Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів за Автор "Andriyanova, O. Yu."
Зараз показуємо 1 - 20 з 29
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання засобів гігієни фірми «Президент» при захворюваннях тканин пародонта(Ужгород, 2012) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.Документ Вплив лікувально-профілактичних комплексів на розмір «чистих» ділянок зубів , уражених флюорозом(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2011) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Моргун, Наталія Анатоліївна; Моргун, Наталья Анатольевна; Morgun, N. A.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Амосова, Людмила Іванівна; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Новікова, Світлана Чеславна; Новикова, Светлана Чеславна; Novikova, S. Ch.; Левченко, Наталія Валентинівна; Левченко, Наталия Валентиновна; Levchenko, N. V.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.За результатами обстеження 120 дітей (60 - основна, 60 - референтна) у віці 6 років, які проживають в місцевості з різним вмістом фтору в питній воді, виявлено, що з підвищенням ступеня флюорозу зубів знижується показник «чистих» ділянок зубів, уражених флюорозом. Профілактичний комплекс, що включає препарат «остеовіт» і зубну пасту «Новий перли кальцій», в регіоні з підвищеним вмістом фтору в питній воді ефективніший, ніж той, який включає прийом таблеток гліцерофосфату кальцію, полівітаміни «Ревит», аплікації глюконату кальцію; По результатам обследования 120 детей (60 - основная, 60 - референтная) в возрасте 6 лет, проживающих в местности с разным содержанием фтора в питьевой воде, выявлено, что с повышением степени флюороза зубов снижается показатель «чистых» участков зубов, поражённых флюорозом. Профилактический комплекс, включающий препарат «Остеовит» и зубную пасту «Новый жемчуг кальций», в регионе с повышенным содержанием фтора в питьевой воде более эффективный, чем тот, который включает приём таблеток глицерофосфата кальция, поливитамины «Ревит», аппликации глюконата кальция;According to the conducted examination of 120 children (60- basic, 60-referent) at the age of 6, liv¬ing in the areas with different fluoride level of drinking water the increasing degree of dental fluoro¬sis is accompanied with the decreasing rate of clean sections of the teeth affected by dental fluorosis. Preventative complex including preparation «Osteovit» and tooth paste «Novy jemchyg Ca» in the region with high fluoride content in drinking water is considered to be more effective than the complex including taking pills of calcium glicerophosphate, multivitamins «Revit», and calcium glu¬conate applications.Документ Вплив стилю батьківського виховання на поведінку дитини й управління дитиною під час стоматологічного лікування(Український стоматологічний альманах, 2021) Янко, Наталія Валентинівна; Каськова, Людмила Федорівна; Кулай, Ольга Олександрівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Янко, Наталия Валентиновна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Кулай, Ольга Александровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Yanko, N. V.; Kaskova, L. F.; Kulai, O. O.; Andriyanova, O. Yu.Мета роботи – вивчити вплив стилю батьківського виховання на поведінку дитини й деякі фактори, які впливають на стратегію управління дитиною під час стоматологічного лікування. Було обстежено 49 дітей 3-6 років, які лікувалися з приводу карієсу і його ускладнень. Для оцінки стилю батьківського виховання використовували опитування, яке оцінює стилі батьківського виховання. Поведінку дитини під час лікування оцінювали за шкалою Франкла. Діти батьків з авторитетним стилем виховання частіше демонстрували позитивну поведінку, ніж негативну, натомість дозвільний стиль виховання не впливав на поведінку дитини. Надаючи планову допомогу дітям із негативною поведінкою, при дозвільному типі виховання можна спробувати відокремлення дитини від батьків, а за його неефективності – психологічну десенситизацію дитини. При авторитетному стилі виховання потрібно починати з використання стратегії десенситизації. Якщо десенситизація неефективна чи пацієнт потребує невідкладної стоматологічної допомоги, лікування проводимо під седацією. Якщо седація протипоказана, а інші стратегії управління поведінкою дитини не працюють, можна проводити її лікування з утриманням.Документ Вікові відмінності показників карієсу постійних зубів у дітей 6-16 років(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Попик, Катерина Михайлівна; Попик, Катерина Михайловна; Popik, K. M.; Уласевич, Лариса Павлівна; Уласевич, Лариса Павловна; Ulasevych, L. P.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Кулай, Ольга Олександрівна; Кулай, Ольга Александровна; Kulai, O. A.