Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9930
Title: | Формування екологічних знань студентів-медиків під час вивчення мікробіології, вірусології та імунології |
Authors: | Дерев’янко, Тетяна Василівна Звягольська, Ірина Миколаївна Полянська, Валентина Павлівна Деревянко, Татьяна Васильевна Полянская, Валентина Павловна Звягольская, Ирина Николаевна |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Українська медична стоматологічна академія |
Citation: | Дерев’янко Т. В. Формування екологічних знань студентів-медиків під час вивчення мікробіології, вірусології та імунології / Т. В. Дерев’янко, І. М. Звягольська, В. П. Полянська // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 63–65. |
Abstract: | Акцентовано на важливості екологічної освіти майбутніх фахівців-медиків для розв’язання проблем збереження здоров’я людства й оптимізації стану довкілля. Охарактеризовано роль мікробіології, вірусології та імунології у формуванні системи екологічних знань студентів-медиків; The article emphasizes the importance of environmental education of future medical professionals for solving problems of human health preserving and optimization of the environment. The role of microbiology, virology and immunology in formation of a system of ecological knowledge of medical students has been revealed and defined. |
Keywords: | екологічна культура екологічні знання мікробіологія мікроорганізми студенти- медики ecological culture ecological knowledge microbiology microorganisms medical students |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9930 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Derevianko_Formuvannia_ekolohichnykh_znan.pdf | 747,62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.