Перегляд за Автор "Chupryna, L. F."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вивчення вподобань здобувачів вищої освіти щодо організації навчального процесу(Полтавський державний медичний університет, 2022) Каськова, Людмила Федорівна; Моргун, Наталія Анатоліївна; Артем'єв, Андрій Владиславович; Ващенко, Ірина Юріївна; Чуприна, Леонід Федорович; Янко, Наталія Валентинівна; Kaskova, L. F.; Morgun, N. A.; Artemiev, A. V.; Vashchenko, I. Yu.; Chupryna, L. F.; Yanko, N. V.Студенти-іноземці – майбутні стоматологи англомовної форми навчання Полтавського державного медичного університету (ПДМУ) – є когортою з широким спектром різних культур, досвіду, характерів, а також уподобань і стилів навчання, що потрібно враховувати для задоволення їхніх освітніх потреб із метою посилення мотивації й результативності їхньої підготовки. Для визначення вподобань студентів щодо стратегій навчання було розроблено анкету англійською й українською мовами для проведення моніторингу. Перша (А1) дослідна група була сформована зі 108 здобувачів освіти 4-5 курсів стоматологічного факультету ПДМУ англомовної форми навчання. Друга група (А2) обстеження була сформована з 50 студентів, громадян України. Анкета складалася з трьох розділів, які містили дані про стать досліджуваних, бажаний початок лекції, її тривалість, проведення лекції офлайн (I варіант) чи онлайн (II варіант) без попереднього надання методичного лекційного матеріалу й онлайн-режимі з наданням матеріалу до лекції (III варіант). На підставі отриманих результатів пропонується враховувати думку студентів- іноземці англомовної форми навчання, віддавати перевагу більш пізньому часу для проведення лекцій під час складання розкладу навчальною частиною та впровадити лекційного часу залежно від семестрів і курсу навчання студентів. Дослідження тривалості лекцій у іноземних англомовних студентів довели пріоритетну перевагу 40-хвилинної мікролекції, найменше вподобань було віддано 30- і 50-хвилинній лекції. Студенти віддали перевагу онлайн-лекціям без і з попереднім ознайомленням із лекційним матеріалом. Дослідження авторів довели, що оптимальний час мікролекції становить 40 хвилин, що повністю збігається з тривалістю лекції в ПДМУ. Слід ураховувати час проведення лекції. Надання студентам повного інформаційного лекційного блоку у вигляді презентацій PowerPoint завчасно, до запланованого проведення лекції згідно з розкладом, суттєво покращує сприйняття лекції.Документ Контроль якості навчання на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2016) Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andryanova, O. Yu.; Амосова, Людмила Іванівна; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Ващенко, Ірина Юріївна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Vashchenko, I. Yu.; Чуприна, Леонід Федорович; Чуприна, Леонид Фёдорович; Chupryna, L. F.; Моргун, Наталія Анатоліївна; Моргун, Наталья АнатольевнаСистема контролю за якістю навчального процесу на кафедрі охоплює складові об'єкти системи контролю, мету, інтенсивність, комплексність, зв'язок керівного впливу із системою контролю, використання електронної обчислювальної техніки для аналізу результатів; Система контроля качества учебного процесса на кафедре охватывает составляющие объекты системы контроля, цель, интенсивность, комплексность, связь руководящего воздействия с системой контроля, использования электронной вычислительной техники для анализа результатов; The system of control over the quality of the educational process at the department covers the components of the control system, the purpose, intensity, complexity, the connection of the management influence with the control system, the use of electronic computing for the analysis of the results.