Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9848
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Біланова, Лариса Павлівна | - |
dc.contributor.author | Биланова, Лариса Павловна | - |
dc.contributor.author | Bilanova, L. P. | - |
dc.contributor.author | Андрейко, Світлана Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Андрейко, Светлана Станиславовна | - |
dc.contributor.author | Andreiko, S. S. | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-22T13:21:48Z | - |
dc.date.available | 2019-03-22T13:21:48Z | - |
dc.date.issued | 2019-03-21 | - |
dc.identifier.citation | Біланова Л. П. З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі / Л. П. Біланова, С. С. Андрейко // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : навч.- наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 16–18. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9848 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано практичну цінність використання бінарних занять як однієї з форм інтегрованого навчання. Акцентовано на діяльності використання бінарного заняття для забезпечення якісної професійної підготовки на прикладі таких дисциплін як латинська мова і фармакологія з медичною рецептурою для майбутніх медичних сестер і фармацевтів. The article focuses on the practical value оf using binary classes in teaching as one of the approaches to integrative learning. The article reveals the achievement of the goal using binary classes through the successful preparation and implementation of the educational objectives of the Latin language and pharmacology with prescription writing disciplines for future nurses and pharmacists - ensuring quality training. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | бінарні заняття | uk_UA |
dc.subject | інтегроване навчання | uk_UA |
dc.subject | систематизація знань | uk_UA |
dc.subject | професійна спрямованість | uk_UA |
dc.subject | міжпредметні зв'язки | uk_UA |
dc.subject | binary classes | uk_UA |
dc.subject | integrative learning | uk_UA |
dc.subject | knowledge organizing | uk_UA |
dc.subject | professional orientation | uk_UA |
dc.subject | interdisciplinary communication | uk_UA |
dc.title | З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bilanova.pdf | 114 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.