Перегляд за Автор "Gryshko, Yu. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особенности свертывания крови, оттекающей от головного мозга справа и слева(Українська медична стоматологічна академія, 2003) Гришко, Юлія Михайлівна; Гришко, Юлия Михайловна; Gryshko, Yu. M.Проведені дослідження на 10 беспорідних котах, у яких отримували кров з правої та лівої яремних вен. Виявлено, що кров зсідалась з різною швидкістю, у зв'язку з чим відзначено переважання прокоагулянтних властивостей крові, що відтікає від правої та лівої половини голови як "правий" та "лівий" тип реакцій гемостазу. Виявлена асиметрія в значній мірі залежить від активності прокоагулянтних та фібринолітичних компонентів півкуль головного мозку.; Blood obtained from both right and left jugular veins of 10 cats was tested. The different rate of blood coagulating was revealed, in this connection we mark the prevalence of procoagulant characteristics of blood, flowing off from the right and left parts of a head as "right" and "left" hemostasis reaction type. This asymmetry is in a great dependence on activity of procoagulant and fibrinolytic components of cerebral hemispheres.Документ Розвиток професійної компетентності викладача патофізіології, як умова підвищення якості освіти у вищій школі через впровадження інтерактивних технологій у навчальний процес(Українська медична стоматологічна академія, 2015) Гришко, Юлія Михайлівна; Гришко, Юлия Михайловна; Gryshko, Yu. M.Складне й відповідальне завдання стоїть перед вищою школою – створити та реалізувати модель успішного, компетентного та конкурентноздатного випускника медичного ВНЗ. Компетентнісний підхід, інноваційні технології – це процес творчої інтеграції знань, ідей, переоцінки та перебудови понять, інформації в курсі патофізіології, коли створюються та реалізуються моделі навчання. Дослідницькі, інтелектуальні та інформаційні технології об’єднані в єдиній освітній системі. Навчальний процес вибудовуємо так, щоб студенти змогли послідовно підходити до розуміння базових компетентностей. В основі їх діяльності уміння навчатися, мислити, переносити знання у контекст нових ідей, нових ситуацій, нового досвіду. У вивченні патофізіології значимим вважаємо такий підхід, що сприяє розвитку критичного аналізу, формує власну думку щодо подальшого розмірковування над усвідомленням висновків, прогнозувань результатів, пошуку істини. Практичне заняття, як основна форма навчального процесу, орієнтоване на формування компетентностей. Усе це може здійснювати лише викладач з високою професійною компетентністю, розвиненими творчими, дослідницькими здібностями, високим рівнем інтелігентності, духовно-морального потенціалу, конкурентноздатності, ерудованості, здібністю до безперервної освіти.