Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіланова, Лариса Павлівна-
dc.contributor.authorБиланова, Лариса Павловна-
dc.contributor.authorBilanova, L. P.-
dc.contributor.authorАндрейко, Світлана Станіславівна-
dc.contributor.authorАндрейко, Светлана Станиславовна-
dc.contributor.authorAndreiko, S. S.-
dc.date.accessioned2019-03-22T13:21:48Z-
dc.date.available2019-03-22T13:21:48Z-
dc.date.issued2019-03-21-
dc.identifier.citationБіланова Л. П. З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі / Л. П. Біланова, С. С. Андрейко // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : навч.- наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 16–18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9848-
dc.description.abstractПроаналізовано практичну цінність використання бінарних занять як однієї з форм інтегрованого навчання. Акцентовано на діяльності використання бінарного заняття для забезпечення якісної професійної підготовки на прикладі таких дисциплін як латинська мова і фармакологія з медичною рецептурою для майбутніх медичних сестер і фармацевтів. The article focuses on the practical value оf using binary classes in teaching as one of the approaches to integrative learning. The article reveals the achievement of the goal using binary classes through the successful preparation and implementation of the educational objectives of the Latin language and pharmacology with prescription writing disciplines for future nurses and pharmacists - ensuring quality training.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectбінарні заняттяuk_UA
dc.subjectінтегроване навчанняuk_UA
dc.subjectсистематизація знаньuk_UA
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв'язкиuk_UA
dc.subjectbinary classesuk_UA
dc.subjectintegrative learninguk_UA
dc.subjectknowledge organizinguk_UA
dc.subjectprofessional orientationuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary communicationuk_UA
dc.titleЗ досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні
Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilanova.pdf114 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.