Документ Результати гігієнічного навчання в дитячому дошкільному колективі на показники гігієни ротової порожнини дітей(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Boikovskaya, О. Y.; Меleshko, V. S.; Khmil, O. V.; Chupryna, L. F.; Хміль, Олена Всеволодівна; Чуприна, Леонід ФедоровичПогана гігієна ротової порожнини призводить до порушення її гомеостазу і погіршення показників ротової рідини, що негативно впливає на стан зубів та тканин пародонту. Гігієнічне навчання та виховання дітей є обов’язковим компонентом усіх профілактичних програм. Існуючі групові програми профілактики найбільш доступні, економічно вигідні і представляють собою найбільш ефективні методи профілактики основних стоматологічних захворювань. Але адекватна індивідуальна гігієна порожнини рота так само є невід’ємним компонентом профілактики карієсу зубів і патології тканин пародонту. Тому метою нашого дослідження стало визначення ефективності гігієнічного навчання у дітей дошкільного віку.Документ Спосіб профілактики та лікування рецидивуючого герпетичного стоматиту в дітей та підлітків, хворих на цукровий діабет(Укрпатентмедінформ, 2019-07-25) Хміль, Олена Всеволодівна; Каськова, Людмила Федорівна; Хміль, Дмитро Олександрович; Кулай, Ольга Олександрівна; Янко, Наталія Валентинівна; Чуприна, Леонід Федорович; Хмиль, Елена Всеволодовна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Хмиль, Дмитрий Александрович; Кулай, Ольга Александровна; Янко, Наталия Валентиновна; Чуприна, Леонид Фёдорович; Khmil, O. V.; Kaskova, L. F.; Khmil, D. O.; Yanko, N. V.; Kulai, O. O.; Chupryna, L. F.Корисна модель, що заявляється, належить до галузі медицини, а саме стоматології, та може бути використана для профілактики та лікування рецидивуючого герпетичного стоматиту в дітей та підлітків, хворих на ЦД. Спосіб виконується шляхом лікування рецидивуючого герпетичного стоматиту в дітей та підлітків, хворих на ЦД, що включає застосування противірусних, дезінтоксикаційних, симптоматичних препаратів, відрізняється тим, що у період загострення хвороби до традиційного лікування додатково призначаються імунокорегуючі препарати: перорально додається таблетований циклоферон за стандартною схемою лікування (по 2 - 4 таблетки 0,15 г 1 раз на добу за півгодини до їжі за стандартною схемою: 1-й, 2 , 4, 6, 8, 11, 14, 17, 20, 23-й дні - усього на курc терапії 20-40 таблeток (3 - 6 г) в залежності від віку та ступеня тяжкості захворювання) та місцево на елементи ураження СОПР після антисептичної обробки наносять 5% циклоферон у вигляді лініменту 3 - 5 разів на добу протягом 5 - 7 діб. Технічний результат: прискорення епітелізації елементів ураження СОПР, зменшення запалення, покращення показників клітинного та гуморального імунітету, зниження кількості рецидивів протягом року.Документ Удосконалення якості підготовки лікарів-стоматологів шляхом застосування інформаційних комп’ютерних технологій(Тернопіль ТДМУ «Укрмедкнига», 2016) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Ващенко, Ірина Юріївна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Vashchenko, I. Yu.; Чуприна, Леонід Федорович; Чуприна, Леонид Фёдорович; Chupryna, L. F.Стаття присвячена ролі інформаційних комп’ютерних технологій, що застосовуються з метою удосконалення якості навчання у сучасній медичній освіті. Саме впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні навчальним процесом у вищих медичних закладах освіти забезпечить підготовку майбутнього фахівця до життєдіяльності у відкритому інформаційному суспільстві та поступовий перехід освіти на вищий якісний рівень; Статья посвящена роли информационных компьютерных технологий, применяемых с целью усовершенствования качества обучения в современной медицинском образовании. Именно внедрение современных информационно-коммуникационных технологий в управлении учебным процессом в высших медицинских учебных заведениях обеспечит подготовку будущего специалиста к жизнедеятельности в открытом информационном обществе и постепенный переход образования на более высокий качественный уровень; The article was dedicated to the role of information computer technologies used to the quality improvement of studies in modern medical education. Namely, the gradual transition of education to the higher quality level will be achieved by the means of modern information and communication technologies introduction in the educative process management for the higher medical schools and provide training medical specialists to the future professional life in the open information society