Найбільш активний приріст показників карієсу спостерігається у дітей. Це пов’язано з прорізуванням постійних зубів, які недостатньо мінералізовані, особливо в перші 2-3 роки після прорізування, формуванням органів і систем організму, соматичною патологією, неякісною гігієною порожнини рота дітей, геохімічними умовами проживання, впливом різноманітних зовнішніх факторів, які можуть спричинити порушення мінерального обміну. Збільшення показника поширеності карієсу постійних зубів відбувається в кожному віковому періоді. Найбільш значиму зміну спостерігаємо у віці від 6 до 7 років, тобто період початку прорізування перших постійних молярів, які слабко мінералізовані, адаптація дітей першого року навчання в школі. Важливими є періоди від 8 до 9 років (збільшення показника на 15,79%), а також від 9 до 10 років (збільшення показника на 14,82%) та з 10 до 11 років (збільшення показника на 13,94%), коли відбувається перехід дітей з початкової школи до середньої, з більшим навантаженням, необхідністю звикання до нового педагогічного колективу. В інші вікові періоди нами не відмічені значні підвищення показника поширеності карієсу. Інтенсивність карієсу збільшується у дітей 6-7 років, 9-10 та 13-14 років, що також в певній мірі зіставляється з періодами навчання в початковій, середній чи старшій школі, що потребує подальшого дослідження. Рівень стоматологічної допомоги підвищується від I до III групи, а також підвищується потреба у лікуванні, на показник якої можливо впливати лише шляхом проведення профілактичної роботи з дітьми та їх батьками про необхідність проведення профілактичних та лікувальних заходів на ранніх етапах виникнення карієсу.Документ Епідеміологічні дослідження - основа планування заходів профілактики стоматологічних захворювань у дітей(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2011) Каськова, Людмила Федорівна; Левченко, Наталія Валентинівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Амосова, Людмила Іванівна; Моргун, Наталія Анатоліївна; Абрамова, Олена Едуардівна; Лещенко, Оксана Сергіївна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Левченко, Наталия Валентиновна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Амосова, Людмила Ивановна; Моргун, Наталья Анатольевна; Абрамова, Елена Эдуардовна; Лещенко, Оксана Сергеевна; Kaskova, L. F.; Levchenko, N. V.; Andriyanova, O. Yu.; Amosova, L. I.; Morgun, N. A.; Abramova, E. E.; Leszhenko, O. S.За даними епідеміологічного обстеження спостерігається чітка залежність показників карієсу, флюорозу та захворювань пародонта від концентрації фтори у споживаній населенню води. Розробка та впровадження схем профілактики з врахуванням вмісту фтору в питній воді дає можливість знизити стоматологічну захворюванність у дітей. По данным эпидемиологического обследования прослеживается чёткая зависимость показателей кариеса, флюороза и заболеваний пародонта от концентрации фтора в потребляемой населением воде. Разработка и внедрение схем профилактики с учётом фтора в питьевой воде даёт возможность снизить стоматологическую заболеваемость у детей. Clear correlation have been found between the indexes of caries, fluirosis and parodontal diseases and the fluoride concentration in drinking water after analyses of dates of the epidemic examination. Development and introduction of prophylaxis charts taking into account a fluorine in a drinking-water gives possibility to reduce stomatological morbidity at children.Документ Ефективність індивідуальних засобів гігієни в комплексній терапії хронічного катарального гінгівіту у підлітків(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2012) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Левченко, Наталія Валентинівна; Левченко, Наталия Валентиновна; Levchenko, N. V.; Хміль, Олена Всеволодівна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Khmil, E. V.; Ващенко, Ірина Юріївна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Vashchenko, I. Yu.; Чуприна, Леонід Федорович; Чуприна, Леонид Фёдорович; Chuprina, L. F.До складу лікувально-профілактичних заходів у підлітків із хронічним катаральним гінгівітом додали засоби гігієни фірми President: зубну пасту President Exclusive та President Profi, які забезпечують комплексну дію на тканини пародонта – антисептичну, протизапальну, знеболюючу. Це дозволило значно знизити показники гігієнічних індексів, індексу РМА й забезпечило стабільність зазначених показників протягом шести місяців після лікування;В состав лечебно-профилактических мероприятий у подростков с хроническим катаральным гингивитом включили средства гигиены полости рта фирмы President: зубную пасту President Exclusive и ополаскиватель President Profi, которые обеспечивают комплексное действие на ткани пародонта – антисептическое, противовоспалительное, обезболивающее. Это позволило значительно снизить показатели гигиенических индексов, индекса РМА и обеспечило стабильность указанных показателей в течение шести месяцев после лечения;Tooth paste President Exclusive and conditioner President Profi which provide antiseptic, anti-inflammatory and anaesthetising action on a periodontal tissues, have included in treatment-and-prophylactic complex at teenagers with chronic catarrhal gingivitis. Preposite treatment has permitted to considerably reduce hygienic index and the PMA index, as well as assured the sustainability of the mentioned indicators within six month post therapy.