Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Goncharenko, L. L."

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Вивчення фізіології кровообігу в системі підготовки лікаря
    (Українська медична стоматологічна академія, 1993) Лобань-Череда, Галина Андріївна; Міщенко, Віталій Петрович; Гончаренко, Людмила Леонідівна; Павленко, Ганна Петрівна; Жукова, Марина Юріївна; Горбенко, Сергій Олександрович; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Моргун, Зайтуна Камілівна; Весніна, Людмила Едуардівна; Lobanʹ-Chereda, H. A.; Mishchenko, V. P.; Goncharenko, L. L.; Pavlenko, H. P.; Zhukova, M. Yu.; Horbenko, S. O.; Zaporozhets, T. M.; Morgun, Z. K.; Vesnina, L. E. ; Лобань-Череда, Галина Андреевна; Мищенко, Виталий Петрович; Гончаренко, Людмила Леонидовна; Павленко, Анна Петровна; Жукова, Марина Юрьевна; Горбенко, Сергей Александрович; Запорожец, Татьяна Николаевна; Моргун, Зайтуна Камиловна; Веснина, Людмила Эдуардовна
    Знання фізіології серцево-судинної системи має велике значення в підготовці лікарів усіх спціальностей, особливо лікарів-терапевтів. Основним принципом викладання цього розділу є максимальне наближення його до клініки. Це проявляється як в лекційному курсі, так і при проведенні лабораторних та семінарських занять. Кількість годин присвячених цьому розділу складає: на лекціях — 14, на лабораторних заняттях — 42. За цей час студенти вивчають фізіологічні властивості серцевого м'яза, оцінюють ритм і основні фази серцевого циклу, функцію клапанів, основні типи і властивості судин. Крім того, студенти опановують основні методи дослідження функцій серця та судин. Достатньо інформативними для вивчення функціонального стану серця і судин є зовнішні прояви діяльності серцевосудинної системи: тони серця, біоелектричні явища, рух крові по порожнинам серця і судин. Ці показники дають якісну та кількісну характеристику діяльності серця та судин і широко використовуються в клінічній практиці. Графічні відображення зовнішніх проявів системи кровообігу (електро-кардіграма, фонокардіограма, реограма, сфігмограма, полікардіограма) студенти аналізують, роблять висновки, розкривають механізми виявлених порушень. Крім цього, студенти відпрацьовують навички аускультації тонів серця, вимірювання артеріального тиску, пальпаторного дослідження властивостей пульсу. Ці показники функції серцево-судинної системи вивчають у стані фізіологічного спокою і при проведенні функціональних проб. Оцінку регуляторних механізмів системи кровообігу проводять за допомогою клінічно важливих рефлексів (рефлекси Чермака, Даніні-Ашнера) та клінічних проб (кліностатичної, ортостатичної).
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Виховний процес на кафедрі нормальної фізіології
    (Українська медична стоматологічна академія, 1998) Міщенко, Віталій Петрович; Гончаренко, Людмила Леонідівна; Жукова, Марина Юріївна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Павленко, Анна Петровна; Моргун, Зайтуна Камілівна; Весніна, Людмила Едуардівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Мищенко, Виталий Петрович; Гончаренко, Людмила Леонидовна; Жукова, Марина Юрьевна; Запорожец, Татьяна Николаевна; Павленко, Анна Петровна; Моргун, Зайтуна Камиловна; Веснина, Людмила Эдуардовна; Соколенко, Валентина Николаевна; Mishchenko, V. P.; Goncharenko, L. L.; Zhukova, M. Yu.; Zaporozhets, T. M. ; Pavlenko, H. P.; Morgun, Z. K.; Vesnina, L. E.; Sokolenko, V. M.
