Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки за Автор "Aslamova, M. V."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Орієнтація школярів на медичні професії під час вивчення природничих дисциплін(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2019-05) Асламова, Марина Володимирівна; Aslamova, M. V.У публікації розглядається професійна орієнтація в старшій школі як система, що «забезпечує ефективне професійне самовизначення учнів з урахуванням їхніх індивідуальних особливостей, бажань і можливостей та попиту ринку праці у фахівцях.Документ Основа сучасного буття й фахового зростання інтелектуального рівня майбутнього медика(2019) Асламова, Марина Володимирівна; Мартиросян, Людмила Іванівна; Левченко, Катерина Іванівна; Aslamova, M. V.; Martirosyan, L. I.; Levchenko, K. I.У статті визначено особливості викладання гуманітарних навчальних дисциплін, зокрема, української мови за професійним спрямуванням у контексті формування й виховання моральних якостей особистості майбутнього фахівця в галузі медицини. Наголошується на тому, що мова професійного спілкування – один із найважливіших способів оцінки інтелектуального рівня особистості, основа її сучасного буття та фахового зростання; розглянуто важливість такої професійної якості майбутнього лікаря як комунікативна складова; зроблено висновок про доцільність використання кафедрою українознавства та гуманітарної підготовки Української медичної стоматологічної академії комплексу заходів із метою формування моральних якостей майбутніх медиків; В статье определены особенности преподавания гуманитарных учебных дисциплин, в частности, украинского языка профессиональной направленности, в контексте формирования и воспитания моральных качеств личности будущего специалиста в области медицины. Акцентируется внимание на том, что язык профессионального общения – один из важнейших способов оценки интеллектуального уровня личности, основа ее современного бытия и профессионального роста. В статье также рассмотрена важность такого профессионального качества будущего врача как коммуникативная составляющая. Сделан вывод о целесообразности использования на кафедре украиноведения и гуманитарной подготовки Украинской медицинской стоматологической академии комплекса мер по формированию моральных качеств будущих медиков; In this article the features of teaching humanities disciplines, including Ukrainian language for professional purposes in the context of the formation and training of future specialists in medicine. It is intended that professional communication – one of the most important ways to identify intellectual personality, the basis of modern life and professional growth. The article also considers the importance of such professional quality of the future physician as a communicative component. It was concluded that it is expedient to use a complex of measures in order to form the moral qualities of future physicians at the Department of Ukrainian Studies and humanitarian training in the Ukrainian Medical Dentistry Academy.Документ Формування морального обличчя майбутнього медичного працівника в процесі професійної підготовки(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Асламова, Марина Володимирівна; Асламова, Марина Владимировна; Aslamova, M. V.У статті аналізується поняття морального обличчя фахівця в галузі медицини як системи моральних якостей та дій, завдяки яким професійна діяльність окремої людини стає фактом морального життя суспільства в цілому. Розглядаються чинники (макросередовищні, мікросередовищні, особистісні) та педагогічні умови формування морального обличчя медичного працівника (прийняття студентом позитивного морально-етичного образу майбутньої діяльності як особистого ідеалу; освоєння технологій психоемоційної саморегуляції; створення сприятливого комунікативного середовища навчального закладу); В статье анализируется понятие морального облика специалиста в области медицины как системы нравственных качеств и действий, благодаря которым профессиональная деятельность отдельного человека становится фактом нравственной жизни общества в целом. Рассматриваются факторы (связанные с макро- и микросредой, личностные) и педагогические условия формирования нравственного облика медицинского работника (принятие студентом положительного морально-этического образа будущей деятельности как личного идеала; освоение технологий психоэмоциональной саморегуляции, создание благоприятной коммуникативной среды учебного заведения); The article analyzes the concept of moral characters of a specialist in the field of medicine as a system of moral qualities and actions. Through this the professional activity of the individual becomes a fact of the moral life of society as a whole. The factors (related to the macro and microenvironment personality) and pedagogical conditions for formation of the moral image of the medical worker (assuming the student’s positive moral and ethical way of future work as a personal ideal, psychological and emotional development of the technique of self-regulation, to create a favorable communicating environment of the institution).Документ Інтернет-щоденники іноземних студентів як елемент дискурсу блогосфери(Видавничий дім "Гальветика", 2019) Асламова, Марина Володимирівна; Жовнір, Марина Миколаївна; Бондар, Наталія Василівна; Aslamova, M. V.; Zhovnir, M. M.; Bondar, N. V.У статті подано теоретичний огляд проблеми створення і ведення Інтернет-щоденників (блогів) арабськими студентами, які живуть та навчаються в Україні. З’ясовано й проаналізовано часто обговорювані теми, помітні труднощі, актуальні проблеми, з якими стикаються іноземці під час навчання за кордоном, зокрема у вишах України. Засвідчено, що для іноземних студентів блог – це надсучасний поширений спосіб вираження їхнього емоційного стану, внутрішніх переживань, вражень, специфіки бачення і сприйняття вітчизняного освітнього дискурсу. Це дієвий спосіб самоорганізації й співвіднесення особистого набутого досвіду з досвідом інших. Авторками дефіновано й охарактеризовано Інтернет-щоденник іноземного студента як індивідуальну форму самовираження автора, відео та текстову реалізацію бажання повідомити про особливості життя й навчання в Україні. Дослідниками постульовано міркування про те, що ведення щоденника не зводиться до періодичної фіксації подій. Наголошено на психологічній складовій, пов’язаній із труднощами адаптації до нових умов навчання і проживання. Розуміючи, що соціально-психологічна проблема для іноземців є небезпечною, у статті запропоновано низку пропозицій, які б допомогли іноземцю адаптуватися до соціокультурного й освітньо-культурного середовища вищого навчального закладу. Крім омовленого, указано й проаналізовано специфіку виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі українознавства та гуманітарної підготовки в Українській медичній стоматологічній академії. У статті апельовано до надзавдання допомогти іноземним студентам інтегруватися в українській освітньо-культурний простір, аргументовано потребу подолання заангажованого, подеколи упередженого, ставлення до України й українців, критичному сприйняттi інформації, репрезентованої на сторінках Інтернет-щоденників іноземного студентства; This article provides the theoretical overview of the problem of creating and maintaining blogs of Arabic students, who lives and studies in Ukraine. Frequently discussed topics relatet to the Ukrainian lifestyle and its educational system, significant difficulties, main problems of the foreign students, in particular which are commonly appeared in Ukrainian universities, have been shown and analyzed. It has been noted, that blogging is the most common way for expressing student’s emotional sphere, inner experiences, impressions, specifics of vision and perception of the Ukrainian national educational discourse. It is also an effective way of self-organizing and reconciling their personal experience and items others points of view. The authors have defined and characterized the foreign student's diary as an individual form of author's expression, video and textual realization of the desire to inform about peculiarities of life and studying in Ukraine. Researchers postulate that the diary is not limited to periodic events. It has been showed, that emphasis is placed on the psychological component of the difficulty of adapting to the new conditions of studing. In addition, the specific of educational work with foreign students at the Department of Ukrainian Studies and Humanitarian Training of theUkrainian Medical Dental Academy have been specified and analyzed. The article also appeals to the urgency of helping foreign students to integrate into the Ukrainian educational and cultural space, arguing their common needs and attitude toUkraine and Ukrainians. It has been focused on the critical perception of the information presented on the pages of foreign students' blogs. The research has been presented within the anthropocentric scientific paradigm. Main descriptive and analytical methods, modern methods of comparison have been used.