Перегляд за Автор "Chupryna, K. S."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування корпусного підходу на заняттях з англійської мови у закладах вищої освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Чуприна, Ксенія Сергіївна; Чуприна, Ксения Сергеевна; Chupryna, K. S.; Прийма, Лада Юріївна; Прийма, Лада Юрьевна; Pryima, L. Yu.Проаналізовано можливості застосування здобутків корпусної лінгвістики на заняттях з англійської мови у ЗВО. Виокремлено поняття мовного корпусу та обґрунтовано доцільність його застосування у навчанні іноземної мови у вищій школі. Зокрема, були розкриті можливості використання прямого та непрямого корпусного підходу у формуванні лексичних, граматичних, стилістичних та фонетичних навичок студентів. Розглянуто причини непопулярності даного методу в українських ЗВО на сучасному етапі навчання та обґрунтована доцільність його більш широкого застосування у майбутньому освітньому просторі. Обґрунтовано доцільність застосування корпусного методу у навчанні іноземної мови у вищій школі. Так, зокрема, використання корпусів у роботі студентів із залученням індуктивного методу, що сприяє усвідомленню ними основних мовних закономірностей та виробленню лінгвістичної інтуїції, при цьому матеріалом вивчення виступають виключно автентичні текстові зразки. Розкрито можливості використання прямого та непрямого корпусного підходу у формуванні лексичних, граматичних, стилістичних та фонетичних навичок студентів. Так, пряме використання даного методу може передбачати викладання корпусної лінгвістики для студентів університетів у якості суто навчального предмета, виконання певних завдань або вправ з використанням програм-конкордансів та виконання індивідуальних дослідницьких проектів студентів. Непрямий корпусний підхід може включати публікацію посилань, розробку матеріалів та мовне тестування. У статті вміщено інформацію про спеціальне програмне забезпечення, за допомогою якого актуально здійснювати корпусне навчання за основними видами завдань, які можна створити на базі даних програм; Проанализированы возможности применения достижений корпусной лингвистики на занятиях английского языка в УВО. Было выделено понятие языкового корпуса, раскрыта история создания первого корпуса, а также рассмотрены наиболее популярные современные англоязычные корпусы (Британский национальный корпус, Оксфордский корпус английского языка, Корпус современного американского английского языка и т.д.). Обоснована целесообразность применения корпусного метода в обучении иностранному языку в высшей школе. Так, в частности, использование корпусов в работе студентов с привлечением индуктивного метода способствует осознанию ими основных языковых закономерностей и выработке лингвистической интуиции, при этом материалом изучения выступают исключительно аутентичные текстовые образцы. Раскрыты возможности использования прямого и косвенного корпусного подхода в формировании лексических, грамматических, стилистических и фонетических навыков студентов. Так, прямое использование данного метода может предусматривать преподавание корпусной лингвистики студентам университетов в качестве сугубо учебного предмета, выполнение определенных задач или упражнений с использованием программ-конкордансов и выполнение индивидуальных исследовательских проектов студентов. Косвенный корпусный подход может включать публикацию ссылок, разработку материалов и языковое тестирование. Подана информация о специальном программном обеспечении, с помощью которого целесообразно осуществлять корпусное обучение и проанализированы основные виды заданий, которые можно создать на базе данных программ. Рассмотрены причины непопулярности корпусного метода в украинских УВО на современном этапе обучения и обоснована целесообразность его более широкого применения в будущем образовательном пространстве; The article describes the possible ways of applying the achievements of corpus linguistics in the ESL classroom at the HEIs. The notion of a language corpus was defined, a journey into the history of the first corpus creation was taken, the most popular modern English-language corpora (British National Corpus, The Oxford English Corpus, COCA, etc.) were considered. The efficiency of applying the corpus method in teaching a foreign language in higher education has been proven. Thus, in particular, the use of corpora in students' work along with the inductive method contributes to their understanding