Перегляд за Автор "Honcharova, Ye. Ye."
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Grammar elements of narrative discourse in dentistry case reports(Полтавський державний медичний університет, 2024) Kostenko, V. H.; Solohor, I. M.; Znamenska, I. V.; Honcharova, Ye. Ye.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Гончарова, Євгенія ЄвгенівнаNarrative elements play an important role in professional discourse, yet the narrative strategies within dentistry case reports have received limited attention. This study analyses the narrative grammar markers in 40 clinical case reports from prominent dentistry journals to shed light on their pragmatic functions. Dentistry case reports employ verbs and verbal forms over noun phrases, facilitating a dynamic and engaging narrative style. The prevalent use of the past tense creates a chronological account of patient history and treatment progression, enhancing readability. Active voice, occasionally with first-person plural subjects, infuses a personal dimension into the narrative, further engaging readers. Additionally, the inclusion of direct and reported speech from patients bolsters credibility and evidentiality. Understanding these narrative grammar markers enriches the discourse of dental professionals, making their case reports more accessible and persuasive. This study unravels the distinctive narrative style of dentistry case reports, contributing to the efficacy of knowledge dissemination within the dental community.Документ Syntax patterns of headlines in print trade advertisements targeting dental professionals(Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2024) Kostenko, V. H.; Bieliaieva, O. M.; Znamenska, I. V.; Solohor, I. M.; Honcharova, Ye. Ye.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сологор, Ірина Миколаївна; Гончарова, Євгенія ЄвгенівнаProfessional communication is becoming increasingly essential in social interactions, and trade commercial advertisement is now considered as its indispensable part. However, there is a gap in understanding linguistic and stylistic peculiarities of printed commercial advertisements targeting dental professionals, i.e. materials related to dental practice published, displayed, distributed, or utilized by dental practitioners. This study aims at analysing the syntactic patterns used in headlines of printed dental commercial advertisements. A corpus of 250 printed advertisements promoting innovative dental products was compiled from three dental journals published between 2021 and 2024. The findings obtained have revealed several keys trends. First, headlines prioritize clarity and memorability through short, simple sentences averaging six words. Second, over 80% of headlines leverage imperative language, directly addressing the reader with calls to action. This tactic encourages immediate engagement and reinforces the message. Focuser verbs, highlighting product benefits, and experiencer verbs, emphasizing positive user outcomes, are the most common types of imperatives used. Interestingly, the headlines rarely mention the company or product name itself. Instead, they focus on functionalities and how the product differentiates from competitors. Finally, all advertisements incorporate visuals that complement the headlines, such as product shots, pictures of dental professionals, or satisfied patients. Strategic placement of imperative headlines near the top of the page maximizes visibility and impact. The findings obtained contribute to better understanding of communication strategies employed in print advertising targeting a certain group of professionals. Зростання ролі професійної комунікації у соціальній взаємодії призводить до виникнення нових жанрів чи оновлення існуючих. Професійна комерційна реклама є невід’ємним складни ком професійної комунікації, однак досліджень, які б висвітлювали лінгвостилістичні особли вості друкованої комерційної реклами, орієнтованої на стоматологів, на разі недостатньо. Ця реклама охоплює матеріали, пов'язані зі стоматологічною практикою, які публікуються, демон струються, розповсюджуються або використовуються стоматологами. Мета запропонованого дослідження – проаналізувати синтаксичні моделі слоганів друкованої комерційної реклами для стоматологів. Для цього зібрано корпус із 250 друкованих рекламних оголошень, що просувають інноваційні стоматологічні продукти (інструменти, обладнання, матеріали, програмне забезпечення тощо), з трьох стоматологічних журналів, опублікованих протягом 2021–2024 рр. Отримані результати дали змогу простежити кілька тенденцій. Слогани зазвичай представлені короткими простими реченнями, які легко сприймаються та є візуально привабливими в динамічному професійному середовищі. Понад 80% проаналізованих слоганів – це наказові речення, які безпосередньо звертаються