Вісник проблем біології і медицини, Випуск 3 (157)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник проблем біології і медицини, Випуск 3 (157) за Автор "Grytsenko, Ie. M."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтерактивні методи навчання з використанням методики "Стандартизований пацієнт" у викладанні клінічних дисциплін(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Гриценко, Євген Миколайович; Овчар, Олег Володимирович; Заколодна, Олена Едуардівна; Гриценко, Евгений Николаевич; Овчар, Олег Владимирович; Заколодная, Елена Эдуардовна; Grytsenko, Ie. M.; Ovchar, О. V.; Zakolodna, O. E.Проблемами класичної системи клінічної медичної освіти є неможливість практичної ілюстрації всього різноманіття клінічних ситуацій, а також морально-етичні та законодавчі обмеження в спілкуванні здобувача освіти та пацієнта. Для подолання цих проблем використовують симуляційне навчання, навчаль-не моделювання за допомогою діагностичних і лікувальних завдань, проблемних ситуацій і ділових ігор. В симуляції навчання виділяють окрему форму – «стандартизованого пацієнта». При достатньому опануванні навчальним матеріалом студент може і повинен вміти відтворити клінічні прояви відомих захворювань при класичному перебігу та різноманітних варіантах, виступаючи в ролі «стандартизованого пацієнта». Розгляну-то етапи рольової гри на прикладі теми «Гострий апендицит у дітей». Рольова гра імітує ситуацію звернення до лікаря – хірурга батьків з хворою дитиною, ролі яких грають студенти. Використання рольової гри в такому форматі дає змогу студентам імітувати професійну діяльність максимально наближену до реальних життєвих ситуацій, провести диференційну діагностику раціональним шляхом в мінімальні терміни, проаналізувати варіанти та наслідки правильних та помилкових дій і рішень.