Перегляд за Автор "Donchenko, V. I."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The influence of Tae-bo on the development of motor potential of students of medical and pedagogical specialtes and its efficiency in the process of extracurricular activities(Aluna Publishing, 2022) Shkola, O. M.; Otravenko, O. V.; Donchenko, V. I.; Zhamardiy, V. O.; Saienko, V. G.; Tolchieva, H. V.; Донченко, Вікторія Іванівна; Жамардій, Валерій ОлександровичThe aim: The purpose of this article was to study the impact of Tae-Bo on the development of motor potential of students and its effectiveness in the process of extracurricular activities. Materials and methods: The experiment was conducted in the conditions of the educational process. An experimental group was formed, which was engaged in the traditional educational program of physical education and additionally three times a week, attended training in Tae-Bo. The control group was engaged in the traditional educational program on physical education in HEI. The following methods were used in the work to solve the research tasks: method of analysis and generalization of literature; surveys, questionnaires; methods of pedagogical observation and experiment; method of testing indicators of physical fitness; methods of mathematical statistics. Results: When comparing the indicators of external manifestation of physical qualities of students of control (n = 60) and experimental (n = 60) groups at the end of the formative experiment, statistically significant differences (p <0.05 and p <0.01) were recorded in tests to determine coordination, strength, endurance, flexibility. Conclusions: Thus, the introduction of a developed Tae-Bo training system in the extra-curricular process of HEI students contributed to the positive development of their motor abilities. Experimental work allowed to determine the place and role of modern Tae-Bo training in the extra-curricular process of HEI students.Документ Аналіз факторів мотивації до навчальної та наукової роботи серед студентів під час війни(Полтавський державний медичний університет, 2023) Мамонтова, Тетяна Василівна; Мягкохліб, А. А.; Міщенко, Ігор Віталійович; Донченко, Вікторія Іванівна; Мамонтова, Вероніка Дмитрівна; Mamontova, T. V.; Miahkokhlib, A. A.; Mishchenko, I. V.; Donchenko, V. I.; Mamontova, V. D.Російське вторгнення в Україну 24 лютого 2022 року зруйнувало можливість для молодого покоління країни реалізувати потребу у освіті та науці за рахунок руйнування закладів вищої освіти, відсутності реактивів, обладнання, електроенергії та погіршення комунікації між студентами та науковими керівниками, які змушені використовувати дистанційні технології для організації навчального і наукового процесу. Мета аналіз факторів мотивації до навчальної та наукової роботи серед студентів під час війни. Матеріали і методи. У перехресному дослідженні взяли участь 75 респондентів, які навчалися у вищих навчальних закладах України на момент 24 лютого 2022 року у період з вересня по жовтень 2022 року. Результати. Від початку війни в Україні скорочення часу на навчальний процес відзначили 36% респондентів, на наукову роботу 18,67% респондентів. Аналіз залучення респондентів до наукової роботи під час навчання у ЗВО показав, що 67% осіб вважають студентську наукову роботу важливою складовою освітнього простору. До війни найбільш пріоритетними факторами мотивації дівчат було соціальне схвалення від родини або друзів та отримання винагород та заохочень. Серед хлопців, в свою чергу, було важко визначити найбільш вагомий фактор мотивації, яким, з невеликим відривом, стали соціальне схвалення від родини або друзів та отримання інтересу і задоволення від процесу. З початком війни основними мотивуючими факторами серед дівчат залишились цікавість до науки та визнання цінності досягнутого результату, тоді як серед юнаків відзначалась втрата кордонів між пріоритетами в мотивації до науки. Висновки. Війна суттєво вплинула на переосмислення ставлення до наукової роботи та негативно відзначилась на мотивації до неї серед студентів, визначено скорочення середньої кількості часу, виділеного на реалізацію наукового проекту студентами. Це дослідження може допомогти нам визначити стратегію посилення мотивація та залучення молоді до наукової роботи та покращення якості освіти під час навчання в університетах під час війни.Документ Зарубіжний досвід здоров'язбереження – погляд у минуле(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Донченко, Вікторія Іванівна; Донченко, Виктория Ивановна; Donchenko, V. I.Статтю присвячено детальному аналізу зарубіжного досвіду впровадження у практику навчання фахівцями медицини здоровʼязбережувальних технологій. Обґрунтовано думку про те, що головною метою діяльності медичного фахівця є запобігання захворювань серед населення; Статья посвящена детальному анализу зарубежного опыта внедрения в практику обучения специалистами медицины здоровьесберегающих технологий. Обосновано мнение о том, что главной целью деятельности медицинского специалиста является предотвращение заболеваний среди населения; The article is devoted to a detailed analysis of foreign experience of implementation in practice of training specialists of health-saving technologies. Substantiates the view that the main objective of a medical specialist is prevention of diseases among the population.Документ Структурная модель обучения студентов-медиков здоровьесберегающим технологиям(Научно-методический электронный журнал "Концепт", 2015) Донченко, Виктория Ивановна; Donchenko, V. I.; Донченко, Вікторія ІванівнаРазработана структурная модель обучения здоровьесберегающим технологиям студентов медицинских университетов. Определены задачи, цели, ведущие современные функции обучения здоровьесберегающим технологиям студентов медицинских университетов. Обосновывается роль здоровьесберегающих технологий в будущей профессиональной деятельности студентов-медиков; The paper describes the structural model of health-saving technologies for training students of medical universities. The author determines tasks, goals, leading learning functions of health-savings technologies for training students of medical universities. The role of health saving technologies in the future professional activity of medical students is being substantiated.