2022
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2022 за Автор "Amosova, L. I."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Перспективи застосування інформаційних технологій у навчальному процесі лікарів-стоматологів(Полтавський державний медичний університет, 2022) Каськова, Людмила Федорівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Амосова, Людмила Іванівна; Янко, Наталія Валентинівна; Яценко, Павло Ігорович; Каськова, Людмила Фёдоровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Амосова, Людмила Ивановна; Янко, Наталия Валентиновна; Яценко, Павел Игоревич; Kaskova, L. F.; Andriyanova, O. Yu.; Amosova, L. I.; Yanko, N. V.; Yatsenko, P. I.Інформаційні технології, розвиваючись із кожним днем, дозволяють підвищувати ступінь продуктивності в освітньому процесі, робити його цікавим для студентів, мотивувати їх до активної пізнавальної діяльності, що, безумовно, дає їм можливість здобути якісну освіту. При впровадженні методів візуалізації в медичних закладах вищої освіти ці методики показують, що надавати медичну інформацію для навчання можна в різних формах.Документ Сучасні професійні компетентності педагога вищої школи(Полтавський державний медичний університет, 2022) Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Іванівна; Солошенко, Юлія Іванівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Амосова, Людмила Ивановна; Солошенко, Юлия Ивановна; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Amosova, L. I.; Soloshenko, Yu. I.Формування компетентності викладачів (педагогів) у рамках модернізації сучасної освіти і водночас, з визначенням їхнього рівня сформованості, ведення роботи з усунення допустимих недоліків вважається однією з важливих вимог сьогодення. У статті розглянуто питання формування професійної компетентності лікаря-педагога. Обговорено актуальність рівня сформованості професійної компетентності викладача та його розвиток у наш час. Натепер, актуальними є особисті якості педагога, його вміння ставити завдання та цілі педагогічної діяльності, мотивування навчальної діяльності. інформаційна компетентність, розробка програми педагогічної діяльності та прийняття педагогічних рішень, компетенції організації навчальної діяльності.Документ Сучасні тренди розвитку освіти: реалії й перспективи(Полтавський державний медичний університет, 2022) Амосова, Людмила Іванівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Солошенко, Юлія Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Ивановна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Солошенко, Юлия Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Amosova, L. I.; Andriyanova, O. Yu.; Soloshenko, Yu. I.; Ulasevych, L. P.; Pavlenkova, O. S.Висвітлено пріоритетні напрями цифрової трансформації освіти в Україні з урахуванням сучасних світових освітніх трендів задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці нового покоління висококваліфікованих фахівців.