Проблеми екології та медицини, 2024, Том 28, № 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Проблеми екології та медицини, 2024, Том 28, № 2 за Автор "Lysanets, Yu. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Collaborative online international learning: suggestions for ukrainian medical education and interdisciplinary cooperation(Полтавський державний медичний університет, 2024) Lysanets, Yu. V.; Ward, J.; Zhang, C.; Downing, T.; Bieliaieva, O. M.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена МиколаївнаThis paper examines the experience of implementing Collaborative Online International Learning (COIL) projects at Coventry University and explores their potential application in the context of Ukrainian higher medical education. The aim of this paper is to demonstrate the feasibility of applying Coventry University's experience in organizing and implementing COIL exchanges in the academic setting of medical and ecological education in Ukraine, thereby fostering enriching opportunities for students and staff to collaborate at the intersection of healthcare, sustainability, business, and law. Materials and methods. The authors outlined the benefits of COIL initiatives between partners, as well as possible challenges in their implementation relying on the corpus of research papers published within the last 5 years available online in PubMed, Google Scholar and other databases, applying the methods of analysis and synthesis, systematization, generalization, comparative and contrastive methods. Results. Given the current conditions of the Russian invasion and martial law in Ukraine, COIL seems to be particularly relevant, providing a vital avenue for global collaboration in education when physical travel abroad may be difficult or impossible. The emphasis on cultural immersion, global perspectives, and the adaptability of the projects make COIL a promising direction for enriching both students and staff within the Ukrainian higher education framework. Highlighting the transformative potential of COIL, the paper proposes potential topics for interdisciplinary COIL projects between healthcare, ecology, business & law professionals. Conclusions. In the context of Ukrainian higher education, the paper suggests that adopting COIL exchanges could enhance collaboration between institutions, empowering students and providing flexible tools for achieving educational objectives. COIL exchanges offer a pathway to enhance educational outcomes while nurturing vital skills and perspectives essential for students and staff to thrive in an increasingly interconnected world. У статті розглянуто досвід реалізації проєктів COIL (Collaborative Online International Learning – спільне міжнародне онлайн-навчання) в Університеті Ковентрі та обґрунтовано доцільність їх застосування в контексті української вищої медичної освіти. Мета статті – продемонструвати доцільність застосування досвіду Університету Ковентрі в організації та впровадженні обмінів COIL в академічному середовищі медичної та природничої ̧ екологічної зокрема, освіти в Україні, сприяючи тим самим збагаченню можливостей для співпраці здобувачів освіти і науково-педагогічних працівників на перетині охорони здоров’я, ініціатив сталого розвитку, бізнесу і права. Матеріали та методи. Автори окреслили переваги проєктів COIL, а також можливі виклики в процесі їх реалізації, спираючись на корпус наукових статей, опублікованих протягом останніх 5 років і доступні в PubMed, Google Scholar та інших базах даних, застосовуючи методи аналізу й синтезу, систематизації, узагальнення, а також порівняльно-зіставний метод. Результати. Проєкти COIL видаються особливо актуальними в умовах воєнного стану в Україні, зумовленого повномасштабним вторгненням Російської Федерації. Запропоновано потенційні теми для міждисциплінарних проєктів COIL між фахівцями у сферах охорони здоров’я, екології, бізнесу та права. Автори акцентують увагу на можливостях культурного занурення, трансформаційного потенціалу й адаптивності формату онлайн-навчання, що роблять проєкти COIL перспективним напрямом розвитку української вищої освіти. Висновки. Наголошено, що в контексті української вищої освіти впровадження проєктів COIL динамізує співпрацю між партнерами, розширює можливості студентів, забезпечуючи гнучкі інструменти для успішного досягнення освітніх цілей, а також поглиблення міжнародної співпраці та інтеграції України в освітнє середовище сучасного глобалізованого світу.Документ Learning management systems at medical university and education during wartime in Ukraine(Полтавський державний медичний університет, 2024) Borzykn, O. A.; Lavrenko, A. B.; Gerasymenko, N. D.; Digtiar, N. I.; Mormol, I. A.; Belan, O. V.; Avramenko, Y. M.; Morokhovets, H. Yu.; Lysanets, Yu. V.; Bereza, I. S.; Kaidashev, I. P.; Борзих, Оксана Анатоліївна; Лавренко, Анна Володимирівна; Герасименко, Наталія Дмитрівна; Дігтяр, Наталія Іванівна; Мормоль, Ірина Анатоліївна; Белан, Оксана Василівна; Авраменко, Яніна Миколаївна; Мороховець, Галина Юріївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Береза, Іван Сергійович; Кайдашев, Ігор ПетровичВступ. З огляду на триваючу війну в Україні, існує потреба в інноваційних рішеннях щодо забезпечення доступу студентів до якісної освіти. У цій статті проаналізовано переваги застосування системи управління навчанням (СУН) в медичному університеті в Україні. Метою роботи було оцінити результати впровадження освітньої платформи в освітній процес ІІ освітнього рівня (магістр) спеціальності 221 Стоматологія на прикладі освітнього компоненту «Пропедевтика внутрішньої медицини». Матеріали та методи. Використовуючи платформу Moodle, було розроблено навчальний курс «Вступ до внутрішньої медицини» для студентів-стоматологів. У дослідженнях взяли участь з 54 студенти 2 курсу та 77 студентів 3 курсу. Проаналізовано успішність студентів протягом 2021-22 та 2022-23 навчальних років. Проведено опитування на основі анкет для оцінки задоволеності студентів якістю навчання. Результати. Виявлено, що бали за підсумкову модульну оцінку у 2022-23 навчальному році значно зросли. Анкетне опитування показало, що більшість студентів мають гарні знання предмету, задоволені формами й методами навчання та вважають, що мають достатньо інформації та підтримки для досягнення очікуваних результатів навчання. Використання СУН, зокрема платформи Moodle, допомогло контролювати негативний вплив війни на освіту. Впровадження новації у навчання забезпечило високу якість навчання, покращило успішність і дозволило точніше оцінювати знання студентів. Висновки. Використання освітньої платформи в освітньому процесі дало змогу підтримувати високий рівень якості освіти в умовах війни та пандемії, показало покращення успішності студентів, дозволило проводити більш точне та незалежне оцінювання знань здобувачів освіти. Introduction. Given the ongoing war in Ukraine, innovative solutions are needed to ensure students’ access to quality education. This paper explores the benefits of applying a Learning Management System (LMS) at a medical university in Ukraine. The aim of the study was to evaluate the results of the implementation of the educational platform in the educational process of the second educational level (master's degree) in the specialty 221 Dentistry on the example of the educational component «Propedeutics of Internal Medicine». Materials and methods. Using Moodle, we developed a training course for an Introduction to Internal Medicine for dental students. The student population consisted of 54 2nd-year students and 77 3rd-year students. The student academic performance during the academic years 2021-22 and 2022-23 was analysed statistically. We also conducted a questionnaire-based survey to assess student satisfaction. Results. The study found that the end-of-module assessment scores in the 2nd year of study significantly increased in the 2022-23 academic year. A questionnaire survey found that most students were familiar with the subject, were satisfied with the forms and methods of teaching and considered that they had sufficient information and support to achieve the expected learning utcomes. Discussion. The use of the LMS helped control the negative impact of the war on education. The introduction of the LMS into the dentistry curriculum has ensured the quality of education, improved academic performance, and allowed for a more accurate assessment of student knowledge.