Перегляд за Автор "Drabovskyi, V. S."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні методи викладання при дистанційному навчанні іноземним студентам-медикам(Полтавський державний медичний університет, 2024-03-20) Чорна, Ірина Олексіївна; Ярошенко, Роман Антонович; Зубаха, Анатолій Борисович; Шумейко, Ігор Анатолійович; Драбовський, Віталій Сергійович; Chorna, I. O.; Yaroshenko, R. A.; Zubakha, A. B.; Shumeiko, I. A.; Drabovskyi, V. S.У світлі сучасних викликів та необхідності адаптації медичної освіти до дистанційного формату, особливо для іноземних студентів, є настійна потреба у розробці та впровадженні ефективних методів викладання. Ця стаття присвячена дослідженню та обговоренню сучасних підходів до дистанційного навчання медичної аудиторії, зокрема іноземних студентів. Мета даної статті полягає в аналізі та обговоренні останніх літературних джерел, в яких досліджуються актуальні методи викладання при дистанційному навчанні іноземним студентам медичних факультетів. Робота спрямована на визначення найбільш перспективних стратегій для забезпечення якісної медичної освіти через онлайн-платформи. Для проведення аналізу використовувалися наукові статті, педагогічні дослідження та власний досвід викладання медичних дисциплін загальна хірургія, сестринська практика з хірургії, догляд за хворими хірургічного профілю в онлайн-форматі. Важливо підкреслити, що успішність дистанційного навчання медикам визначається не лише використанням технологій, але й створенням інтерактивних медичних спільнот. Колективне вирішення клінічних завдань та обговорення кейсів сприяє формуванню професійної ідентичності. Аналіз показав, що використання інтерактивних віртуальних лекцій, онлайн-симуляційних практикумів та віртуальних клінічних випадків дозволяє студентам медичних факультетів отримувати практичні навички в реальному часі На основі проведеного аналізу можна зроблено висновки, що успішне дистанційне навчання медиків іноземного походження вимагає комплексного підходу. Інтерактивні методи, підтримка від викладачів та використання віртуальних інструментів сприяють не лише засвоєнню теоретичних знань, а й розвитку практичних навичок, необхідних для майбутніх медичних професіоналів. Адаптація до нових умов навчання відкриває нові можливості для формування глобальних медичних експертів. Згідно із здобутими даними, актуальні методи викладання при дистанційному навчанні іноземним студентам медичних спеціальностей включають інтерактивні віртуальні форми навчання, використання сучасних мультимедійних ресурсів, а також сприяння міжнародному обміну досвідом та знаннями. Висновки цієї роботи можуть бути використані для подальшого розвитку дистанційної медичної освіти, забезпечуючи високу якість підготовки фахівців у галузі медицини. In response to contemporary challenges and the imperative to adapt medical education to a distance learning format, particularly for international students, there arises a pressing need to develop and implement effective teaching methodologies. This article is aimed at investigating and discussing modern approaches to distance learning tailored for medical students, especially those from abroad. The highlights recent literature sources exploring current teaching methods in distance education for international medical students and outlining the most promising strategies for ensuring high-quality medical education through online platforms.For this analysis, a variety of sources including scientific articles, pedagogical reports, and personal experiences in teaching medical disciplines such as general surgery, nursing practice in surgery, and patient care with a surgical focus in an online format were consulted. It is imperative to underscore that the success of distance education for medical professionals hinges not only on the utilization of technology but also on the cultivation of interactive medical communities. Collaborative problem-solving of clinical tasks and case discussions foster the development of professional identity. The analysis indicates that employing interactive virtual lectures, online simulation workshops, and virtual clinical cases enables medical students to acquire practical skills in real-time. Based on this analysis, it can be inferred that effective distance education for foreign medical practitioners demands a comprehensive approach. Interactive methodologies, teacher support, and the integration of virtual tools facilitate not only the assimilation of theoretical knowledge but also the development of practical skills essential for future medical professionals. The conclusions of this work can be used for the further development of distance medical education, ensuring the high quality of training of specialists in the field of medicine.Документ Досвід застосування інтервенційної сонографії в лікуванні пацієнтів із бактеріальними абсцесами печінки(ТОВ «Ліга-Інформ», 2020-03) Безручко, Максим Васильович; Панасенко, Сергій Іванович; Осіпов, Олександр Сергійович; Драбовський, Віталій Сергійович; Рибалка, Ярослав Володимирович; Безручко, Максим Васильевич; Панасенко, Сергей Иванович; Осіпов, Александр Сергеевич; Драбовський, Виталий Сергеевич; Рибалка, Ярослав Владимирович; Bezruchko, М. V.; Panasenko, S. І.; Оsipov, О. S.; Drabovskyi, V. S.; Rybalka, Ya.V.Мета. Проаналізувати можливості та ефективність застосування інтервенційної сонографії в комплексному хірургічному лікуванні пацієнтів із бактеріальними абсцесами печінки. Матеріали і методи. Представлено результати лікування 39 пацієнтів з абсцесами печінки в клініці хірургії № 3 за період з 2012 по червень 2019 р. Пацієнтів лікували шляхом пункційної аспірації або дренування абсцесів під сонографічним контролем. При абсцесах печінки діаметром до 40 мм виконували пункційну санацію. У всіх інших пацієнтів було виконано черезшкірне дренування незалежно від розмірів і локалізації абсцесу. Результати. Лікування із застосуванням інтервенційної сонографії було ефективним у 37 (94,9%) пацієнтів. Післяопераційні ускладнення виникли у 4 (10,3%) пацієнтів: кровотеча в порожнину абсцесу (у 2), тривале виділення жовчі по дренажу (у 1), міграція дренажа з порожнини абсцесу (у 1). Середній термін перебування хворих у стаціонарі становив (19,2 ± 1,6) ліжко-дня. Висновки. Застосування пункційно-дренувальних методик під сонографічним контролем у лікуванні пацієнтів з абсцесами печінки є методом вибору, що обумовлено їх малою травматичністю, доступністю динамічного контролю та ефективністю у 94,9% пацієнтів. Однак дані методики мають і деякі обмеження, пов’язані з кількістю абсцесів, їх локалізацією, а також зі складною конфігурацією абсцесів та великою вірогідністю наявних крупних секвестрів некротизованої паренхіми печінки.Документ Рябушко Микола Миколайович (до 60-річчя з дня народження)(Полтавський державний медичний університет, 2023) Гринь, Володимир Григорович; Білаш, Сергій Михайлович; Драбовський, Віталій Сергійович; Саргош, Оксана Дмитрівна; Рибалка, Ярослав Володимирович; Hryn, V. H.; Bilash, S. M.; Drabovskyi, V. S.; Sargosh, O. D.; Rybalka, Ya. V.Успіх кожного колективу залежить від його людей, а тим більше від керівника відповідного структурного підрозділу. Колектив деканату медичного факультету №1 Полтавського державного медичного університету пишається професійним, талановитим, цілеспрямованим, відданим своїй справі керівником, яким є РЯБУШКО Микола Миколайович – лауреат Державної премії України, декан медичного факультету №1, кандидат медичних наук, доцент закладу вищої освіти кафедри фармакології, клінічної фармакології та фармації.