Перегляд за Автор "Bazhan, T. O."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Академічна доброчесність як складова забезпечення якості освіти(Полтава : Астрая, 2021-05-27) Бажан, Тетяна Олександрівна; Клименко, Ольга Романівна; Бажан, Євгеній Анатолійович; Бажан, Татьяна Александровна; Клименко, Ольга Романовна; Бажан, Евгений Анатольевич; Bazhan, T. O.; Klimenko, O. R.; Bazhan, Y. A.За останні роки тема академічної доброчесності в освітньому просторі України вийшла на якісно новий рівень. Про це свідчать конкретні дії університетів: прийняття кодексів академічної етики, забезпечення навчального закладу антиплагіатними комп’ютерними системами. Ще одним важливим кроком у досягненні дотримання принципів академічної доброчесності є прописування змісту, складових академічної доброчесності, видів її порушення та варіантів відповідних санкцій на законодавчому рівні. Відповідно до Статті 42 Закону України «Про освіту» №2145-VIII (2017 р.), академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених закономправил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень. Зокрема, дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає: посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей; дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права; надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність; контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти; об’єктивне оцінювання результатів навчання.Документ Використання здоров’язберігаючих технологій в навчально – виховному процесі медичного коледжу(КВНЗ "Житомирський медичний інститут" Житомирської обласної ради, 2018-10-25) Бажан, Євгеній Анатолійович; Бажан, Евгений Анатольевич; Bazhan, Ye. A.; Бажан, Тетяна Олександрівна; Бажан, Татьяна Александровна; Bazhan, T. O.; Дяченко, С. В.The article defines the concept of "health-saving educational technologies" and considers the health- saving educational environment as an element of work on preservation and strengthening of students' health. The article analyzes the work of the pedagogical staff of Medical College UMSA on the providing of health-saving technologies into the educational process. There are the results of a survey which was held to find out whether students understand the concept of healthy lifestyle or have bad habits and to analyze the state of their health. The directions of implementation of health measures in the educational process are determined. The main health-saving technologies of the medical college are presented. It is proved that a gradually organized innovative system using non-traditional forms and methods of education, and various technologies provides an effective education of the health culture. Україна активно інтегрується в європейську та світову спільноту в культурно-освітньому просторі, та цінність випускника чи то працівника вимірюється не тільки його освітнім рівнем а й показниками здоров’я. А по цьому показнику наша молодь має небезпечну тенденцію що до погіршення. Адже з кожним роком здорових дітей вступає до школи все менше а студентів повністю здорових майже немає. Тому освітня політика держави спрямована на формування культури здоров’я особистості в умовах відповідно підготовленого освітнього процесу.Документ Організація особистого часу як частина самоосвіти(ТОВ «БукРі», 2021) Бажан, Тетяна Олександрівна; Клименко, Ольга Романівна; Бажан, Євгеній Анатолійович; Бажан, Татьяна Александровна; Клименко, Ольга Романовна; Бажан, Евгений Анатольевич; Bazhan, T. O.; Klimenko, O. R.; Bazhan, Y. A.У статті йдеться про значення планування та розподілу часу в організації та забезпеченні самоосвіти у сучасному світі. Дистанційне навчання як умова формування навичок до самоорганізації та самоосвітньої компетентності серед здобувачів освіти. The article tells about the importance of planning and time allocation in the process of self-education in the modern world. Distance learning is considered as a condition for the formation of self-organization skills and self-educational competence among students.