Документ Застосування препарату «Тимсал» в комплексній терапії пародонтиту у підлітків з ендокринною патологією(Ужгород, 2010) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Хміль, Олена Всеволодівна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Khmil, O. V.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.Документ Контроль якості навчання в процесі вдосконалення професійних вмінь студентів(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2018) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Кулай, Ольга Олександрівна; Кулай, Ольга Александровна; Kulai, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Амосова, Людмила Іванівна; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Янко, Наталія Валентинівна; Янко, Наталия Валентиновна; Yanko, N. V.; Маковка, Інна Львівна; Маковка, Инна Львовна; Makovka, I. L.Резюме. В процесі професійної підготовки студентів-медиків особливе місце займає вирішення нестандартних ситуаційних задач. Систематичність тренінгу у вирішенні завдань майбутньої професії є головною умовою якісної підготовки лікаря; Резюме. В процессе профессиональной подготовки студентов-медиков особое место занимает решение нестандартных ситуационных задач. Систематичность тренинга в решении задач будущей профессии является главным условием качественной подготовки врача; Absract. Decision of non-standard tasks plays an important role in the process of professional training of medical students. Systematization of the training course on decision of future profession tasks is the main condition of the good training of doctor.Документ Контроль якості підготовки лікарів-стоматологів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2018) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Амосова, Людмила Іванівна; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Новікова, Світлана Чеславна; Новикова, Светлана Чеславна; Novikova, S. Ch.; Кулай, Ольга Олександрівна; Кулай, Ольга Александровна; Kulai, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленко, Светлана Анатольевна; Pavlenko, S. A.Документ Методична робота як складова якості навчання(Тернопільський державний медичний університет, 2015) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Ващенко, Ірина Юріївна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Vaschenko, I. Yu.; Чуприна, Леонід Федорович; Чуприна, Леонид Фёдорович; Chuprina, L. F.В умовах реформування національної системи вищої освіти в Україні винятково важливого значення набуває робота з підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Відсутність професійної педагогічної освіти у викладачів медичних вузів вимагає допомоги педагогічним кадрам в реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення і підвищення педагогічної майстерності та рівня психологічної підготовки в умовах, що постійно змінюються. Реалізується вона різними шляхами, але основним є організація і проведення на належному рівні методичної роботи з педагогічними кадрами. В роботі з викладачами перевагу треба надавати формам і методам методичної роботи, які мають можливість виявляти і формувати лідерські якості, вміння працювати в команді, проявляючи ініціативу і наполегливість у вирішенні тих чи інших питань;В условиях реформирования национальной системы высшего образования в Украине исключительно важное значение приобретает работа по повышению квалификации педагогических работников. Отсутствие профессионального педагогического образования у преподавателей медицинских вузов требует помощи педагогическим кадрам в реализации актуальных задач развития, совершенствования и повышения педагогического мастерства и уровня психологической подготовки в условиях постоянно меняются. Реализуется она различными путями, но основным является организация и проведение на должном уровне методической работы с педагогическими кадрами. В работе с преподавателями предпочтение следует отдавать формам и методам методической работы, которые имеют возможность выявлять и формировать лидерские качества, умение работать в команде, проявляя инициативу и настойчивость в решении тех или иных вопросов;In the conditions of the reform of the national system of higher education in Ukraine, the work on improving the skills of pedagogical workers is of paramount importance. The lack of vocational pedagogical education in the teaching staff of medical universities requires assistance from teaching staff in the implementation of the actual tasks of development, improvement and improvement of pedagogical skills and the level of psychological training in a constantly changing environment. It is implemented in different ways, but the main one is organization and conducting of methodical work with pedagogical personnel at an appropriate level. In working with teachers, the preference should be given to the forms and methods of methodical work that have the ability to identify and form leadership skills, ability to work in a team, showing initiative and persistence in solving a particular issue.