Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9993
Назва: Методи і засоби навчання та контролю знань: що важливіше – форма чи реформа
Автори: Катеренчук, Іван Петрович
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Катеренчук І. П. Методи і засоби навчання та контролю знань: що важливіше – форма чи реформа / І. П. Катеренчук // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 99–101.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано тенденції впровадження новітніх методів навчання і контролю знань студенів, сучасні вимоги до організації навчального процесу в медичному ЗВО; аргументується недоцільність винятково електронного контролю знань; The article presents an analysis of modern trends in methods of teaching and in methods of evaluating the students level of knowledge, describes the up-to-date requirements to the organization of training process at medical institutions, argues the inexpediency of solitary electronic control knowledge evaluation.
Ключові слова: методи навчання і контролю знань
реформування
methods of teaching and methods of knowledge evaluation
reformatting
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9993
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 2
Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Katerenchuk_Metody_i_zasoby_navchannia.pdf703,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.