Кафедра пропедевтики хірургічної стоматології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра пропедевтики хірургічної стоматології за Автор "Dubrovina, O. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ SWOT analysis of the current integration of innovations in higher medical education in Ukraine(Полтавський державний медичний університет, 2024) Borisova, Z. O.; Dubrovina, O. V.; Leshchenko, T. O.; Ramus, M. O.; Storozhko, R. V.; Gorbachenko, O. B.; Rozhnov, V. G.; Борисова, Зінаїда Олексіївна; Дубровіна, Олена Віталіївна; Лещенко, Тетяна Олександрівна; Рамусь, Михайло Олександрович; Сторожко, Р. В.; Горбаченко, Олег Борисович; Рожнов, Валерій ГеоргійовичThe integration of innovative global technologies into higher medical education in Ukraine is critical to improving the quality of medical training and their compliance with modern labour market requirements. Since 24.02.2022, the national higher medical education system has faced numerous challenges, including the destruction of infrastructure, lack of funding and the need to adapt to new conditions quickly. The SWOT analysis of the current integration of innovations in higher medical education in Ukraine identified the main needs, opportunities, and threats. It helped to develop recommendations for the effective implementation of innovative projects in medical institutions of higher education in Ukraine by 2030. The research was based on the content analysis of scientific publications, official documents, reports of international organizations (WHO, UNESCO) and online sources on integrating innovations in higher medical education in Ukraine. The methods used are a systematic literature review and an analysis of the introduction of digital technologies, VR/AR systems, 3D modelling, and other innovative tools in the educational process. The SWOT analysis revealed a low priority of innovation and startup support and insufficient forecasting of economic needs for training medical specialists in higher education institutions during the war. However, there is a significant potential for development through attracting international investment in the digital infrastructure of medical higher education institutions and expanding international cooperation. Implementing the proposed recommendations will contribute to modernising medical education in Ukraine, ensuring a high level of training for future doctors and improving public health after military losses. В умовах воєнного стану, коли Україна щоденно стикається з безперервними військово-повітряними тривогами, економічними та політичними випробуваннями, вища медична освіта взяла на себе важливий обов’язок забезпечити якісну професійну підготовку майбутніх лікарів. У статті проведено контент-аналіз наукових публікацій, офіційних документів і звітів міжнародних організацій, а також SWOT-аналіз поточної інтеграції інновацій у вищу медичну освіту України, які виявили потреби, можливості та загрози для вищої медичної освіти в умовах війни; зробили акцент на слабкі сторони – низький пріоритет інновацій і підтримки стартапів, недостатнє прогнозування економічних потреб у підготовці лікарів, спеціалістів із фізичної реабілітації та психологічної допомоги постраждалим медичним працівникам. Вища медична освіта України взяла на себе зобов’язання витримати всі випробування й надати країні необхідну підтримку для відновлення й реабілітації поранених та інвалідів, включаючи медичну, фізичну і психологічну допомогу, яка буде потрібна роками для постраждалих у війні військових, медиків, волонтерів і цивільних громадян. Для вищої медичної освіти саме зараз актуальні рекомендації авторів: збільшення фінансування медичних закладів вищої освіти, покращення умов праці та заробітної плати для науково-педагогічних працівників, популяризація професії фізіотерапевтів, модернізація й розвиток підземних лікувально-діагностичних і реабілітаційних центрів для відновлення медичних працівників на базі вищих медичних закладах освіти. Ці та інші рекомендації спрямовані на тривале й безпечне навчання, забезпечать модернізацію вищої медичної освіти і високий рівень підготовки майбутніх лікарів та підтримають їхню тривалу працездатність у системі охорони здоров’я.Документ Антропометричне обгрунтування проведення блокади вушного вузла людини при гангліоніті(Полтавський державний медичний університет, 2021) Горбаченко, Олег Борисович; Швець, Анатолій Іванович; Дубровіна, Олена Віталіївна; Рожнов, Валерій Георгійович; Гордієнко, Людмила Петрівна; Коптев, Михайло Миколайович; Олійніченко, Ярина Олександрівна; Horbachenko, O. B.; Shvetsʹ, A. I.; Dubrovina, O. V.; Rozhnov, V. H.; Hordiyenko, L. P.; Koptev, M. M.; Oliinichenko, Ya. O.У людей старшого віку запалення вегетативних нервових вузлів голови (гангліоніти) зустрічається досить часто. Для ефективного лікування цієї категорії пацієнтів необхідне детальне вивчення топографії вегетативних вузлів голови та особливостей їх зв’язків між собою.Метою роботи було оцінити ефективність блокади вушного вегетативного вузла проведеної із урахуванням особливостей його топографії залежно від форми черепа. Об’єктами дослідження стали 10 пацієнтів із діагностованим гангліонітом вушного вузла. Із них 5 мали брахіцефальну (І група), а 5 – доліхоцефальну (ІІ група) форми черепа. Пацієнти мали вік від 43 до 62 років; тривалість захворювання складала 1-7 років. Усі клінічні дослідження проводилися з дотриманням принципів біоетики і деонтології. Блокаду вушного вегетативного вузла проводили шляхом центральної анестезії нижньощелепного нерва за Вейсблатом у підскроневій ямці, модифікованої залежно від форми черепа. Діагностичною ознакою вдалого проведення блокади з приводу гангліоніту вушного вузла було припинення болю після введення 2% розчину лідокаїну. Результати дослідження показали, що вушний вегетативний вузол щодо зовнішньої основи черепа та овального отвору може займати високе, низьке та середнє положення. При високому положенні цей вузол відділяється невеликим шаром пухкого волокна, а при низькому зміщується на 4-7 мм вниз. У людей з брахіцефальною формою черепа і хамепрозопічною формою обличчя цей вузол займав задньо-верхнє положення, а у людей з доліхоцефальною формою черепа і лептопрозопічною формою обличчя – передньо-нижнє. Тому для максимального точного підведення голки до вушного вегетативного вузла бід час його блокади необхідно використовувати модифікацію центральної анестезії нижньощелепного нерва за Вейсблатом у підскроневій ямці, яка полягає у додатковому нахилі голки вгору або вниз на 10 градусів у залежності від будови черепа та розташування вузла.Таким чином, варіанти варіабельності форми та розмірів вегетативних вузлів голови та їх з’єднань мають вагоме значення для обґрунтування клінічних проявів у хворих на гангліоніт та їх лікування.