Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Chaikovskiy, Yu. B."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Проблеми викладання ембріології у медичних вищих навчальних закладах
    (Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2011) Сілкіна, Юлія Валеріївна; Силкина, Юлия Валерьевна; Silkina, Yu. V.; Чайковський, Юрій Богданович; Чайковский, Юрий Богданович; Chaikovskiy, Yu. B. ; Шепітько, Володимир Іванович; Шепитько, Владимир Иванович; Shepitko, V. I.
    У статті представлені аспекти викладання ембріології на медичних факультетах університетів України та інших країн. Наведений досвід різних навчально-організаційних підходів до цього питання, розставлені акценти на проблемних точках, як то: необхідність збільшення навчальних годин для викладання загальних ембріологічних питань; створення окремого навчального курсу з "Клінічної ембріології" на старших курсах та під час проходження інтернатури сімейних лікарів, педіатрів, неонатологів, який передбачав би викладання клінічних аспектів медичної ембріології, а також основ тератології, прогнозування та ранньої діагностики вроджених вад. Це, з одного боку, підвищить рівень знань студентами загальних питань ембріології людини (фертилізації, факторів впливу на процеси спермато- та овогенезу, розвитку систем та органів людини), а також клінічних проявів дизембріогеній, а з іншого - допоможе створити теоретичну базу для підготовки лікарів-спеціалістів з ембріології, потреба в яких існує в зв'язку із зростанням, у тому числі і в Україні, кількості центрів з екстракорпорального запліднення; В статье представлены аспекты преподавания эмбриологии на медицинских факультетах университетов Украины и других стран. Приведен опыт различных учебно-организационных подходов к этому вопросу, расставлены акценты на проблемных точках: не обходимость увеличения учебных часов для преподавания эмбриологии; преподавание отдельным учебным курсом "Клинической эмбриологии" на старших курсах и во время прохождения интернатуры семейных врачей, педиатров, неонатологов, который предполагал бы зложение клинических аспектов медицинской эмбриологии, а также основ тератологии, прогнозирования и ранней диагностики врожденных пороков. Это, с одной стороны, повысит уровень знаний студентами вопросов эмбриологии человека (фертилизации, факторов влиянияна процессы спермато- и овогенеза, развитие систем и органов человека), а также клинических проявлений дизэмбриогений, а с другой - поможет сформировать теоретическую базу для подготовки врачей-специалистов по эмбриологии, необходимость в которых существует в связи с ростом, в том числе и в Украине, количества центров по экстракорпоральному оплодотворению;The paper presents aspects of teaching embryology at the medical faculties of universities in Ukraine and other countries. An experience of different educational and organizational approaches to this issue is presented, emphasis on the problem points is placed: the need for increased training hours for the teaching of general questions in embryology; for specific training course in "Clinical Embryology" in the higher classes and during the family physicians, pediatricians, neonatologists internship, which would suggest the clinical aspects of medical embryology and teratology, prognosis and early diagnosis of congenital malformations. On one hand, this will increase the level of students knowledge in the field of embryology (fertilization, factors influencing the processes of spermato- and oogenesis, the development of systems and organs), as well as clinical manifestations of dizembryogenies, on the other - will help to develop a theoretical base for training of specialists in embryology, in which there is a need due to growth of the number of clinics for in vitro fertilization, including in Ukraine.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Роль мультимедийной обучающей системы в реализации учебного процесса на кафедрах гистологии, цитологии и эмбриологии высших медицинских учебных заведений Украины
    (Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2014) Барінов, Едуард Федорович; Баринов, Эдуард Федорович; Barinov, E. F.; Волков, Костянтин Степанович; Волков, Константин Степанович; Volkov, K. S.; Геращенко, Cергій Борисович; Геращенко, Сергей Борисович; Geraschenko, S. B.; Кащенко, Світлана Аркадіївна; Кащенко, Светлана Аркадьевна; Kaschenko, S. A.; Луцик, Олександр Дмитрович; Луцик, Александр Дмитриевич; Lutsik, O. D.; Масловський, Сергій Юрійович; Масловский, Сергей Юрьевич; Maslovskiy, S. Yu.; Чайковський, Юрій Богданович; Чайковский, Юрий Богданович; Chaikovskiy, Yu. B.; Шепітько, Володимир Іванович; Шепитько, Владимир Иванович; Shepit'ko, V. I.; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Ерошенко, Галина Анатольевна; Yeroshenko, G. A.
