Вісник проблем біології і медицини, Випуск 3 (157)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник проблем біології і медицини, Випуск 3 (157) за Автор "Bilash, V. P."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дистанційне навчання на кафедрах морфологічного профілю в умовах карантину. Переваги та недоліки(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Лисаченко, Ольга Дмитриевна; Lysachenko, O. D.; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Ерошенко, Галина Анатольевна; Yeroshenko, G. А.; Білаш, Валентина Павлівна; Билаш, Валентина Павловна; Bilash, V. P.; Пелипенко, Лариса Борисівна; Пелипенко, Лариса Борисовна; Pelypenko, L. B.; Шевченко, Костянтин Васильович; Шевченко, Константин Васильевич; Shevchenko, K. V.Дистанційна освіта – система навчання, яка в умовах карантину активно увійшла в наше життя завдяки активному спілкуванню викладачів і студентів за допомогою сучасних технологій. До переваг дистанційного навчання відносять: вільний доступ до навчання у зручний для обох сторін час; охопленнязначної аудиторії; використання індивідуального підходу до кожного студента. Недоліками є: відсутність безпосереднього контакту між викладачем та студентом; проблема ідентифікації особи студента; недостатній рівень володіння сучасними платформами дистанційного навчання. В умовах карантину, при обмеженні в спілкуванні викладачів зі студентами, кожен заклад вищої освіти повинен визначати, як організовувати навчальний процес, які платформи, інструменти та форми, крім дистанційної, реалізовувати. Морфологічні кафедри медичних вузів застосовують усі відомі традиційні та дистанційні методи навчання, удосконалюючи та адаптуючи їх до проведення освітнього процесу в сучасних умовах.