до читачів із закликами до дії. Ця комунікативна так тика стимулює потребу діяти негайно, таким чином, посилюючи персуазивність рекламного повідомлення. Найпоширенішими типами імперативів є так звані focuser – дієслова, що під креслюють переваги продукту, та experiencer – дієслова, які акцентують увагу на позитивних результатах для користувача. У проаналізованих заголовках рідко згадується сама назва компа нії або продукту, натомість вони зосереджені на функціональних можливостях продукту, його відмінностях від конкурентів. Усі рекламні повідомлення містять візуальні елементи, які разом зі слоганами та іншими компонентами формують цілісну семантичну систему. Ці візуальні елементи можуть бути представлені різними форматами: зображення продукту, фото фахівців, які демонструють його практичне застосування, фото задоволених пацієнтів, підкреслюючи позитивні результати використання продукту. Стратегічне розміщення слоганів, представле них наказовими реченнями, угорі аркуша посилює їх візуальну помітність та вплив. Отримані результати дослідження сприяють кращому розумінню комунікативних стратегій, що викорис товуються у друкованій рекламі, спрямованій на фахівців як цільову аудиторію.Документ Teaching verbals effectively: challenges and strategies for Ukrainian students in ESP (medicine, dentistry) courses(Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Kostenko, V. H.; Bieliaieva, O. M.; Znamenska, I. V.; Solohor, I. M.; Honcharova, Ye. Ye.; Slipchenko, L. B.; Vardanian, A. O.; Rozhenko, I. V.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сологор, Ірина Миколаївна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Варданян, Анаіт Оганесівна; Роженко, Інеса ВіталіївнаThis paper investigates the challenges faced by Ukrainian dental and medical students in mastering English verbals (infinitives, gerunds, and participles) within the context of English for Specific Purposes (ESP) courses. Given the absence of direct equivalents in Ukrainian grammar, these grammatical structures pose significant difficulties for students, leading to common errors such as misplacement and over-reliance on literal translation. Based on five years of student assessments, this study identifies key challenges and proposes pedagogical strategies to enhance students' understanding and use of verbals. These strategies include contextualized grammar instruction, scaffolded practice activities, and the integration of authentic materials, such as clinical case reports and medical journal articles. By implementing these strategies, educators can effectively equip students with the necessary grammatical skills for clear, concise, and professional communication within the global healthcare context. У запропонованій роботі окреслено труднощі, з якими стикаються українські здобувачі вищої освіти у галузі оорони здоров’я при опануванні англійських не особових дієслівних форм (інфінітивів, герундіїв та дієпри кметників) у рамках курсів англійської мови для спеціальних цілей (ESP). Оскільки в українській граматиці відсутні прямі еквіваленти цих граматичних структур, вони становлять значні труднощі для студентів, що призводить до помилок та надмірної залежністості від буквального перекладу. Спираючись на аналіз оцінювання мовних та мовленнєвих умінь здобувачів, це дослідження визначає ключові проблеми, з якими вони зіштовхуються, та пропонує певні педагогічні стратегії для покращення розуміння та використання зазначених дієслівних форм, що сприятиме ефективній підготувці студентів до володіння необхідними граматичними навичками для чіткої, лаконічної та професійної комунікації в глобальному суспільстві.Документ Verbs as hedging devices in informed consent documents for COVID-19 vaccination(Закарпатські філологічні студії, 2024) Kostenko, V. H.; Solohor, I. M. ; Znamenska, I. V.; Honcharova, Ye. Ye.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Гончарова, Євгенія ЄвгенівнаInformed consent documents for COVID-19 vaccination play a crucial role in ensuring ethical and transparent communication with patients. These documents often employ hedging strategies, using language that softens the certainty of information or introduces possibilities of unknown outcomes. This paper explores the role of verbs as hedging devices in informed consent documents for COVID-19 vaccination and identifies the hedging strategies employed through verb usage. The findings demonstrate the lexical hedges are the most common way to express uncertainty in the informed consents approaching to 85% of all hedging, leaving only 15% attributed to non-lexical hedges Modal verbs have been found as the most preferred means for expressing hedging in the texts studied. Modal verbs ‘may’, ‘might’, and ‘can’ found as the most frequent are commonly understood by readers as indicators of possibility with an element of