Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorВесніна, Людмила Едуардівна-
dc.contributor.authorФедотенкова, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-03-11T12:25:08Z-
dc.date.available2019-03-11T12:25:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПроблемне навчання: переваги і можливості застосування в навчальному процесі на кафедрі фізіології / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна, Н. М. Федотенкова // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 23 березня 2017 р. – Полтава, 2017. – С. 163–164.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9741-
dc.description.abstractНаведено дані про сутність інтерактивного навчання. Значну увагу приділено проблемному навчанню як одному з інтерактивних методів. Розглянуто можливості та переваги інтерактивного навчання, визначено диференційовані характеристики інтерактивного навчання порівняно з традиційним. Показано, як саме можна застосовувати елементи інтерактивного і проблемного навчання на заняттях із фізіології.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectінтеракціяuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleПроблемне навчання: переваги і можливості застосування в навчальному процесі на кафедрі фізіологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko_Problemne_navchannia.pdf522,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.