Перегляд за Автор "Grytsenko, Ie. M."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Programmed laparoscopy in the of diffuse appendicular peritonitis treatment of children(ALUNA Publishing House, 2022-05) Ksonz, I. V.; Khmilevskyi, D. V.; Grytsenko, Ie. M.; Ксьонз, Ігор Володимирович; Хмілевський, Денис Васильович; Гриценко, Євген МиколайовичThe aim: To analyze the implementation of programmed laparoscopy with the criteria definition for its termination in the treatment of diffuse appendicular peritonitis in children. Materials and methods: Since 2017, the programmed laparoscopy in the treatment of diffuse appendicular peritonitis has been used in 28 children aged 1 to 16 years. Results: The programmed laparoscopy allows assessing the dynamics of the intra-abdominal infectious-inflammatory process and monitoring the treatment effectiveness. The modified abdominal index (AI) was determined based on integrated assessment of degree and nature of abdominal organs` damage during the first and repeated surgeries, the modified abdominal index (AI) was determined. AI identified during the primary laparoscopic intervention ranged from 14 up to 22 points and on average it was 17.5 ±1.3 points, during the programmed laparoscopy AI was from 3 to 11 points, on average it was 9.15 ± 1.48 points. Conclusions: The programmed laparoscopy for diffuse peritonitis in children allows controlling the pathological process in the abdominal cavity and promptly eliminate intraabdominal complications. Determination of AI allows objectifying the nature of the lesion and the dynamics of changes in the abdominal cavity.Документ Проникаючі поранення органів черевної порожнини в дітей(ТОВ "Група компаній "Мед Експерт", 2021-03-14) Ксьонз, Ігор Володимирович; Гриценко, Євген Миколайович; Гриценко, Микола Іванович; Овчар, Олег Володимирович; Фомін, Володимир Георгійович; Ksonz, I. V.; Grytsenko, Ie. M.; Grystenko, M. I.; Ovchar, O. V.; Fomin, V. G.Травма є головною причиною летальності серед дітей та підлітків до 18 років, близько 10% випадків травм мають проникаючий характер. Проникаючі поранення, що виникають коли дитина падає або сідає на довгий, гострий предмет, відносяться до рідкісних за механізмом. Ми маємо досвід лікування 5 дітей з проникаючими пораненнями органів черевної порожнини довгими гострими предметами. 3 дітей отримали травми при падінні на металеві стрижені паркану, 2 - сівши на металевий штир та на косу. Наслідками поранення було пошкодження тонкої кишки (1), товстої кишки (4), шлунку (1), нирки (1), сечового міхура (2). Клінічні випадки. Два брати 11-ти та 12-ти років, що впали на металевий паркан з дерева з висоти близько 3 метрів, доставлені з металевими стрижнями в тілі. Після передопераційної підготовки діти оперовані. Видалення сторонніх тіл виконане в операційній. У одного з хлопчиків виявлене пошкодження шлунку, поперечної ободової кишки, розчавлення нирки. Виконано ушивання ран порожнистих органів, нефректомія. У другого хлопчика виявлено пошкодження прямої кишки, виконано колостомію з її наступним закриттям. Дівчина 16 років отримала поранення, сівши на лезо коси, яке було розташоване вертикально. Під час оперативного втручання виявлено поранення здухвинної кишки та брижі голодної кишки, рани зашито. Всі діти виписані з одужанням.Документ Інтерактивні методи навчання з використанням методики "Стандартизований пацієнт" у викладанні клінічних дисциплін(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Гриценко, Євген Миколайович; Овчар, Олег Володимирович; Заколодна, Олена Едуардівна; Гриценко, Евгений Николаевич; Овчар, Олег Владимирович; Заколодная, Елена Эдуардовна; Grytsenko, Ie. M.; Ovchar, О. V.; Zakolodna, O. E.Проблемами класичної системи клінічної медичної освіти є неможливість практичної ілюстрації всього різноманіття клінічних ситуацій, а також морально-етичні та законодавчі обмеження в спілкуванні здобувача освіти та пацієнта. Для подолання цих проблем використовують симуляційне навчання, навчаль-не моделювання за допомогою діагностичних і лікувальних завдань, проблемних ситуацій і ділових ігор. В симуляції навчання виділяють окрему форму – «стандартизованого пацієнта». При достатньому опануванні навчальним матеріалом студент може і повинен вміти відтворити клінічні прояви відомих захворювань при класичному перебігу та різноманітних варіантах, виступаючи в ролі «стандартизованого пацієнта». Розгляну-то етапи рольової гри на прикладі теми «Гострий апендицит у дітей». Рольова гра імітує ситуацію звернення до лікаря – хірурга батьків з хворою дитиною, ролі яких грають студенти. Використання рольової гри в такому форматі дає змогу студентам імітувати професійну діяльність максимально наближену до реальних життєвих ситуацій, провести диференційну діагностику раціональним шляхом в мінімальні терміни, проаналізувати варіанти та наслідки правильних та помилкових дій і рішень.