Перегляд за Автор "Havrylieva, K."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Professional and Pedagogical Competence of a Lecturer at a Medical University: Problems and Ways of Development(Faculty of Pedagogy, Vilnius University of Applied Sciences, LITHUANIA, 2023-02-26) Bieliaieva, O.; Lysanets, Yu.; Slipchenko, L.; Efendiieva, S.; Havrylieva, K.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Гаврильєва, Ксеня ГригорівнаДокумент The Biographies of 20th-Century U.S. Physician-Writers as an Educational Resource for Medical Students(Joint Ukrainian-Romanian scientific journal, 2023) Lysanets, Yu.; Bieliaieva, O.; Havrylieva, K.; Efendiieva, S.; Taran, Z.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Гаврильєва, Ксеня Григорівна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Таран, Зінаїда МихайлівнаМета дослідження – проаналізувати навчально-виховний потенціал біографій лікарів-письменників США XX століття у формуванні твердих і м'яких навичок здобувачів вищої медичної освіти. Методи дослідження: аналіз, синтез, систематизація, узагальнення; пошуково-бібліографічний; аналіз літературних джерел; історико-порівняльний; біографічний. Об'єкт дослідження – біографії Вільяма Карлоса Вільямса (1883–1963), Френка Г. Слотера (1908–2001), Річарда Гукера (1924–1997), Аллена Річарда Зельцера (1928–2016) і Майкла Крайтона (1942–2008). Наукова новизна. У статті обґрунтовано доцільність вивчення біографій та елементів літературної спадщини лікарів-письменників США XX століття з метою всебічного і гармонійного розвитку здобувачів освіти у медичних вишах. Висновки. Показано, що ознайомлення з біографіями видатних лікарів-письменників англомовних країн під час позааудиторних виховних заходів сприяє розвитку м’яких навичок, а також удосконаленню комунікативної компетентності студентів ЗВМО.