Перегляд за Автор "Grynova, M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Деякі аспекти саморегуляції у процесі формування дослідницької компетентності майбутніх лікарів(Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленко, 2023-10) Макаренко, Олександр Володимирович; Макаренко, Володимир Іванович; Сілкова, Олена Вікторівна; Гриньова, Марина Вікторівна; Макаренко, Катерина Степанівна; Makarenko, O.; Makarenko, V.; Silkova, O.; Grynova, M.; Makarenko, K.Формування саморегуляції організовує навчальну роботу студента, озброює вміннями самостійного виконання завдань, закладає основи вміння вчитися, що є головним завданням ЗВО. Тому питання формування саморегуляції і пошуки оптимальних шляхів його здійснення є актуальним і відповідає потребам сьогодення, що є основою дослідницької компетентності. Дослідження показало, що контингент медичних ЗВО є переважно екстравертним, тоді як природничі дисципліни по своїй суті більше сприяють розвитку здібностей, притаманних інтровертам. Це вимагає перегляду процесу підготовки майбутніх лікарів засобами природничих дисциплін. Виявлено зв’язок окремих аспектів саморегуляції у процесі діяльності з інтро- і екстраверсією, що теж варто враховувати при організації роботи на заняттях з природничих дисциплін.Документ Концепція формування базових компетентностей студентів-стоматологів у медичних ЗВО України(Полтавський національний педагогічний університет ім В. Г. Короленка, 2020) Гриньова, Марина Вiкторiвна; Юдіна, Ксенія Євгеніївна; Grynova, M.; Yudina, K.У статті визначено напрямки концепції з формування базових компетентностей студентів-стоматологів у медичних ЗВО України. Здійснено огляд особливостей застосування в цьому процесі ультрасучасних досягнень педагогічної науки і практики: методологічних підходів, критеріїв, наповнення освіти, інструментарію, критеріїв оцінки результативності та ін.