Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9848
Title: З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі
Authors: Біланова, Лариса Павлівна
Биланова, Лариса Павловна
Bilanova, L. P.
Андрейко, Світлана Станіславівна
Андрейко, Светлана Станиславовна
Andreiko, S. S.
Issue Date: 21-Mar-2019
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Біланова Л. П. З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі / Л. П. Біланова, С. С. Андрейко // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : навч.- наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 16–18.
Abstract: Проаналізовано практичну цінність використання бінарних занять як однієї з форм інтегрованого навчання. Акцентовано на діяльності використання бінарного заняття для забезпечення якісної професійної підготовки на прикладі таких дисциплін як латинська мова і фармакологія з медичною рецептурою для майбутніх медичних сестер і фармацевтів. The article focuses on the practical value оf using binary classes in teaching as one of the approaches to integrative learning. The article reveals the achievement of the goal using binary classes through the successful preparation and implementation of the educational objectives of the Latin language and pharmacology with prescription writing disciplines for future nurses and pharmacists - ensuring quality training.
Keywords: бінарні заняття
інтегроване навчання
систематизація знань
професійна спрямованість
міжпредметні зв'язки
binary classes
integrative learning
knowledge organizing
professional orientation
interdisciplinary communication
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9848
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні
Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilanova.pdf114 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.