uncertainty that makes them easily interpretable and accessible to a wide audience. We revealed 26 types of lexical verb tokens used in the texts of the most commonly used lexical verbs belong to the category of communication verbs that reflects the inherent nature of informed consent documents, where a significant portion of the text involves expressing information, ideas, and suggestions for patients to consider. Modal and lexical verbs express tentativeness, acknowledging uncertainties without causing alarm, and allowing for flexibility in interpretation. They play a crucial role in downplaying potential risks or uncertainties related to the vaccination process, thereby implementing a threat-minimizing strategy. Another key strategy observed in these texts is the responsibility-shifting strategy, where modal and lexical verbs are usually applied to deflect responsibility away from the writer (healthcare providers) in order to protect the positive face by not making a categorical statement which is debatable regarding the respective issue. Документи інформованої згоди на вакцинацію проти COVID-19 відіграють важливу роль у забезпеченні етичної та прозорої комунікації з пацієнтами. Ці документи часто використовують стратегії хеджування, застосовуючи мову, яка пом’якшує достовірність інформації або вводить можливість невідомого результату. У цій статті досліджується роль дієслів як інструментів хеджування в документах інформованої згоди на вакцинацію проти COVID-19 та визна чаються стратегії хеджування, в яких активно задіяні дієслова. Лексичне хеджування є найпоширенішим спосо бом вираження невизначеності в інформованих згодах, складаючи близько 85% усіх інструментів хеджування, при цьому на нелексичне хеджування припадає лише 15%. Модальні дієслова виявилися найпоширенішим інструмен том хеджування у досліджуваних текстах. Найчастіше вживаються модальні дієслова «may», «might» та «can», які зазвичай сприймаються читачами як індикатори можливості з елементом невизначеності, легко інтерпретуються та доступні для широкої аудиторії. Було виявлено 26 типів лексичних дієслів, які найчастіше належать до лексико-се мантичної групи комунікативних дієслів. Це відображає природу документів інформованої згоди, де значна частина тексту пов’язана з висловленням інформації, ідей та пропозицій для розгляду пацієнтами. Модальні та лексичні дієслова, що виступають засобами хеджування, виражають невпевненість та невизначеність, не викликаючи три воги та дозволяючи гнучкість у тлумаченні. Вони відіграють важливу роль у применшуванні потенційних ризиків невизначеностей, пов’язаних із процесом вакцинації, тим самим реалізуючи стратегію мінімізації загроз. Ще одна ключова стратегія, що спостерігається в цих текстах, – це стратегія перекладання відповідальності, коли модальні та лексичні дієслова зазвичай використовуються для зняття відповідальності з автора (медичного закладу, медич них працівників) для захисту позитивного іміджу та уникнення категоричних заяв, які є дискусійними щодо певних положень.Документ Вебінар як дистанційна форма підвищення кваліфікації педагогічних працівників(2021-03-25) Ефендієва, Світлана Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Efendiieva, S. M.; Znamenska, I. V.; Знаменская, Иванна Владиславовна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.Висвітлено досвід використання вебінарів у системі підвищення кваліфікації викладачів.Документ Використання активних методів у процесі навчання студентів медичних ЗВО України(2019) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.Документ Використання дидактичних засобів за наявності диференціації навчання(2018) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.Документ Вплив суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладачів зі студентами на успішне проходження адаптаційного періоду першокурсниками(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Honcharova, Ye. Ye.; Гончарова, Евгения ЕвгеньевнаУ статті процес адаптації студентів до навчання у ЗВО розглядається як важливий компонент плідної навчальної діяльності. Проаналізовано певні аспекти вирішення проблеми успішного проходження адаптаційного періоду студентами-першокурсниками та їх соціалізації в новому оточенні, а саме: необхідність створення комфортного педагогічного середовища, реалізація дидактичної взаємодії в системі «викладач-студент» з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей суб’єктів навчального процесу та на основі аналізу визначених шляхом моніторингу типових й індивідуальних труднощів першокурсників; фахово-зорієнтований, цілеспрямовано-деталізований виклад навчального матеріалу з метою формування соціальної мотивації щодо ставлення до майбутньої професії.Документ Дидактичний потенціал активних та інтерактивних методів навчання(2019) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.; Сліпченко, Лариса Борисівна; Слипченко, Лариса Борисовна; Slipchenko, L. B.