Перегляд за Автор "Hurzhii, O. V."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Modern academic lecture: Pro et Contra(2020) Skrypnykov, P. M.; Skrypnikova, T. P.; Bieliaieva, O. M.; Hmil, T. A.; Hurzhii, O. V.; Lysanets, Yu. V.; Скрипников, Петро Миколайович; Скрипников, Петр Николаевич; Скрипнікова, Таїса Петрівна; Скрипникова, Таисия Петровна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Хміль, Тетяна Андріївна; Хмиль, Татьяна Андреевна; Гуржій, Олена Вікторівна; Гуржий, Елена Викторовна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия ВалериевнаСтаття присвячена найстарішій організаційній формі навчання – лекції. Наголошуються, що один із основних параметрів, яким повинна відповідати сучасна лекція, – інтерактивність. Автори зазначають, що якісна лекція в медичному університеті (академії), підготовлена кваліфікованим науково-педагогічним працівником, – це надзвичайно ємне педагогічне явище, що має низку переваг, як-от: така лекція є дієвою формою емоційного впливу на свідомість майбутнього лікаря, ефективним засобом деонтологічного виховання, формування професійної самосвідомості й професійної позиції, рефлексії і саморефлексії; вона слугує важливою формою співробітництва й забезпечує безпосереднє творче спілкування лектора з аудиторією; дає змогу залучати здобувачів освіти до новітніх досягнень в галузі охорони здоров’я; слугує дієвим засобом навчання через особистий приклад. Приділяючи увагу вже традиційному (в історичному контексті) питанню щодо недоліків лекції, автори побіжно розглядають бар’єри психолого-педагогічного характеру, пов’язані як із викладачем, так і зі студентами. Показано, що саме ці бар’єри заважають реалізації основних функцій лекції і породжують дискусії щодо лекційної форми навчання. Значну увагу приділено засобам візуалізації лекційного матеріалу. У висновках зазначається, що сучасна академічна лекція повинна відповідати низці передумов, які взаємопов’язані між собою: належна психолого-педагогічна підготовка науково-педагогічного працівника; відповідність його знань сучасному рівню розвитку науки; бездоганне володіння лекційним матеріалом й аудиторією; якісний контингент здобувачів освіти, які мають високий рівень мотивації до навчання та бажання здобувати освіту, оволодівати знаннями, уміннями й навичками; якісна візуалізація лекційного матеріалу.Документ Вдосконалення підготовки лікарів у проблемі «Актуальні питання онкології в стоматології»(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Скрипников, Петро Миколайович; Баштан, Володимир Петрович; Марченко, Алла Володимирівна; Скрипнікова, Таїса Петрівна; Хміль, Тетяна Андріївна; Гуржій, Олена Вікторівна; Коломієць, Світлана Веніамінівна; Скрипников, Петр Николаевич; Баштан, Владимир Петрович; Марченко, Алла Владимировна; Скрипникова, Таисия Петровна; Хмиль, Татьяна Андреевна; Гуржий, Елена Викторовна; Коломиец, Светлана Вениаминовна; Skrypnykov, Р. M.; Bashtan, V. P.; Marchenko, A. V.; Skrypnikova, T. P.; Khmil, Т. A.; Hurzhii, O. V.; Kolomiіets, S. V.Протягом багатьох років на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів УМСА у числі різного роду навчальних курсів проводиться тематичне вдосконалення з актуальних проблем одонтопатології, пародонтології, профілактики стоматологічних захворювань, невідкладних станів, питанням онкології в стоматології та ін. Передумовами їх створення є множинні фактори: соціальні, освітні, науково-дослідна робота співробітників кафедри, база, кадровий потенціал та інше. Одними із таких навчальних курсів є створений на кафедрі учбовий план та програма тематичного вдосконалення «Актуальні питання онкології в стоматології».Документ Оцінка рівня стоматологічної допомоги при ССД/ТЕН: систематичний аналіз клінічних випадків(УМСА, 2019) Коломієць, Світлана Веніамінівна; Гуржій, Олена Вікторівна; Шинкевич, Вікторія Ігорівна; Kolomiiets, S. V.; Hurzhii, O. V.; Shynkevych, V. I.Cтоматологічної допомоги потребують усі стаціонарні пацієнти із синдромом Стівенса-Джонсона та/або токсичним епідермальним некролізом (ССД/ТЕН), повідомлення про клінічні випадки яких публікуються щорічно в наукових журналах. Мета – аналіз стоматологічної допомоги за клінічними звітами про ССД/ТЕН та власного випадку ССД для окреслення шляхів її оптимізації. Для огляду проаналізовано клінічні випадки російською й українською мовами баз даних Google і Google Академія за ключовими словами. Аналіз установив одночасне призначення однакових препаратів у різних формах. Недостатня увага приділяється професійним й індивідуальним заходам щодо контролю зубної біоплівки. Використовуються екзотичні й застарілі токсичні засоби. Відсутні повідомлення про використання неадгезивних пов’язок. Таким чином, за останній час методи і засоби стоматологічної допомоги майже не змінилися. Менеджмент уражень органів ротової порожнини необхідно виконувати за допомогою частих полоскань і місцевих анестетиків для ослаблення болю, що визначає оптимальний мінімум для уникнення нових побічних впливів від невиправданої емпіричної і застарілої поліпрагмазії