Перегляд за Автор "Honcharova, Ye. Ye."
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Grammar elements of narrative discourse in dentistry case reports(Полтавський державний медичний університет, 2024) Kostenko, V. H.; Solohor, I. M.; Znamenska, I. V.; Honcharova, Ye. Ye.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Гончарова, Євгенія ЄвгенівнаNarrative elements play an important role in professional discourse, yet the narrative strategies within dentistry case reports have received limited attention. This study analyses the narrative grammar markers in 40 clinical case reports from prominent dentistry journals to shed light on their pragmatic functions. Dentistry case reports employ verbs and verbal forms over noun phrases, facilitating a dynamic and engaging narrative style. The prevalent use of the past tense creates a chronological account of patient history and treatment progression, enhancing readability. Active voice, occasionally with first-person plural subjects, infuses a personal dimension into the narrative, further engaging readers. Additionally, the inclusion of direct and reported speech from patients bolsters credibility and evidentiality. Understanding these narrative grammar markers enriches the discourse of dental professionals, making their case reports more accessible and persuasive. This study unravels the distinctive narrative style of dentistry case reports, contributing to the efficacy of knowledge dissemination within the dental community.Документ Вебінар як дистанційна форма підвищення кваліфікації педагогічних працівників(2021-03-25) Ефендієва, Світлана Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Efendiieva, S. M.; Znamenska, I. V.; Знаменская, Иванна Владиславовна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.Висвітлено досвід використання вебінарів у системі підвищення кваліфікації викладачів.Документ Використання активних методів у процесі навчання студентів медичних ЗВО України(2019) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.Документ Використання дидактичних засобів за наявності диференціації навчання(2018) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.Документ Вплив суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладачів зі студентами на успішне проходження адаптаційного періоду першокурсниками(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Honcharova, Ye. Ye.; Гончарова, Евгения ЕвгеньевнаУ статті процес адаптації студентів до навчання у ЗВО розглядається як важливий компонент плідної навчальної діяльності. Проаналізовано певні аспекти вирішення проблеми успішного проходження адаптаційного періоду студентами-першокурсниками та їх соціалізації в новому оточенні, а саме: необхідність створення комфортного педагогічного середовища, реалізація дидактичної взаємодії в системі «викладач-студент» з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей суб’єктів навчального процесу та на основі аналізу визначених шляхом моніторингу типових й індивідуальних труднощів першокурсників; фахово-зорієнтований, цілеспрямовано-деталізований виклад навчального матеріалу з метою формування соціальної мотивації щодо ставлення до майбутньої професії.Документ Дидактичний потенціал активних та інтерактивних методів навчання(2019) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.; Сліпченко, Лариса Борисівна; Слипченко, Лариса Борисовна; Slipchenko, L. B.У статті розглядаються теоретичні та методичні аспекти проблеми дидактичного впливу активних та інтерактивних методів навчання на інтенсифікацію фахової освіти у контексті компетентнісного та проектного підходів. Обґрунтовано закономірність використання означених методів з метою створення сприятливих дидактичних та психологічних умов, спрямованих в умовах особистісно-орієнтованого навчання на формування та розвиток предметно-фахових, мотиваційно-стимулювальних та комунікативних компетентностей; The paper considers the theoretical and methodological aspects of the didactic influence of active and interactive teaching methods on the intensification of professional education in the context of competence and project approaches. The appropriateness of the use of the mentioned methods intended to form and develop the subject-professional, motivational-stimulating and communicative competencies in favorable didactic and psychological environment for self-oriented study has been substantiated. On the basis of the analysis of publications and practical experience of professional education, the rationale for feasibility of implementation of problem-oriented, active and interactive teaching methods into the learning process, namely role-plays, discussions, brainstorming, project making, has been given, which fully corresponds to the principles of the competence- and project-oriented approaches, and the use of professional-situational subjects in the proposed tasks creates unique prerequisites to motivate students to analyze, simulate and play situations that are associated with chosen specialty. The essence and specific features of role-playing games, discussions, "brainstorming" and the project method has been revealed. The scheme of planning, organization and evaluation of the project has been proposed.