У статті розглядаються теоретичні та методичні аспекти проблеми дидактичного впливу активних та інтерактивних методів навчання на інтенсифікацію фахової освіти у контексті компетентнісного та проектного підходів. Обґрунтовано закономірність використання означених методів з метою створення сприятливих дидактичних та психологічних умов, спрямованих в умовах особистісно-орієнтованого навчання на формування та розвиток предметно-фахових, мотиваційно-стимулювальних та комунікативних компетентностей; The paper considers the theoretical and methodological aspects of the didactic influence of active and interactive teaching methods on the intensification of professional education in the context of competence and project approaches. The appropriateness of the use of the mentioned methods intended to form and develop the subject-professional, motivational-stimulating and communicative competencies in favorable didactic and psychological environment for self-oriented study has been substantiated. On the basis of the analysis of publications and practical experience of professional education, the rationale for feasibility of implementation of problem-oriented, active and interactive teaching methods into the learning process, namely role-plays, discussions, brainstorming, project making, has been given, which fully corresponds to the principles of the competence- and project-oriented approaches, and the use of professional-situational subjects in the proposed tasks creates unique prerequisites to motivate students to analyze, simulate and play situations that are associated with chosen specialty. The essence and specific features of role-playing games, discussions, "brainstorming" and the project method has been revealed. The scheme of planning, organization and evaluation of the project has been proposed.Документ Дидактичний потенціал диференціації навчання(2021-06-04) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Недільченко, Вікторія Ігорівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Недильченко, Виктория Игоревна; Honcharova, Ye. Ye.; Efendiieva, S. M.; Nedilchenko, V. I.У аспекті модернізації вищої медичної освіти розглянуто переваги диференціації навчання, спрямованої на оптимізацію умов самореалізації кожного індивіда у процесі успішного оволодіння професійно значущими знаннями. На основі досліджень науковців проаналізовано специфічні ознаки дефініцій «навчання», «учіння» та «викладання» як складових процесу спільної діяльності викладача і учнів. Сформульовано сутність основних складових диференціації навчання.Документ Дидактичні умови диференціації навчання(2018) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.Проаналізовано сутність і роль індивідуалізації навчання студентів вищої школи у контексті реалізації гуманістичної парадигми системи освіти. Визначено та теоретично обґрунтовано на основі вивчення та аналізу психолого-педагогічної літератури шляхи формування оптимальної моделі взаємодії викладача зі студентами. Запропоновано комплекс дидактичних умов диференціації навчання фахових дисциплін, основною функцією яких є оптимальне забезпечення організаційно-педагогічного супроводу процесу навчання; The paper presents the analysis of the objectives and role of the individualized teaching of students at HEI in the context of the implementation of humanistic paradigm of the educational system. The ways of formation of the optimal model of the teacher-student interaction have been defined and theoretically grounded on the basis of the study and analysis of psychological-pedagogical literature. The complex of didactic strategies for differentiated teaching of some major subjects, aimed at optimal provision of organizational and pedagogical support during the learning process has been suggested. The importance of the formation of motivational and stimulating basis for the acquisition of potentially maximum possible amount of professionally meaningful educational material in the process of the implementation of the differentiated didactic teacher-student interaction, considering the individual-psychological features of the subjects of the learning process, was established. The paper considers the advantages of implementation of hierarchically ordered differentiated block-structural organization of the syllabus of the major subjects, aimed at differentiated approach to structuring of instructions for the gradual transition from the lower level of knowledge to the higher one, where the knowledge base is gradually growing to the level required for the transition to the next stage, which minimizes the possibility of discreteness in teaching and acquisition of the study material. The paper emphasizes the appropriate use of control methods aimed at both the assessment of the actual academic success of the students in teaching and learning activities, and forming the skills of self-evaluation and self-control, the ability to self-regulation and reflection.