    Эффективность применения в учебном процессе моделирования гистофизиологических процессов при помощи обучающих компьютерных программ, требует соблюдения следующих принципов – четкой формулировки конечной цели обучения; междисциплинарной интеграции; иерархического принципа организации; отбора необходимой и достаточной учебной информации; использования корректных, информативных фото и видеоматериалов; привлечение современных научных фактов в учебный процесс; последовательность изложения материала, отражающих сущность процесса; интерактивности обучения; возможности контроля приобретенных навыков. Важным элементом создания обучающих компьютерных программ является интерактивность обучения, которая достигается за счет: активаторов внимания; комментариев; доступности дополнительной информации; возможности повторения сложных обучающих блоков; возврата к базисному уровню информации. Уверенность в достижении конечной цели обучения возможна лишь при наличии системы контроля приобретенных знаний и умений студентов, которая должна обеспечить: - понимание сущности морфогенетических процессов. Дизайн может улучшить восприятие компьютерной программы, он должен быть достаточно запоминающимся своими эффектами, однако он не должен «перекрывать» сущность и отвлекать внимание от смыслового наполнения программы; Ефективність застосування у навчальному процесі моделювання гістофізіологічних процесів за допомогою навчальних комп'ютерних програм, вимагає дотримання наступних принципів - чіткого формулювання кінцевої мети навчання; міждисциплінарної інтеграції; ієрархічного принципу організації; відбору необхідної і достатньої навчальної інформації; використання коректних, інформативних фото та відеоматеріалів; залучення сучасних наукових фактів у навчальний процес; послідовність викладу матеріалу, що відображають сутність процесу; інтерактивності навчання; можливості контролю набутих навичок. Важливим елементом створення навчальних комп'ютерних програм є інтерактивність навчання, яка досягається за рахунок: активаторів уваги; коментарів; доступності додаткової інформації; можливості повторення складних навчальних блоків; повернення до базисному рівню інформації. Впевненість у досягненні кінцевої мети навчання можлива лише при наявності системи контролю набутих знань і вмінь студентів, яка повинна забезпечити: - розуміння сутності морфогенетичних процесів. Дизайн може поліпшити сприйняття комп'ютерної програми, він повинен запам'ятовуватись своїми ефектами, однак він не повинен «перекривати» сутність і відволікати увагу від змістового наповнення програми; Efficiency of application in educational process modeling histopathologically processes using educational computer programs, requires compliance with the following principles - a clear statement of the ultimate goal of learning; interdisciplinary integration; hierarchic principle of the organization; selection of necessary and sufficient educational information; use the correct, informative photo and video materials; involvement of modern scientific facts in the learning process; the sequence of the material, which reflects the essence of the process; classroom interaction; control of the acquired skills. An important element of an educational computer programs is training interactivity, which is achieved through: activators attention; comments; the availability of further information; the possibility of a repetition challenging training units; return to the base level of information. Confidence in achieving the ultimate goal of training is possible only in the presence of the system of control of acquired knowledge and skills of students, which should ensure: - the understanding of the essence of morphogenetic processes. Design can improve the perception of a computer program, it must be quite memorable for its effects, but it should not "override" the essence and to divert attention from the content of the program.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Ультраструктурні зміни у моторній корі щурів при інсульті
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Олійник, Т. М.; Савосько, С. І.; Рижа, А. О.; Чайковський, Ю. Б.; Олейник, Т. М.; Савосько, С. И.; Рыжая, А. А.; Чайковский, Ю. Б.; Oliinyk, T. M.; Savosko, S. I.; Ryzha, A. A.; Chaikovskiy, Yu. B.
    В експериментальній роботі на ультраструктурному рівні дослідили зміни моторної кори головного мозку на тлі внутрішньомозкового крововиливу. Були досліджені особливості розвитку нейродистрофічних змін, загибелі нейронів, астроцитів, нервових волокон, порушення нейропіля. Була проведена морфометрична оцінка змін діаметру мітохондрій в нейронах та нейритах, виявлені їх кількісні зміни при інсульті. Встановили, що за умови інсульту у гіпертензивних тварин процеси гідропічної дистрофії домінували над апоптозом, що проявлялося у переважанні кількості ушкоджених електронносвітлих нейронів над електроннощільними неушкодженими. Еритроцитарний стаз гемокапілярів та паравазаль- ний набряк були ультраструктурними проявами змін мікроциркуляторної системи у корі головного мозку. Метод електронної мікроскопії не дозволив виявити суттєвої різниці між групами порівняння, яким вводили лікарські засоби (BDNF, сульфат магнію, кверцетин, торасемід), лише при їх комбінованому застосуванні відмітили менший ступінь набряку нейропіля та астроцитів, збереження органел (ендоплазматичної сітки, мітохондрій).
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок