Перегляд за Автор "Deviatkin, A. Е."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гістогенетичні особливості одонтогенних пухлин(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Дев'яткін, Олександр Євгенійович; Девяткин, Александр Евгеньевич; Deviatkin, A. Е.В даній статті наведені результати дослідження новоутворень щелепно-лицевої області, описані одонтогенні пухлини, які найбільш часто зустрічаються и характеризуються доброякісним перебігом. На основі проведених гістологічних і гістохімічних досліджень видалених пухлин щелепно-лицевої ділянки, співставлення з ембріогенезом, визначений гістологічний розвиток (гістогенез) різних їх типів. В подальшому, при пролонгованому спостереженні хворих, можливо прогнозувати ступінь злоякісності кожного типу пухлини. В данной статье приведены результаты исследования новообразований челюстно-лицевой области, описаны наиболее часто встречающиеся одонтогенные опухоли, которые характеризуются доброкачественным течением. На основании проведенных гистологических и гистохимических исследований опухолей челюстно-лицевой области, сопоставления с эмбриогенезом, определено гистологическое развитие (гистогенез) разных их типов. В дальнейшем, при пролонгированном наблюдении больных, возможно прогнозировать степень злокачественности каждого типа опухоли. Diagnosis, treatment and prevention of neoplasms of the maxillofacial area are seen as important and challenging for oral and maxillofacial surgeons and oncologists. Although the head and neck make up of about 9% out of the total body surface, pathological entities developing in the maxillofacial area are heterogenous in their genesis that can be explained by the fact that maxillofacial organs and tissues originate from three distinct germ layers. There are some tumours typical for this area only (odontogenic tumours). The prognosis for odontogenic tumours is of great clinical and scientific interest. This is mainly determined by the rate of neoplasm progression and metastasis spreading. Therefore, pathohistological diagnosis is critical in selecting treatment modalities, management and prognosis of odontogenic tumours.Документ Основні критерії викладання судової медицини та роль викладача при підготовці сучасного лікаря(Івано-Франківський національний медичний університет, 2019) Черняк, Валентина Володимирівна; Нікіфоров, Артем Геннадійович; Дев'яткін, Олександр Євгенійович; Мустафіна, Галія Міркатівна; Cherniak, V. V.; Nikiforov, A. G.; Deviatkin, A. Е.; Mustafina, G. M.; Черняк, Валентина Владимировна; Никифоров, Артем Геннадьевич; Девяткин, Александр Евгеньевич; Мустафина, Галия МиркатовнаІснує безліч інших факторів, які сприяють або навпаки заважають розвитку та засвоєнню знань. Зменшення кількості лекційних та практичних занять з предмету, обмежує можливості, як викладання, так і засвоєння та клініко-морфологічного мислення. Медична наука не стоїть на місці, і постійно зростає необхідність вдосконалювати, конструктивно змінювати методологічні підходи викладання дисципліни. Найголовніша мета кожної освітньої програми — це сучасний, освічений, практично підготовлений, думаючий студент, молодий спеціаліст. Существует множество других факторов, которые способствуют или наоборот мешают развитию и усвоению знаний. Уменьшение количества лекционных и практических занятий по предмету, ограничивает возможности, как преподавание, так и усвоения и клинико-морфологического мышления. Медицинская наука не стоит на месте, и постоянно возрастает необходимость совершенствовать, конструктивно менять методологические подходы преподавания дисциплины. Самая главная цель каждой образовательной программы - это современный, образованный, практически подготовлен, думающий студент, молодой специалист. There are many other factors that contribute to or vice versa hinder the development and assimilation of knowledge. Reducing the number of lectures and practical classes on the subject limits the possibilities of both teaching and learning and clinical and morphological thinking. Medical science does not stand still, and the need to improve, constructively change the methodological approaches of teaching the discipline is constantly growing. The main goal of each educational program is a modern, educated, practically prepared, thinking student, young specialist.