of the basic linguistic patterns and the development of linguistic intuition, the material of the study being exclusively authentic texts. The possibility of using direct and indirect corpus approach to assist the formation of students' lexical, grammatical, stylistic and phonetic skills has been considered. Thus, the direct use of this method may include teaching corpus linguistics to university students as a purely academic subject, performing certain tasks or exercises using concordance programs and performing individual research projects by students. And the indirect corpus approach can include publishing links, developing materials and language testing. The article provides information on special software that enables one to carry out corpus training and analyzes the main types of tasks that can be created using these programs. Finally, the article discusses the reasons for the unpopularity of the corpus method in the Ukrainian HEIs at the present stage of education and justifies the appropriateness of its wider use in the future academic environment.Документ Латинська номенклатура лікарської сировини тваринного походження: відомості про методи добування і використання у медицині(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Skochko, R. V.; Chupryna, K. S.; Чуприна, Ксенія СергіївнаВживання латинських термінів з лікувальною метою засобів тваринного характеру (тваринні жири, органи та цілі організми) широко використовуються на світовій медичній арені, має власні аналоги і виявляється у своєрідності лікарських форм та місцевих способів їх застосування. Сучасна фармакогнозія – це дисципліна, яка вивчає переважно лікарські рослини, проте, джерелом цінних лікарських засобів є також продукти тваринного і мінерального походження. Прикладом можуть служити гормональні, ферментні та інші препарати. До лікарських препаратів – витяжок із тваринної сировини належать настоянки, водні і масляні розчини, мазі, жирові речовини, лініменти, таблетки тощо. Назви фармакогностичних об’єктів (лікарської сировини тваринного і рослинного походження, а також продуктів первинної переробки) – це конструкції з неузгодженим означенням, що пишуться з великої букви. На першому місці у (Nom. sing. або plur.) пишиться назва органу тварини або продукту (acidum, venenum, cornua ) на другому місці у (Gen. sing.) – назва тварини, але є і винятки.Документ Особливості розвитку початкової жіночої освіти Полтавської губернії (ХІХ – початку ХХ ст.)(Видавництво Астрая, 2018) Чуприна, Ксенія Сергіївна; Чуприна, Ксения Сергеевна; Chupryna, K. S.У статті проаналізовано особливості розвитку початкової жіночої освіти Полтавської губернії (ХІХ – початку ХХ ст.). Розглянуто історичні аспекти розвитку й акцентовано увагу на умовах, у яких діяли початкові жіночі заклади освіти; характеристиці освітньої політики; мережі жіночих початкових освітніх установ, розподілених за повітами (15 повітів Полтавської губернії); визначенні мети, завдань, змісту навчально-виховної діяльності жіночих початкових навчальних закладів різних відомств (державних, приватних, духовних); В статье проанализированы особенности развития начального женского образования Полтавской губернии (XIX – начала ХХ века). Рассмотрены исторические аспекты развития и акцентировано внимание на условиях, в которых действовали начальные женские учебные заведения; характеристике образовательной политики; сети женских начальных образовательных учреждений, распределенных по уездами (15 уездов Полтавской губернии); определении целей, задач, содержания учебно-воспитательной деятельности женских начальных учебных заведений разных ведомств (государственных, частных, духовных); The article analyzes the features of elementary women's education development in Poltava province (19th – the beginning of the 20th century). The attention is focused on the conditions of the primary women's educational institutions existence; the characteristics of educational policy; the network of women's primary educational institution distributed by counties (15 districts of Poltava province).Документ Інноваційний фундамент педагогічних нововведень вищої освіти в Україні в рамках освітньо-філософського дискурсу(2018) Ефендієва, Світлана Миколаївна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Efendiieva, S. M.; Чуприна, Ксенія Сергіївна; Чуприна, Ксения Сергеевна; Chupryna, K. S.; Протовень, Оксана Павлівна; Протовень, Оксана Павловна; Protoven, O. P.