Документ Дидактичний потенціал диференціації навчання(2021-06-04) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Недільченко, Вікторія Ігорівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Недильченко, Виктория Игоревна; Honcharova, Ye. Ye.; Efendiieva, S. M.; Nedilchenko, V. I.У аспекті модернізації вищої медичної освіти розглянуто переваги диференціації навчання, спрямованої на оптимізацію умов самореалізації кожного індивіда у процесі успішного оволодіння професійно значущими знаннями. На основі досліджень науковців проаналізовано специфічні ознаки дефініцій «навчання», «учіння» та «викладання» як складових процесу спільної діяльності викладача і учнів. Сформульовано сутність основних складових диференціації навчання.Документ Дидактичні умови диференціації навчання(2018) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.Проаналізовано сутність і роль індивідуалізації навчання студентів вищої школи у контексті реалізації гуманістичної парадигми системи освіти. Визначено та теоретично обґрунтовано на основі вивчення та аналізу психолого-педагогічної літератури шляхи формування оптимальної моделі взаємодії викладача зі студентами. Запропоновано комплекс дидактичних умов диференціації навчання фахових дисциплін, основною функцією яких є оптимальне забезпечення організаційно-педагогічного супроводу процесу навчання; The paper presents the analysis of the objectives and role of the individualized teaching of students at HEI in the context of the implementation of humanistic paradigm of the educational system. The ways of formation of the optimal model of the teacher-student interaction have been defined and theoretically grounded on the basis of the study and analysis of psychological-pedagogical literature. The complex of didactic strategies for differentiated teaching of some major subjects, aimed at optimal provision of organizational and pedagogical support during the learning process has been suggested. The importance of the formation of motivational and stimulating basis for the acquisition of potentially maximum possible amount of professionally meaningful educational material in the process of the implementation of the differentiated didactic teacher-student interaction, considering the individual-psychological features of the subjects of the learning process, was established. The paper considers the advantages of implementation of hierarchically ordered differentiated block-structural organization of the syllabus of the major subjects, aimed at differentiated approach to structuring of instructions for the gradual transition from the lower level of knowledge to the higher one, where the knowledge base is gradually growing to the level required for the transition to the next stage, which minimizes the possibility of discreteness in teaching and acquisition of the study material. The paper emphasizes the appropriate use of control methods aimed at both the assessment of the actual academic success of the students in teaching and learning activities, and forming the skills of self-evaluation and self-control, the ability to self-regulation and reflection.Документ Провідна роль пізнавальної активності у формуванні фахових компетентностей студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.У статті розглядаються особливості професійної діяльності викладачів вищої школи України у процесі підготовки фахівця, озброєного не тільки сукупністю певних знань та навичок, але й здатністю до невпинного пошуку та використання нової інформації стосовно своєї професійної діяльності, продукування власних ідей на підґрунті отриманих знань та власного досвіду. Аналізується сутність понять «компетентність», «фахова компетентність» та залежність формування фахових компетентностей від рівня пізнавальної активності студентів.Документ Роль мотивації у формуванні фахової компетентності здобувачів вищої освіти ЗВО України(2021-11-25) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.В аспекті компетентнісного підходу, динамічний перехід від очної до змішаної та дистанційної форм навчання, викликаний поширенням Covid-19, вимагає постійного вдосконалення підходів і методів, орієнтованих на організацію сприятливих умов для формування фахової компетентності здобувачів вищої освіти ЗВО України. Розглядається актуальність усебічного спрямування майбутніх фахівців до творчої самореалізації під час організації дистанційного навчанняДокумент Роль самостійної роботи у процесі формування фахово орієнтованих компетентностей студентів ЗВО України(2019) Honcharova, Ye. Ye.; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения ЕвгеньевнаBased on the conducted scientific and theoretical analysis of the peculiarities of the organization of unsupervised work of students in competence approach to the educational process, the paper substantiates the urgency of the problem of the formation of professionally-oriented competences of students in the process of designing, organizing and direct execution of unsupervised work, which is considered as a kind of educational and cognitive activity aimed at the active, productive learning of the knowledge, skills and abilities necessary to carry out a professional activity of future experts and follow up formation of professional competences. Types of unsupervised work are distinguished depending on the planned didactic influences. The key meaning of the didactic tasks facing the educators of HEIs in the