Документ Латинська мова як підґрунтя уніфікації медичної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Nikolayenko, I. O.; Honcharova, Ye. Ye. ; Гончарова, Євгенія ЄвгенівнаВ епоху глобалізації як соціального процесу, змістом якого є зростаючі взаємозв’язок і взаємозалежність національних економік, політичних і соціальних систем та національних культур, функціонування медичної освіти і тенденції її розвитку не можна розглядати відокремлено від світового спрямування розвитку системи охорони здоров’я. Підготовка сучасного професійно компетентного спеціаліста медичної сфери передбачає не тільки високий рівень фахової освіти, але й уміння взаємодіяти зі своїми колегами як у рідній країні, так і за її межами. Уніфікованою професійною мовою медиків усього світу є латинська мова, статус якої закріплений міжнародними кодексами номенклатур. Актуальним у наш час є вирішення проблеми організації професійно орієнтованого навчання латинської мови студентів вищих медичних навчальних закладів та забезпечення високої якості засвоєння термінологічної латини студентами медичного профілю.Документ Провідна роль пізнавальної активності у формуванні фахових компетентностей студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.У статті розглядаються особливості професійної діяльності викладачів вищої школи України у процесі підготовки фахівця, озброєного не тільки сукупністю певних знань та навичок, але й здатністю до невпинного пошуку та використання нової інформації стосовно своєї професійної діяльності, продукування власних ідей на підґрунті отриманих знань та власного досвіду. Аналізується сутність понять «компетентність», «фахова компетентність» та залежність формування фахових компетентностей від рівня пізнавальної активності студентів.Документ Професійні та моральні якості викладача закладу вищої освіти. Вимоги сьогодення(Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Сологор, Ірина Миколаївна; Таран, Зінаїда Михайлівна; Дубровіна, Олена Віталіївна; Honcharova, Ye. Ye.; Bieliaieva, O. M.; Kostenko, V. G.; Znamenska, I. V.; Slipchenko, L. B.; Solohor, I. B.; Taran, Z. M.; Dubrovina, O. V.Розглянуто складові класичної структури педагогічної майстерності. Проаналізовано особливості таких її компонентів, як гуманістична спрямованість та професійна компетентність викладача. The components of the classical structure of pedagogical mastery are considered. The features of such components as the humanistic orientation and professional competence of the teacher are analyzed.Документ Роль мотивації у формуванні фахової компетентності здобувачів вищої освіти ЗВО України(2021-11-25) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.В аспекті компетентнісного підходу, динамічний перехід від очної до змішаної та дистанційної форм навчання, викликаний поширенням Covid-19, вимагає постійного вдосконалення підходів і методів, орієнтованих на організацію сприятливих умов для формування фахової компетентності здобувачів вищої освіти ЗВО України. Розглядається актуальність усебічного спрямування майбутніх фахівців до творчої самореалізації під час організації дистанційного навчанняДокумент Роль самостійної роботи у процесі формування фахово орієнтованих компетентностей студентів ЗВО України(2019) Honcharova, Ye. Ye.; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения ЕвгеньевнаBased on the conducted scientific and theoretical analysis of the peculiarities of the organization of unsupervised work of students in competence approach to the educational process, the paper substantiates the urgency of the problem of the formation of professionally-oriented competences of students in the process of designing, organizing and direct execution of unsupervised work, which is considered as a kind of educational and cognitive activity aimed at the active, productive learning of the knowledge, skills and abilities necessary to carry out a professional activity of future experts and follow up formation of professional competences. Types of unsupervised work are distinguished depending on the planned didactic influences. The key meaning of the didactic tasks facing the educators of HEIs in the process of design and organization of unsupervised work is analyzed. The rationale of specifying the content and loading the tasks in the context of directing them to acquire the maximum possible amount of professionally meaningful material is substantiated.A teacher-student scheme is proposed that reflects the sequence and interconnection of the executive activities in the design, organization, execution and testing of unsupervised work. The necessity to form the motivation of students for the acquisition of professionally significant material is substantiated, to develop their potential ability to creative, systematic thinking, to raise awareness of responsibility for the timeliness of implementation and results of work. The scope and content of the preliminary instruction in the performance of unsupervised work necessary for the productive work of students is determined. The forms of tutorials are considered depending on the nature of the problems faced by the subjects of study. Didactic influences aimed at developing the students’ reflection are distinguished.