2022
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2022 за Автор "Chupryna, L. F."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вивчення вподобань здобувачів вищої освіти щодо організації навчального процесу(Полтавський державний медичний університет, 2022) Каськова, Людмила Федорівна; Моргун, Наталія Анатоліївна; Артем'єв, Андрій Владиславович; Ващенко, Ірина Юріївна; Чуприна, Леонід Федорович; Янко, Наталія Валентинівна; Kaskova, L. F.; Morgun, N. A.; Artemiev, A. V.; Vashchenko, I. Yu.; Chupryna, L. F.; Yanko, N. V.Студенти-іноземці – майбутні стоматологи англомовної форми навчання Полтавського державного медичного університету (ПДМУ) – є когортою з широким спектром різних культур, досвіду, характерів, а також уподобань і стилів навчання, що потрібно враховувати для задоволення їхніх освітніх потреб із метою посилення мотивації й результативності їхньої підготовки. Для визначення вподобань студентів щодо стратегій навчання було розроблено анкету англійською й українською мовами для проведення моніторингу. Перша (А1) дослідна група була сформована зі 108 здобувачів освіти 4-5 курсів стоматологічного факультету ПДМУ англомовної форми навчання. Друга група (А2) обстеження була сформована з 50 студентів, громадян України. Анкета складалася з трьох розділів, які містили дані про стать досліджуваних, бажаний початок лекції, її тривалість, проведення лекції офлайн (I варіант) чи онлайн (II варіант) без попереднього надання методичного лекційного матеріалу й онлайн-режимі з наданням матеріалу до лекції (III варіант). На підставі отриманих результатів пропонується враховувати думку студентів- іноземці англомовної форми навчання, віддавати перевагу більш пізньому часу для проведення лекцій під час складання розкладу навчальною частиною та впровадити лекційного часу залежно від семестрів і курсу навчання студентів. Дослідження тривалості лекцій у іноземних англомовних студентів довели пріоритетну перевагу 40-хвилинної мікролекції, найменше вподобань було віддано 30- і 50-хвилинній лекції. Студенти віддали перевагу онлайн-лекціям без і з попереднім ознайомленням із лекційним матеріалом. Дослідження авторів довели, що оптимальний час мікролекції становить 40 хвилин, що повністю збігається з тривалістю лекції в ПДМУ. Слід ураховувати час проведення лекції. Надання студентам повного інформаційного лекційного блоку у вигляді презентацій PowerPoint завчасно, до запланованого проведення лекції згідно з розкладом, суттєво покращує сприйняття лекції.