Світ медицини та біології, 2021, № 1 (75)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Світ медицини та біології, 2021, № 1 (75) за Автор "Baranets, I. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сomprehensive approach to the treatment of motor alalia in preschool children(Полтавський державний медичний університет, 2021) Pakhomova, N. G.; Baranets, I. V.; Pakhomova, V. A.; Scherban, O. A.; Boryak, O. V.; Пахомова, Наталія Георгіївна; Баранець, Інна Володимирівна; Пахомова, Валерія Артурівна; Щербань, Олена Анатоліївна; Боряк, Оксана ВолодимирівнаIn this аrticle, we considered and analyzed the problem of treatment of motor alalia in children by integrating medical and psychological components into the complex treatment course. The purpose of the study was access test the effectiveness of a comprehensive approach to the problem of differential diagnosis and treatment of motor alalia in preschool children. This study lasted within 2017-2020, during which a retrospective analysis of outpatient cards of 150 children with motor alalia was performed. As a result of the study, it was found that organic brain syndrome affects not only the clinical picture of non-speech symptoms, but also mental and speech development in particular. This was proved by a comparative analysis of the results of the brain's bioelectrical activity on the EEG, which reflects the process of its morphological maturation in ontogeny. Based on the obtained data analysis, it was found that in children with motor alalia there were changes in the main electroencephalographic patterns in the form of slowing of the main rhythm in frontal (48.6 %), temporal (21.3 %), frontotemporal and parietal (30.0 %) lobes with interhemispheric asymmetry and rhythm disorganization, which indicates the presence of organic brain syndrome. У статті розглянуто та проаналізовано проблему подолання моторної алалії у дітей шляхом інтеграції медико психологічних складових в організацію комплексної корекційної роботи. Метою дослідження була перевірка ефективності застосування комплексного підходу до проблеми диференційної діагностики та подолання моторної алалії у дітей старшого дошкільного віку. Дане дослідження тривало протягом 2017-2020 рр., в ході якого був проведений ретроспективний аналіз амбулаторних карт 150 дітей із моторною алалією. В результаті дослідження було встановлено, що органічне ураження головного мозку впливає не лише на клінічну картину немовленнєвої симптоматики, а й на психомовленнєвий розвиток зокрема. Це доведено порівняльним аналізом результатів біоелектричної активності головного мозку на ЕЕГ, що відображає процес його морфологічного дозрівання в онтогенезі. На підставі аналізу отриманих даних встановлено, що у дітей із моторною алалією відмічені зміни основних патернів електроенцефалограми у вигляді уповільнення основного ритму у лобних (48,6 %), скроневих (21,3 %), лобно-скронево-тім’яних (30,0 %) відділах з міжпівкульною асиметрією та дезорганізацією ритму, що свідчить про наявність органічних уражень головного мозку.