    Предметом найголовнішої турботи вихователя є вибір студентами кваліфікації Не "спілкування", не "спілкування", не "духовного контакту" чекає студент від викладача, а реальної допомоги у підвищенні озброєння знаннями. Найбільшою мірою реалізується цей третій принцип при читанні лекцій. Методика, зміст і логіка лекцій спрямовані на формування у студентів гуманності і благородства, самовіддачі і сердя, необхідності постійно вдосконалювати свої знання.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Організація навчально-виховного процесу зі студентами- іноземцями на кафедрі нормальної фізіології
    (Українська медична стоматологічна академія, 2003) Моргун, Зайтуна Камілівна; Жукова, Марина Юріївна; Запорожець, Тетяна Миколаївна; Гончаренко, Людмила Леонідівна; Павленко, Ганна Петрівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Моргун, Зайтуна Камиловна; Жукова, Марина Юрьевна; Запорожец, Татьяна Николаевна; Гончаренко, Людмила Леонидовна; Павленко, Анна Петровна; Соколенко, Валентина Николаевна; Morgun, Z. K.; Zhukova, M. Yu.; Zaporozhets, T. M.; Goncharenko, L. L.; Pavlenko, H. P.; Sokolenko, V. M.
    Кафедра нормальної фізіології працює зі студентами-іноземцями, які навчаються на II курсі стоматологічного та медичного факультетів і проблема зростає у зв'язку з тим. що зони ще не досить вільно володіють російською мовою. До речі, викладання предмета державною мовою ставить проблему, бо студенти-іноземці віддають перевагу вивченню російської мови. Той рівень навчальних вимог, який ми можемо ставити у вітчизняній групі, в іноземній викликає опір і непорозуміння. Інколи, стомлені цією ситуацією, викладачі стають на шлях найменшого опору - знижують вимоги до студентів, закривають очі на кругову етнічну поруку та інше.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Питання профілізації викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті
    (Українська медична стоматологічна академія, 2000) Весніна, Людмила Едуардівна; Жукова, Марина Юріївна; Міщенко, Віталій Петрович; Павленко, Ганна Петрівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Гончаренко, Людмила Леонідівна; Моргун, Зайтуна Камілівна; Vesnina, L. E.; Zhukova, M. Yu.; Mishchenko, V. P.; Pavlenko, H. P.; Sokolenko, V. M.; Goncharenko, L. L.; Morgun, Z. K.; Веснина, Людмила Эдуардовна; Жукова, Марина Юрьевна; Мищенко, Виталий Петрович; Павленко, Анна Петровна; Соколенко, Валентина Николаевна; Гончаренко, Людмила Леонидовна; Моргун, Зайтуна Камиловна
    Питання профілізації навчання студентів завжди вважалося одним із найважливіших напрямків навчально-методичної роботи кафедр і нормальної фізіології. Треба прищепити майбутньому лікарю-стоматологу погляд на фізіологію ротової порожнини та зубо-щелепної системи, як на частину загальної фізіології організму. При вивченні нормальної фізіології особлива увага звертається на зв'язок зубощелепної системи, і внутрішніх органів та систем організму. На практичних заняттях з кожного розділу фізіології обов'язково обговорюються питання стоматологічного профілю. Як приклад можна навести обговорення в розділі «Фізіологія крові» таких питань, «Ускладнення, які виникли після видалення зуба у хворих з порушенням мікроциркуляторного гемостазу», «Фізіологічне обґрунтування підготовки хворих із захворюваннями крові до операції видалення зуба» та інші.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Сучасні методи організації навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології
    (Українська медична стоматологічна академія, 1999) Міщенко, Віталій Петрович; Гончаренко, Людмила Леонідівна; Весніна, Людмила Едуардівна; Соколенко, Валентина Миколаївна; Павленко, Ганна Петрівна; Жукова, Марина Юріївна; Моргун, Зайтуна Камілівна; Mishchenko, V. P.; Goncharenko, L. L.; Vesnina, L. E.; Sokolenko, V. M.; Pavlenko, H. P.; Zhukova, M. Yu.; Morgun, Z. K.; Мищенко, Виталий Петрович; Гончаренко, Людмила Леонидовна; Веснина, Людмила Эдуардовна; Соколенко, Валентина Николаевна; Павленко, Анна Петровна; Жукова, Марина Юрьевна; Моргун, Зайтуна Камиловна
    На заняттях з розділу "Фізіологія центральної нервової системи" студентів ознайомлюють із основами електропунктурної діагностики і лікування за методом Р. Фолля, біорезонансного лікування, нозодотерапії, з принципами підбору медикаментів, стоматологічних матеріалів, косметичних засобів. Це зокрема дозволяє студентам стоматологічного факультету глибше підійти до засвоєння принципів діагностики та лікування нейростоматологічних захворювань, пародонтитів, пародонтозів, пульпітів, невритів обличчя.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок