Перегляд за Автор "Chicor, T. O."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз досвіду викладання фармакології у кредитно-модульній системі навчання(Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського, 2010) Бобирьов, Віктор Миколайович; Колот, Еліна Георгіївна; Торонченко, Ольга Миколаївна; Капустник, Юрій Олексійович; Чикор, Тетяна Олександрівна; Луценко, Руслан Володимирович; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Хміль, Олена Всеволодівна; Рябушко, Микола Миколайович; Бобырев, Виктор Николаевич; Колот, Элина Георгиевна; Торонченко, Ольга Николаевна; Капустник, Юрий Алексеевич; Чикор, Татьяна Александровна; Луценко, Руслан Владимирович; Сидоренко, Антонина Григорьевна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Рябушко, Николай Николаевич; Bobyrov, V. M.; Kolot, E. G.; Toronchenko, O. M.; Kapustnick, Yu. O.; Chicor, T. O.; Lutsenko, R. V.; Sydorenko, A. G.; Khmil, О. V.; Ryabushko, M. M.У статті «Аналіз досвіду викладання фармакології у кредитно-модульній системі навчання» йдеться проте, що кредитно-модульна система є новою технологією опанування знань студентами, в основі якої знаходиться концепція розвитку пізнавальної активності студентів. При вивченні фармакології ця система зумовлює регулярне відвідування занять і систематичне засвоєння студентами великих об'ємів інформації з мінімальним психоемоційним навантаженням. Для раціонального та ефективного засвоєння матеріалу трьох модулів з фармакології студентам пропонуються методичні вказівки, підготовлені за єдиною стандартизованою структурою, за якою навчальний матеріал практичних занять повторюється в модульних контролях і відповідає програмним матеріалам та матеріалам ліцензійного тестування. Це оптимізує навчання студентів і сприяє раціональному плануванню їх діяльності в часі.Документ Впровадження Болонської системи освіти – шлях до підвищення конкурентоздатності випускників на європейському ринку праці(Харків, 2012) Сидоренко, Антоніна Григорівна; Чечотіна, Світлана Юріївна; Луценко, Руслан Володимирович; Чикор, Тетяна Олександрівна; Сидоренко, Антонина Григорьевна; Чечотина, Светлана Юрьевна; Луценко, Руслан Владимирович; Чикор, Татьяна Александровна; Sydorenko, A. G.; Chechotіna, S. I.; Lutsenko, R. V.; Chicor, T. O.Провідним завдання Болонського процесу є забезпечення сумісності у визначенні схожості систем вищої освіти, сприянні культурному та освітньому різноманіттю, створенні європейського наукового та освітнього простору для підвищення конкурентоспроможності випускників ВНЗ до працевлаштування. Це може бути досягнуто в результаті поліпшення якості освіти, що вимагає цілого ряду інституційних перетворень.Документ Формування здорового способу життя студентів-медиків при викладанні біоетики(Полтава, 2011) Чикор, Тетяна Олександрівна; Луценко, Руслан Володимирович; Чечотіна, Світлана Юріївна; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Чикор, Татьяна Александровна; Луценко, Руслан Владимирович; Чечотина, Светлана Юрьевна; Сидоренко, Антонина Григорьевна; Chicor, T. O.; Lutsenko, R. V.; Chechotina, S. Yu.; Sydorenko, A. G.При викладанні медичної етики допомогти сформувати здоровий спосіб життя студентів-медиків, виховати гармонійно розвинену, високоосвічену, соціально активну людину, що наділена глибокою громадською відповідальністю, високою культурою, милосердям та гуманізмом.Документ Інноваційні технології у формуванні мотивацій до вивчення фармакології у сучасних студентів(Полтава, 2012) Колот, Еліна Георгіївна; Чечотіна, Світлана Юріївна; Чикор, Тетяна Олександрівна; Луценко, Руслан Володимирович; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Колот, Элина Георгиевна; Чечотина, Светлана Юрьевна; Чикор, Татьяна Александровна; Луценко, Руслан Владимирович; Сидоренко, Антонина Григорьевна; Kolot, E. G.; Chechotina, S. Yu.; Chicor, T. O.; Lutsenko, R. V.; Sydorenko, A. G.Інструментом, що спонукає студента до діяльності, до процесу мотивування, є чітка система організації навчального процесу з використанням інноваційних інформаційних технологій.