Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян за Автор "Maksymenko, Nadiya"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Місце граматики у вивчені української мови як іноземної на початковому етапі(Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2021) Максименко, Надія Володимирівна; Maksymenko, NadiyaУ статті розглядаються проблема оволодіння засобами комунікації за допомогою граматичних навичок в процесі навчання іноземних громадян на початковому етапі в навчально-науковому центрі. Метою статті є обґрунтування практичного застосування граматичних основ української мови для систематичного оволодіння мовою іноземними здобувачами. Досліджуються методичні засоби і форми презентації, закріплення і активізації національно-культурної семантики на мовних заняттях, з метою пізнання іноземними слухачами українських культурних цінностей в контексті лінгвокраїнознавства. Звертається увага на свідомо-практичний метод навчання, який полягає у планомірному формуванні у слухачів системи сприйняття, розуміння і оволодіння мови, яка повинна відповідати правильній архітектоніці української мови. Доводиться необхідність помірного використання теоретичного матеріалу, зокрема на активізацію комунікативного принципу навчання та взаємозв’язок усіх компонентів навчання з граматичним матеріалом, розумне використання опори на рідну мову, помірковану систему вправ для відпрацювання граматичних навичок, адже системне бачення мови дає поштовх до формування мовної особистості. У статті вміщено оцінки мовознавців різних наукових шкіл щодо формування граматичних навичок, аналіз яких дозволяє знайти баланс між надмірною граматикалізацією навчального процесу. Демонструються приклади формування граматичних навичок, як найголовнішої частини комунікативної компетенції, зокрема використання індуктивного методу (від поодинокого до загального). Розроблені системи вправ, спрямовані на розвиток фонетико-граматичного навичок, володіння усною формою мовлення в межах комунікативних потреб іноземних студентів, що значно покращує рівень володіння українською мовою здобувачів освіти, навіть тих, які у подальшому будуть навчатись англійською мовою в Україні і українська мова їм буде потрібна тільки на рівні комунікування.