Перегляд за Автор "Goncharenko, L. L."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вивчення фізіології кровообігу в системі підготовки лікаря(Українська медична стоматологічна академія, 1993) Лобань-Череда, Галина Андріївна; Міщенко, Віталій Петрович; Гончаренко, Людмила Леонідівна; Павленко, Ганна Петрівна; Жукова, Марина Юріївна; Горбенко, Сергій Олександрович; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Моргун, Зайтуна Камілівна; Весніна, Людмила Едуардівна; Lobanʹ-Chereda, H. A.; Mishchenko, V. P.; Goncharenko, L. L.; Pavlenko, H. P.; Zhukova, M. Yu.; Horbenko, S. O.; Zaporozhets, T. M.; Morgun, Z. K.; Vesnina, L.E; Лобань-Череда, Галина Андреевна; Мищенко, Виталий Петрович; Гончаренко, Людмила Леонидовна; Павленко, Анна Петровна; Жукова, Марина Юрьевна; Горбенко, Сергей Александрович; Запорожец, Татьяна Николаевна; Моргун, Зайтуна Камиловна; Веснина, Людмила ЭдуардовнаЗнання фізіології серцево-судинної системи має велике значення в підготовці лікарів усіх спціальностей, особливо лікарів-терапевтів. Основним принципом викладання цього розділу є максимальне наближення його до клініки. Це проявляється як в лекційному курсі, так і при проведенні лабораторних та семінарських занять. Кількість годин присвячених цьому розділу складає: на лекціях — 14, на лабораторних заняттях — 42. За цей час студенти вивчають фізіологічні властивості серцевого м'яза, оцінюють ритм і основні фази серцевого циклу, функцію клапанів, основні типи і властивості судин. Крім того, студенти опановують основні методи дослідження функцій серця та судин. Достатньо інформативними для вивчення функціонального стану серця і судин є зовнішні прояви діяльності серцевосудинної системи: тони серця, біоелектричні явища, рух крові по порожнинам серця і судин. Ці показники дають якісну та кількісну характеристику діяльності серця та судин і широко використовуються в клінічній практиці. Графічні відображення зовнішніх проявів системи кровообігу (електро-кардіграма, фонокардіограма, реограма, сфігмограма, полікардіограма) студенти аналізують, роблять висновки, розкривають механізми виявлених порушень. Крім цього, студенти відпрацьовують навички аускультації тонів серця, вимірювання артеріального тиску, пальпаторного дослідження властивостей пульсу. Ці показники функції серцево-судинної системи вивчають у стані фізіологічного спокою і при проведенні функціональних проб. Оцінку регуляторних механізмів системи кровообігу проводять за допомогою клінічно важливих рефлексів (рефлекси Чермака, Даніні-Ашнера) та клінічних проб (кліностатичної, ортостатичної).Документ Виховний процес на кафедрі нормальної фізіології(Українська медична стоматологічна академія, 1998) Міщенко, Віталій Петрович; Гончаренко, Людмила Леонідівна; Жукова, Марина Юріївна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Павленко, Анна Петровна; Моргун, Зайтуна Камілівна; Весніна, Людмила Едуардівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Мищенко, Виталий Петрович; Гончаренко, Людмила Леонидовна; Жукова, Марина Юрьевна; Запорожец, Татьяна Николаевна; Павленко, Анна Петровна; Моргун, Зайтуна Камиловна; Веснина, Людмила Эдуардовна; Соколенко, Валентина Николаевна; Mishchenko, V. P.; Goncharenko, L. L.; Zhukova, M. Yu.; Zaporozhets, Т. М.; Pavlenko, H. P.; Morgun, Z. K.; Vesnina, L. E.; Sokolenko, V. M.Предметом найголовнішої турботи вихователя є вибір студентами кваліфікації Не "спілкування", не "спілкування", не "духовного контакту" чекає студент від викладача, а реальної допомоги у підвищенні озброєння знаннями. Найбільшою мірою реалізується цей третій принцип при читанні лекцій. Методика, зміст і логіка лекцій спрямовані на формування у студентів гуманності і благородства, самовіддачі і сердя, необхідності постійно вдосконалювати свої знання.