors: Ніколішин, Анатолій Карлович
Митченок, Віктор Іванович
Іваницька, Олена Сергіївна
Іваницький, Ігор Олексійович
Николишин, Анатолий Карлович
Митченок, Виктор Иванович
Иваницкая, Елена Сергеевна
Иваницкий, Игорь Алексеевич
Issue Date: 2005
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Методичні принципи забезпечення переходу до модульно-рейтингової системи навчання / А. К. Ніколішин, В. І. Митченок, О. С. Іваницька, І. О. Іваницький // Шляхи упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи та шкали ECTS : матеріали навч.-метод. конф., Полтава, 2005 р. ‒ Полтава, 2005. ‒ С. 64‒65.
Abstract: Одним із найважливіших напрямків розвитку вищої школи в умовах Болонського процесу є запровадження інноваційних змін технологій навчального Процесу, передусім це стосується введення модульно-рейтингової системи. Принциповим дидактичним моментом цієї системи є те, що програма кожної навчальної дисципліни поділяється на відносно невеликі за обсягом і поєднані змістом частини ‒ модулі. Такий поділ навчального матеріалу значно полегшує його засвоєння. Реалізація вказаних дидактичних принципів запровадження модульно-рейтингової системи дозволить забезпечити високу якість підготовки фахівця, що відповідає європейським стандартам ; Одним из важнейших направлений развития высшей школы в условиях Болонского процесса является внедрение инновационных изменений технологий учебного процесса, прежде всего это касается введения модульно-рейтинговой системы. Принципиальным дидактическим моментом этой системы является то, что программа каждой учебной дисциплины делится на относительно небольшие по объему и объединены содержанием части ‒ модули. Такое деление учебного материала значительно облегчает его усвоение. Реализация указанных дидактических принципов введения модульно-рейтинговой системы позволит обеспечить высокое качество подготовки специалиста, соответствует европейским стандартам.
Keywords: модульно-рейтингова система
дидактичні принципи
модульно-рейтинговая система
дидактические принципы
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9475
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodical_principles_to_ensure_the_transition_to_a_module.pdf277,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.