Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією за Автор "Bilych, A."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Науково-педагогічний підхід до викладання топографічної анатомії та оперативної хірургії серед студентів-іноземців медичного факультету(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2013) Проніна, Олена Миколаївна; Білич, Анатолій Миколайович; Данильченко, Світлана Іванівна; Половик, Олександр Юрійович; Коптев, Михайло Миколайович; Пронина, Елена Николаевна; Билыч, Анатолий Николаевич; Данильченко, Светлана Ивановна; Половик, Александр Юрьевич; Коптев, Михаил Николаевич; Pronina, O. M.; Bilych, A.; Danilchenko, S.; Polovik, A.; Кoptev, M.У статті приведені дані щодо впровадження у навчальний процес нових методів викладання топографічної анатомії і оперативної хірургії, направлених на прищеплення у студентів-іноземців медичного факультету клінічного мислення стосовно топографо-анатомічних особливостей тієї чи іншої ділянки тіла. Викладання другої складової частини предмету – оперативної хірургії базується на тісному поєднанні глибоких знань топографічної анатомії тієї ділянки, де проводиться операція, з обґрунтованим оперативним доступом і оперативним прийомом; В статье приведены данные относительно внедрения в учебный процесс новых методов преподавания топографической анатомии и оперативной хирургии, направленных на привитие у студентов-иностранцев медицинского факультета клинического мышления относительно топографо-анатомических особенностей той или иной области тела. Преподавание второй составной части предмета – оперативной хирургии базируется на тесной взаимосвязи глубоких знаний топографической анатомии той области, где проводится операция, с обоснованным оперативным доступом и оперативным приёмом;In the article cited data in relation to introduction in the educational process of new methods of topographical anatomy and operative surgery’s teaching, sent to directing for the students-foreigners of clinical thought of relatively topographical-anatomical features of body’s one or another area. Teaching of the second component part of object – is based operative surgery on close intercommunication of thorough knowledge of topographical anatomy of that area, where an operation is conducted, with reasonable operative access and operative receptionДокумент Сучасні задачі, проблеми та шляхи їх вирішення при вивченні топографічної анатомії і оперативної хірургії(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2011) Проніна, Олена Миколаївна; Білич, Анатолій Миколайович; Данильченко, Світлана Іванівна; Половик, Олександр Юрійович; Коптев, Михайло Миколайович; Пронина, Елена Николаевна; Билыч, Анатолий Николаевич; Данильченко, Светлана Ивановна; Половик, Александр Юрьевич; Коптев, Михаил Николаевич; Pronina, E.; Bilych, A.; Danilchenko, S.; Polovik, A.; Koptev, M.Реформування вищої медичної освіти України передбачає впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи. Основною задачею при вивченні топографічної анатомії і оперативної хірургії є прищеплення якісних знань і фундаментальних практичних навичок з топографічної анатомії і оперативної хірургії у кожного студента. Практичні навички з нашої дисципліни допоможуть майбутнім лікарям у подальшому навчанні на кафедрах клінічного профілю;Реформирование высшего медицинского образования Украины предусматривает внедрение в учебный процесс кредитно-модульной системы. Основной задачей при изучении топографической анатомии и оперативной хирургии является привитие качественных знаний и фундаментальных практических навыков по топографической анатомии и оперативной хирургии у каждого студента. Практические навыки по нашему предмету помогут будущим врачам в дальнейшем обучении на кафедрах клинического профиля;The reform of higher medical education in Ukraine is envisaged by the introduction of a credit-module system in the educational process. The main task in studying topographical anatomy and operative surgery is to congratulate the high-quality knowledge and fundamental practical skills of topographical anatomy and surgical surgery for each student. Practical skills from our facility will help future physicians in further study at clinical departmentsДокумент Формування клінічного мислення у студентів під час вивчення оперативної хірургії та топографічної анатомії(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2014) Проніна, Олена Миколаївна; Коптев, Михайло Миколайович; Данильченко, Світлана Іванівна; Білич, Анатолій Миколайович; Половик, Олександр Юрійович; Пронина, Елена Николаевна; Коптев, Михаил Николаевич; Данильченко, Светлана Ивановна; Билыч, Анатолий Николаевич; Половик, Александр Юрьевич; Pronina, E.; Koptev, M.; Danilchenko, S.; Bilych, A.; Polovik, O.Клінічне мислення є невід’ємною складовою професійної діяльності кожного лікаря. Формування його у студентів починаючи з перших років навчання є одним із головних завдань навчального процесу в медичному ВНЗ. Описано використання інноваційних технологій навчання, таких як ділові ігри, метод кейсів, метод «мозкового штурму», інтерактивні лекції, які допомагають у формуванні клінічного мислення при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії; Клиническое мышление является неотъемлемой составляющей профессиональной деятельности каждого врача. Формирование его у студентов начиная с первых лет обучения является одной из главных задач учебного процесса в медицинском вузе. Описано использование инновационных технологий обучения, таких как деловые игры, метод кейсов, метод «мозгового штурма», интерактивные лекции, помогающих в формировании клинического мышления при изучении оперативной хирургии и топографической анатомии. Clinical thought is the inalienable constituent of professional activity of every doctor. Students since the first years of teaching have forming of him one of main tasks of educational process in the medical institute of higher. The use of innovative technologies of teaching is described, such as business games, method of keysov, method of «cerebral assault», interactive lectures, helping in forming of clinical thought at the study of operative surgery and topographical anatomy.