Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9741
Title: Проблемне навчання: переваги і можливості застосування в навчальному процесі на кафедрі фізіології
Authors: Ткаченко, Олена Вікторівна
Соколенко, Валентина Миколаївна
Весніна, Людмила Едуардівна
Федотенкова, Наталія Миколаївна
Issue Date: 2017
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Проблемне навчання: переваги і можливості застосування в навчальному процесі на кафедрі фізіології / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна, Н. М. Федотенкова // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 23 березня 2017 р. – Полтава, 2017. – С. 163–164.
Abstract: Наведено дані про сутність інтерактивного навчання. Значну увагу приділено проблемному навчанню як одному з інтерактивних методів. Розглянуто можливості та переваги інтерактивного навчання, визначено диференційовані характеристики інтерактивного навчання порівняно з традиційним. Показано, як саме можна застосовувати елементи інтерактивного і проблемного навчання на заняттях із фізіології.
Keywords: інтеракція
інтерактивне навчання
проблемне навчання
студенти
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9741
Appears in Collections:Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachenko_Problemne_navchannia.pdf522,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.