Документ Роль традиційних та інноваційних засобів навчання в модернізації вищої освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.У статті розглядається необхідність творчого поєднання традиційних та інноваційних засобів навчання з метою інтенсифікації навчального процесу у сучасних ЗВО України. На підґрунті аналізу останніх досліджень вітчизняних науковців аргументується закономірність комплексного застосування інноваційних засобів навчання з метою отримання якісних змін у засвоєнні навчального матеріалу студентами та формуванні їх фахових компетентностей; The paper considers the issues on the need for a creative combination of traditional and advanced teaching aids to intensify the academic process in present HEIs of Ukraine. Based on the analysis of recent publications of domestic researchers, the regularity of the complex application of the advanced teaching aids is proved to obtain qualitative changes in the acquisition of the learning material by the students and the formation of their professional competences; В статье рассматривается необходимость творческого использования традиционных и инновационных средств обучения с целью интенсификации учебного процесса в современных учебных заведениях Украины. На основании анализа последних исследований отечественных учених аргументируется закономерность комплексного использования инновационных средств обучения с целью получения качественных изменений в усвоении учебного материала студентами и формировании их профессиональных компетентностей.Документ Формування позитивної мотивації до навчання студентів-іноземців у контексті їх адаптації до освітнього середовища ЗВО України(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.Розглянуто формування позитивної мотивації студентів-іноземців до навчання у закладах вищої освіти як необхідної складової успішного процесу адаптації до освітнього середовища України. Проаналізовано мотиваційно-стимулювальну діяльність викладача, спрямовану на організацію процесу навчання з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей студентів, якості мовленнєвої підготовки, особливостей національного менталітету; The paper considers the formation of foreign students’ positive motivation for study in higher education institutions as a necessary tool of successful adaptation to the educational environment in Ukraine. The motivational and stimulating activity of an educator, aimed at the management of the learning process with regard of individual psychological peculiarities of students, the level of language skills, features of the national mentality, has been analyzed;Рассмотрено формирование положительной мотивации студентов-иностранцев к обучению в заведениях высшего образования как необходимой составляющей процесса адаптации к образовательной среде Украины. Проанализировано мотивационно-стимулирующую деятельность преподавателя, направленную на организацию процесса обучения с учетом индивидуально-психологических особенностей студентов, качества речевой подготовки, особенностей национального менталитета.Документ Інноваційні методи навчання в сучасних ЗВО(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.У наданій статті розглядається необхідність всебічного упровадження у сучасний процес навчання проблемного методу, активних та інтерактивних методів навчання в умовах диференційованого підходу з метою спонукання студентів до активної розумової та практичної діяльності, розвитку їх критичного мислення у процесі вирішення творчих, проблемних завдань; The paper discusses the need for overall introduction a problem-oriented approach to the modern process of teaching, as well as active and interactive teaching methods in the differentiated approach medium to encourage students to active mental and practical activity, the development of their critical thinking in the process of solving creative, problematic tasks; В представленной статье рассматривается необходимость всестороннего внедрения в современную педагогику проблемного метода, активних и интерактивных методов обучения в условиях дифференцированного подхода с целью побуждать студентов к активной умственной и практической деятельности, развития их критического мышления в процессе решения творческих, проблемних заданий.