Перегляд за Автор "Hladka, V. Y."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The most common word-building models in krok 1 exam tests(Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Znamenska, I. V.; Hladka, V. Y.; Borodavka A. O.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Гладка, В. І.; Бородавка, Анна ОлександрівнаThis study analyzes word-building models in Ukraine's KROK 1 medical exam to improve students' understanding of medical terminology. The research identifies affixation, compounding, and conversion as key mechanisms, with a focus on the influence of Latin and Greek roots. Results show that affixation is the most prevalent model, followed by compounding and conversion. These findings offer insights for medical educators to refine language training and enhance students' vocabulary acquisition. The prevalence of Latin and Greek elements highlights the importance of etymological awareness for medical students preparing for the KROK 1 exam. Це дослідження аналізує моделі словотворення в медичному іспиті КРОК 1 в Україні з метою покращення розуміння студентами медичної термінології. Дослідження визначає афіксацію, словоскладання та конверсію як ключові механізми, з акцентом на вплив латинських та грецьких коренів. Результати показують, що афіксація є найпоширенішою моделлю, за якою слідують словоскладання та конверсія. Ці висновки пропонують розуміння для медичних педагогів щодо вдосконалення мовної підготовки та розширення словникового запасу студентів. Перевага латинських і грецьких елементів підкреслює важливість етимологічної обізнаності для студентів-медиків, які готуються до іспиту КРОК 1.