Перегляд за Автор "Bereza, I. S."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Етичні, правові та методологічні аспекти захисту інформаційно-освітнього середовища ВНЗ(Полтава : АКУП ПДАА, 2017-02-24) Береза, Іван Сергійович; Bereza, I. S.; Берёза, Иван СергеевичОсвітнє середовище вищого навчального закладу (далі - ВНЗ) XXI ст. характеризується своєю інноваційністю, різноманітністю, динамічністю. Але, окрім цього, інтеграційністю, підвищеним ступенем незахищеності, вразливістю та іншого роду ризиками. Інформаційна епоха, про яку так детально пише М. Кастельс, захлиснула і сферу освіти, наділяючи її дещо іншими нетиповими для XX ст. рисами.Документ Психологічні та соціально-педагогічні чинники розвитку особистості в умовах інноваційного педагогічного середовища(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2018-05-24) Береза, Іван Сергійович; Bereza, I. S.; Берёза, Иван СергеевичКлючовими чинниками розвитку особистості традиційно вважаються спадковість, соціальне середовище і виховання. Останні два чинника відіграють неабияку роль в аспекті становлення гармонійної особистості.Документ Сучасний стан напрямів розвитку науки в фізиці(СПК «Sci-conf.com.ua», 2020-02-04) Береза, Іван Сергійович; Bereza, I. S.; Берёза, Иван СергеевичПрогрес та зміни, що відбуваються на сучасному етапі розвитку людства – просто вражають. Просто на очах одного-двох поколінь технічне і навіть побутове підґрунтя нашого буття зазнало кардинальних змін, що цілком спирається на відкриття в науці. Хід розвитку науки у двадцятому столітті ознаменувався докорінними змінами в розвитку фізики. У першій половині століття з’явилися квантова і релятивістська фізика.Документ Сучасний стан професійної освіти у закладах вищої освіти(Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського, 2019-12-12) Береза, Іван Сергійович; Берёза, Иван Сергеевич; Bereza, I. S.Досліджено сучасний стан професійної освіти у закладах вищої освіти. Зазначено, що без дієвої системи вищої освіти, здатної готувати фахівців світового рівня, держава приречена на відставання в науково-технічному і економічному змаганні з передовими країнами. З’ясовано, що у Законі України «Про освіту», Указі Президента України «Про основні напрями реформування вищої освіти в Україні», національній програмі «Освіта» (Україна ХХI століття) та низці нормативно-правових документів сформульовано основні завдання щодо оновлення усієї освітньої галузі та зокрема системи вищої освіти. Відмічено, що запровадження у закладах вищої освіти Болонської системи навчання стало революційним кроком в напрямку руху до європейського освітнього простору. Зауважено, що Болонський процес передбачає зміну підходів до формування освітніх програм та навчальних планів в університетах. Відмічено, що процес навчання та наукових досліджень переорієнтується на більш самостійну роботу як студентів так і науковців. З’ясовано, найбільш актуальні проблеми професійної освіти у закладах вищої освіти – це недостатність практичної підготовки; відсутність координації між освітою і роботодавцями; низька інноваційна якість наданих освітніх послуг і, як наслідок, значна кількість безробітних випускників. Зазначено, що для вирішення питання професійної підготовки майбутніх фахівців було розроблено «Концепцію підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти». Згідно концепції, розв’язання проблеми майбутнього працевлаштування передбачається шляхом здійснення комплексу заходів з напрацювання моделей взаємовигідних відносин закладів освіти, роботодавців та здобувачів освіти. З’ясовано, що підготовка фахівців за дуальною формою здобуття освіти передбачає встановлення рівноправного партнерства усіх сторін з метою набуття майбутніми спеціалістами досвіду практичного застосування компетентностей та їх адаптації в умовах професійної діяльності. Перераховано очікувані результати від запровадження такої моделі професійної освіти у закладах вищої освіти.Документ Інноваційні засоби та технології моніторингу освіти у ВНЗ(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2019-05-16) Береза, Іван Сергійович; Bereza, I. S.; Берёза, Иван СергеевичУ тезах розглядається проблема моніторингу якості освіти при підготовці майбутніх фахівців у ВНЗ; охарактеризовано дефініцію «моніторинг» та визначено її зміст, проаналізовано різні погляди вчених на моніторинг у сфері освіти; доведено, що проблема якості освіти нерозривно пов’язана з проблемою моніторингових досліджень.Документ Інформаційні технології як невід’ємна частина наукової та професійної діяльності педагога(ФОП Цьома С.П., 2019-12-05) Береза, Іван Сергійович; Bereza, I. S.; Берёза, Иван СергеевичУ статті проаналізовано актуальні аспекти застосування інформаційних технологій у науковій та професійній діяльності педагога вищого навчального закладу. Зазначено, що використання інформаційних технологій суттєво впливає на всі компоненти навчального процесу. Перераховано основні характеристики інформаційних технологій. Відмічено, що реалізація педагогом науково-дослідної роботи також неможлива без застосування сучасних інформаційних технологій