Документ Навчальний посібник «Некаріозні ураження твердих тканин зубів»(Державна організація "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій" (УКРНОІВІ), 2023) Каськова, Людмила Федорівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Амосова, Людмила Іванівна; Кулай, Ольга Олександрівна; Хміль, Олена Всеволодівна; Бережна, Олена Едуардівна; Солошенко, Юлія Іванівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Амосова, Людмила Ивановна; Кулай, Ольга Александровна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Бережная, Елена Эдуардовна; Солошенко, Юлия Ивановна; Kaskova, L. F.; Andriyanova, O. Yu.; Amosova, L. I.; Kulai, O. O.; Khmil, E. V.; Berezhnaja, E. E.; Soloshenko, Yu. I.Документ Освіта України в загальноєвропейському просторі вищої освіти(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2013) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Чуприна, Леонід Федорович; Чуприна, Леонид Фёдорович; Chuprina, L.; Левченко, Наталія Валентинівна; Левченко, Наталия Валентиновна; Levchenko, N. V.Болонський процес є взаємовигідним способом формування єдиного європейського ринку висококваліфікованої праці та вищої освіти. Участь України в цьому процесі безумовно буде сприяти підвищенню конкурентоспроможності українських кадрів;Болонский процесс является взаимовыгодным способом формирования единого европейского рынка высококвалифицированного труда и высшего образования. Участие Украины в этом процессе, безусловно, будет способствовать повышению конкурентоспособности украинских кадров;The Bologna Process is a mutually beneficial way of forming a single European market of highly skilled labor and higher education. Participation of Ukraine in this process will undoubtedly help to increase the competitiveness of Ukrainian personnel.Документ Особливості клініки та лікування пародонтального синдрому у дітей, хворих на цукровий діабет(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Маковка, Інна Львівна; Маковка, Инна Львовна; Makovka, I. L.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.У монографії розглядаються питання етіології та патогенеза пародонтального синдрома у дітей, хворих на цукровий діабет. Розглянуто аспекти клінічних проявів, методів діагностики, патогенетичної та симптоматичної терапії змін тканин пародонта при інсулінзалежному цукровому діабеті у дітей. На підставі власних досліджень подано обґрунтовані схеми лікування даної патології;В монографии рассматриваются вопросы этиологии и патогенеза пародонтального синдрома у детей, больных сахарным диабетом. Рассмотрены аспекты клинических проявлений, методов диагностики, патогенетической и симптоматической терапии изменений тканей пародонта при инсулинзависимый сахарный диабет у детей. На основании собственных исследований представлены обоснованные схемы лечения данной патологии;The monograph examines the issues of the etiology and pathogenesis of periodontal syndrome in children with diabetes mellitus. The aspects of clinical manifestations, diagnostic methods, pathogenetic and symptomatic therapy of periodontal tissue changes in insulin-dependent diabetes mellitus in children are considered. Based on their own research, valid treatment schemes for this pathology are provided.Документ Особливості організації самостійної роботи студентів при викладанні фахових дисциплін(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Каськова, Людмила Федорівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Кулай, Ольга Олександрівна; Амосова, Людмила Іванівна; Яценко, Олег Ігорович; Каськова, Людмила Фёдоровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Кулай, Ольга Александровна; Яценко, Олег Игоревич; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Kaskova, L. F.; Andriyanova, O. Yu.; Kulai, O. O.Висвітлено самостійну роботу студентів як напрям навчання, який сприяє формуванню самостійності, ініціативності, дисциплінованості, почуття відповідальності, необхідних майбутньому фахівцю в навчанні та професійній діяльності; The article is devoted to the independent work of students as a direction of education which contributes to the formation of self-sustainability, initiative, discipline, sense of responsibility, necessary for the future of speciality in teaching and professional activities.Документ Перспективи застосування інформаційних комп’ютерних технологій під час удосконалення підготовки лікарів-стоматологів(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2015) Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Солошенко, Юлія Іванівна; Солошенко, Юлия Ивановна; Soloshenko, Yu. I.