process of design and organization of unsupervised work is analyzed. The rationale of specifying the content and loading the tasks in the context of directing them to acquire the maximum possible amount of professionally meaningful material is substantiated.A teacher-student scheme is proposed that reflects the sequence and interconnection of the executive activities in the design, organization, execution and testing of unsupervised work. The necessity to form the motivation of students for the acquisition of professionally significant material is substantiated, to develop their potential ability to creative, systematic thinking, to raise awareness of responsibility for the timeliness of implementation and results of work. The scope and content of the preliminary instruction in the performance of unsupervised work necessary for the productive work of students is determined. The forms of tutorials are considered depending on the nature of the problems faced by the subjects of study. Didactic influences aimed at developing the students’ reflection are distinguished.Документ Роль традиційних та інноваційних засобів навчання в модернізації вищої освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.У статті розглядається необхідність творчого поєднання традиційних та інноваційних засобів навчання з метою інтенсифікації навчального процесу у сучасних ЗВО України. На підґрунті аналізу останніх досліджень вітчизняних науковців аргументується закономірність комплексного застосування інноваційних засобів навчання з метою отримання якісних змін у засвоєнні навчального матеріалу студентами та формуванні їх фахових компетентностей; The paper considers the issues on the need for a creative combination of traditional and advanced teaching aids to intensify the academic process in present HEIs of Ukraine. Based on the analysis of recent publications of domestic researchers, the regularity of the complex application of the advanced teaching aids is proved to obtain qualitative changes in the acquisition of the learning material by the students and the formation of their professional competences; В статье рассматривается необходимость творческого использования традиционных и инновационных средств обучения с целью интенсификации учебного процесса в современных учебных заведениях Украины. На основании анализа последних исследований отечественных учених аргументируется закономерность комплексного использования инновационных средств обучения с целью получения качественных изменений в усвоении учебного материала студентами и формировании их профессиональных компетентностей.Документ Формування позитивної мотивації до навчання студентів-іноземців у контексті їх адаптації до освітнього середовища ЗВО України(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.Розглянуто формування позитивної мотивації студентів-іноземців до навчання у закладах вищої освіти як необхідної складової успішного процесу адаптації до освітнього середовища України. Проаналізовано мотиваційно-стимулювальну діяльність викладача, спрямовану на організацію процесу навчання з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей студентів, якості мовленнєвої підготовки, особливостей національного менталітету; The paper considers the formation of foreign students’ positive motivation for study in higher education institutions as a necessary tool of successful adaptation to the educational environment in Ukraine. The motivational and stimulating activity of an educator, aimed at the management of the learning process with regard of individual psychological peculiarities of students, the level of language skills, features of the national mentality, has been analyzed;Рассмотрено формирование положительной мотивации студентов-иностранцев к обучению в заведениях высшего образования как необходимой составляющей процесса адаптации к образовательной среде Украины. Проанализировано мотивационно-стимулирующую деятельность преподавателя, направленную на организацию процесса обучения с учетом индивидуально-психологических особенностей студентов, качества речевой подготовки, особенностей национального менталитета.Документ Інноваційні методи навчання в сучасних ЗВО(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Ye. Ye.У наданій статті розглядається необхідність всебічного упровадження у сучасний процес навчання проблемного методу, активних та інтерактивних методів навчання в умовах диференційованого підходу з метою спонукання студентів до активної розумової та практичної діяльності, розвитку їх критичного мислення у процесі вирішення творчих, проблемних завдань; The paper discusses the need for overall introduction a problem-oriented approach to the modern process of teaching, as well as active and interactive teaching methods in the differentiated approach medium to encourage students to active mental and practical activity, the development of their critical thinking in the process of solving creative, problematic tasks; В представленной статье рассматривается необходимость всестороннего внедрения в современную педагогику проблемного метода, активних и интерактивных методов обучения в условиях дифференцированного подхода с целью побуждать студентов к активной умственной и практической деятельности, развития их критического мышления в процессе решения творческих, проблемних заданий.