Документ Організація навчально-виховного процесу зі студентами- іноземцями на кафедрі нормальної фізіології(Українська медична стоматологічна академія, 2003) Моргун, Зайтуна Камілівна; Жукова, Марина Юріївна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Гончаренко, Людмила Леонідівна; Павленко, Ганна Петрівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Моргун, Зайтуна Камиловна; Жукова, Марина Юрьевна; Запорожец, Татьяна Николаевна; Гончаренко, Людмила Леонидовна; Павленко, Анна Петровна; Соколенко, Валентина Николаевна; Morgun, Z. K.; Zhukova, M. Yu.; Zaporozhets, T. M.; Goncharenko, L. L.; Pavlenko, H. P.; Sokolenko, V. M.Кафедра нормальної фізіології працює зі студентами-іноземцями, які навчаються на II курсі стоматологічного та медичного факультетів і проблема зростає у зв'язку з тим. що зони ще не досить вільно володіють російською мовою. До речі, викладання предмета державною мовою ставить проблему, бо студенти-іноземці віддають перевагу вивченню російської мови. Той рівень навчальних вимог, який ми можемо ставити у вітчизняній групі, в іноземній викликає опір і непорозуміння. Інколи, стомлені цією ситуацією, викладачі стають на шлях найменшого опору - знижують вимоги до студентів, закривають очі на кругову етнічну поруку та інше.Документ Питання профілізації викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті(Українська медична стоматологічна академія, 2000) Весніна, Людмила Едуардівна; Жукова, Марина Юріївна; Міщенко, Віталій Петрович; Павленко, Ганна Петрівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Гончаренко, Людмила Леонідівна; Моргун, Зайтуна Камілівна; Vesnina, L. E.; Zhukova, M. Yu.; Mishchenko, V. P.; Pavlenko, H. P.; Sokolenko, V. M.; Goncharenko, L. L.; Morgun, Z. K.; Веснина, Людмила Эдуардовна; Жукова, Марина Юрьевна; Мищенко, Виталий Петрович; Павленко, Анна Петровна; Соколенко, Валентина Николаевна; Гончаренко, Людмила Леонидовна; Моргун, Зайтуна КамиловнаПитання профілізації навчання студентів завжди вважалося одним із найважливіших напрямків навчально-методичної роботи кафедр і нормальної фізіології. Треба прищепити майбутньому лікарю-стоматологу погляд на фізіологію ротової порожнини та зубо-щелепної системи, як на частину загальної фізіології організму. При вивченні нормальної фізіології особлива увага звертається на зв'язок зубощелепної системи, і внутрішніх органів та систем організму. На практичних заняттях з кожного розділу фізіології обов'язково обговорюються питання стоматологічного профілю. Як приклад можна навести обговорення в розділі «Фізіологія крові» таких питань, «Ускладнення, які виникли після видалення зуба у хворих з порушенням мікроциркуляторного гемостазу», «Фізіологічне обґрунтування підготовки хворих із захворюваннями крові до операції видалення зуба» та інші.Документ Сучасні методи організації навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології(Українська медична стоматологічна академія, 1999) Міщенко, Віталій Петрович; Гончаренко, Людмила Леонідівна; Весніна, Людмила Едуардівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Павленко, Ганна Петрівна; Жукова, Марина Юріївна; Моргун, Зайтуна Камілівна; Mishchenko, V. P.; Goncharenko, L. L.; Vesnina, L. E.; Sokolenko, V. M.; Pavlenko, H. P.; Zhukova, M. Yu.; Morgun, Z. K.; Мищенко, Виталий Петрович; Гончаренко, Людмила Леонидовна; Веснина, Людмила Эдуардовна; Соколенко, Валентина Николаевна; Павленко, Анна Петровна; Жукова, Марина Юрьевна; Моргун, Зайтуна КамиловнаНа заняттях з розділу "Фізіологія центральної нервової системи" студентів ознайомлюють із основами електропунктурної діагностики і лікування за методом Р. Фолля, біорезонансного лікування, нозодотерапії, з принципами підбору медикаментів, стоматологічних матеріалів, косметичних засобів. Це зокрема дозволяє студентам стоматологічного факультету глибше підійти до засвоєння принципів діагностики та лікування нейростоматологічних захворювань, пародонтитів, пародонтозів, пульпітів, невритів обличчя.