Стаття присвячена ролі інформаційних комп’ютерних технологій у сучасній освіті та медичній зокрема. Саме впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні навчальним процесом у вищих медичних закладах освіти забезпечить підготовку майбутнього фахівця до життєдіяльності у відкритому інформаційному суспільстві та поступовий перехід освіти на вищий якісний рівень; Статья посвящена роли информационных компьютерных технологий в современном образовании и медицинской частности. Именно внедрение современных информационно-коммуникационных технологий в управлении учебным процессом в высших медицинских учебных заведениях обеспечит подготовку будущего специалиста к жизнедеятельности в открытом информационном обществе и постепенный переход образования на более высокий качественный уровень; The article is devoted to the role of information technology in the modern education and medical in particular. It is the introduction of modern Information and communication technologies in the management of the educational process in higher medical education institutions will provide training for a future specialist to life in an open information society and gradual the transition of education to a higher quality level.Документ Показники ураженості карієсом зубів у дітей Полтавської області(Українська медична стоматологічна академія, 2002) Каськова, Людмила Федорівна; Бабіна, Ольга Олександрівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Чуприна, Леонід Федорович; Амосова, Людмила Іванівна; Маковка, Інна Львівна; Журавльова, Юлія Іванівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Сахно, Лілія Іванівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Бабина, Ольга Александровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Чупрына, Леонид Фёдорович; Амосова, Людмила Ивановна; Маковка, Инна Львовна; Журавлёва, Юлия Ивановна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Сахно, Лилия Ивановна; Kaskova, L. F.; Babina, O. O.; Andriyanova, O. Yu.; Chuprina, L. F.; Amosova, L. I.; Makovka, I. L.; Zhuravliova, Yu. I.; Vashchenko, I. Yu.; Sachno, L. I.Отримано дані про поширеність та інтенсивність карієсу у дітей Полтавської області. Визначено необхідність диференційованого підходу до розробки профілактичних програм для впровадження в районах області з урахуванням особливостей місцевих умовДокумент Применение препарата растительного происхождения в комплексной терапии пародонтита у подростков с эндокринной патологией(Хабаровск: Изд-во «Антар»., 2017) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Ващенко, Ірина Юріївна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Vashchenko, I. Yu.; Яценко, Олег Ігорович; Яценко, Олег Игоревич; Yatsenko, O. I.Документ Психологічний контакт – основа роботи стоматолога-педіатра(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2009) Каськова, Людмила Федорівна; Карпенко, Ольга Олександрівна; Амосова, Людмила Іванівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Абрамова, Олена Едуардівна; Чуприна, Леонід Федорович; Каськова, Людмила Фёдоровна; Карпенко, Ольга Александровна; Амосова, Людмила Ивановна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Абрамова, Елена Эдуардовна; Чупрына, Леонид Фёдорович; Kaskova, L. F.; Karpenko, O. O.; Amosova, L. I.; Andriyanova, O. Yu.; Abramova, O. E.; Chuprina, L. F.Документ Підготовка висококваліфікованого спеціаліста – основа впровадження кредитно-модульної системи навчання(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2011) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Абрамова, Олена Едуардівна; Абрамова, Елена Эдуардовна; Abramova, E. E.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Чуприна, Леонід Федорович; Чуприна, Леонид Фёдорович; Chuprina, L. F.; Ващенко, Ірина Юріївна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Vashchenko, I. Yu.. Навички і знання, що набувають студенти в процесі навчання у ВНЗі закладають основи загальної і професійної самоосвіти, придбання нових знань необхідних для всього періоду творчої діяльності майбутнього спеціаліста;Навыки и знания, которые приобретают студенты в процессе обучения в ВУЗе закладывают основы общего и профессионального самообразования, приобретения новых знаний необходимых для всего периода творческой деятельности будущего специалиста;Skills and knowledge that students acquire during training at the university are laying the foundations of general and professional self-education acquisition of new knowledge required for the entire period of creative activity of the future specialist.Документ Реалії, проблеми й перспективи підготовки магістрів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Амосова, Людмила Іванівна; Кулай, Ольга Олександрівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Солошенко, Юлія Іванівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Ивановна; Кулай, Ольга Александровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Солошенко, Юлия Ивановна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Amosova, L. I.; Kulai, O. O.; Andriyanova, O. Yu.; Soloshenko, Yu. I.; Pavlenkova, O. S.Висвітлено актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти України й перспективні напрями її розвитку задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці нового покоління висококваліфікованих медичних фахівців.