Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Havrylieva, K."

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Cracking krok: your guide to english and dentistry success
    (Полтавський державний медичний університет, 2023) Niedielchev, V.; Sturina, I.; Havrylieva, K.; Prykhodko, Ya.; Нєдєльчев, Владислав Миколайович; Стуріна, І.; Гаврильєва, Ксеня Григорівна; Приходько, Яніна Миколаївна
    Групою студентів було запропоновано новітні та сучасні підходи до підготовки тесту КРОК. Особливу увагу приділено розширенню вокабуляру зі стоматологічної термінології. Було запропоновано підготовку студентів завданням, що включали в себе бази тестів з навчальної дисципліни "Англійська мова за фаховим спрямуванням". У даній роботі авторами було запропоновано приділяти увагу власному ментальному здоров’ю та тайм-менеджменту.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Professional and Pedagogical Competence of a Lecturer at a Medical University: Problems and Ways of Development
    (Faculty of Pedagogy, Vilnius University of Applied Sciences, LITHUANIA, 2023-02-26) Bieliaieva, O.; Lysanets, Yu.; Slipchenko, L.; Efendiieva, S.; Havrylieva, K.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Гаврильєва, Ксеня Григорівна
  • Ескіз недоступний
    Документ
    The Biographies of 20th-Century U.S. Physician-Writers as an Educational Resource for Medical Students
    (Joint Ukrainian-Romanian scientific journal, 2023) Lysanets, Yu.; Bieliaieva, O.; Havrylieva, K.; Efendiieva, S.; Taran, Z.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Гаврильєва, Ксеня Григорівна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Таран, Зінаїда Михайлівна
    Мета дослідження – проаналізувати навчально-виховний потенціал біографій лікарів-письменників США XX століття у формуванні твердих і м'яких навичок здобувачів вищої медичної освіти. Методи дослідження: аналіз, синтез, систематизація, узагальнення; пошуково-бібліографічний; аналіз літературних джерел; історико-порівняльний; біографічний. Об'єкт дослідження – біографії Вільяма Карлоса Вільямса (1883–1963), Френка Г. Слотера (1908–2001), Річарда Гукера (1924–1997), Аллена Річарда Зельцера (1928–2016) і Майкла Крайтона (1942–2008). Наукова новизна. У статті обґрунтовано доцільність вивчення біографій та елементів літературної спадщини лікарів-письменників США XX століття з метою всебічного і гармонійного розвитку здобувачів освіти у медичних вишах. Висновки. Показано, що ознайомлення з біографіями видатних лікарів-письменників англомовних країн під час позааудиторних виховних заходів сприяє розвитку м’яких навичок, а також удосконаленню комунікативної компетентності студентів ЗВМО.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    The Features and Functions of Medical Terminology in the Austrian Expressionist Literature
    (Dimitrie Cantemir Christian University (Bucharest), 2021-09-04) Lysanets, Yu.; Bieliaieva, O.; Havrylieva, K.; Efendiieva, S.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Гаврильєва, Ксеня Григорівна; Ефендієва, Світлана Миколаївна
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок