Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9741
Назва: Проблемне навчання: переваги і можливості застосування в навчальному процесі на кафедрі фізіології
Автори: Ткаченко, Олена Вікторівна
Соколенко, Валентина Миколаївна
Весніна, Людмила Едуардівна
Федотенкова, Наталія Миколаївна
Дата публікації: 2017
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Проблемне навчання: переваги і можливості застосування в навчальному процесі на кафедрі фізіології / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна, Н. М. Федотенкова // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 23 березня 2017 р. – Полтава, 2017. – С. 163–164.
Короткий огляд (реферат): Наведено дані про сутність інтерактивного навчання. Значну увагу приділено проблемному навчанню як одному з інтерактивних методів. Розглянуто можливості та переваги інтерактивного навчання, визначено диференційовані характеристики інтерактивного навчання порівняно з традиційним. Показано, як саме можна застосовувати елементи інтерактивного і проблемного навчання на заняттях із фізіології.
Ключові слова: інтеракція
інтерактивне навчання
проблемне навчання
студенти
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9741
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko_Problemne_navchannia.pdf522,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.