Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9976
Title: Особливості організації самостійної роботи студентів при викладанні фахових дисциплін
Authors: Каськова, Людмила Федорівна
Андріянова, Ольга Юріївна
Кулай, Ольга Олександрівна
Амосова, Людмила Іванівна
Яценко, Олег Ігорович
Каськова, Людмила Фёдоровна
Андриянова, Ольга Юрьевна
Кулай, Ольга Александровна
Яценко, Олег Игоревич
Амосова, Людмила Ивановна
Amosova, L. I.
Kaskova, L. F.
Andriyanova, O. Yu.
Kulai, O. O.
Issue Date: 2019
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Особливості організації самостійної роботи студентів при викладанні фахових дисциплін / Л. Ф. Каськова, О. Ю. Андріянова, О. О. Кулай [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 94–96.
Abstract: Висвітлено самостійну роботу студентів як напрям навчання, який сприяє формуванню самостійності, ініціативності, дисциплінованості, почуття відповідальності, необхідних майбутньому фахівцю в навчанні та професійній діяльності; The article is devoted to the independent work of students as a direction of education which contributes to the formation of self-sustainability, initiative, discipline, sense of responsibility, necessary for the future of speciality in teaching and professional activities.
Keywords: самостійна робота
навчальний процес
пізнавальна діяльність
студенти
інформаційні технології
independent work
educational process
cognitive activity
students
information technologies
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9976
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів
Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні
Наукові праці. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kaskova_Osoblyvosti_orhanizatsii_samostiinoi_roboty.pdf684,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.