Перегляд за Автор "Kharchenko, N. V."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Analysis of the physical devwlopment of youthand the state of its health(Wydawnictwo Aluna, 2019) Kharchenko, O. V.; Kharchenko, N. V.; Shaparenko, I. Y.; Sakharova, L. M.; Yushchenko, Y. P.; Харченко, Олександр Вікторович; Харченко, Наталія Вікторівна; Ющенко, Юлія ПетрівнаThe sharp deterioration in the physical development of the younger generation is worrying. The morbidity of youth has increased by 29.9% compared with the last century. More than 33% of boys and girls, among first-year students with chronic diseasesДокумент Emergency primary medical care of a family doctor(Полтавський державний медичний університет, 2023) Zhdan, V. M.; Kharchenko, N. V.; Holovanova, I. A.; Vovk, O. Ya.; Ждан, Вячеслав Миколайович; Харченко, Наталія Вікторівна; Голованова, Ірина Анатоліївна; Вовк, Орест ЯрославовичIf the organization of effective provision of emergency medical care will increase the number of saved lives, therefore, it is necessary to develop emergency medical care programs, conduct a wide information campaign, which is now being done in European countries. Studying the conditions that allow maintaining physical and mental performance and the effectiveness of professional activity, scientists focus on the appropriate combination of rational nutrition, physical exercise and mental work.Документ Громадське здоров'я та його детермінанти(Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського, 2022) Харченко, Наталія Вікторівна; Зюзін, Володимир Олексійович; Коршенко, Володимир Олександрович; Костріков, Анатолій Васильович; Kharchenko, N. V.; Zyuzin, V. O.; Korshenko, V. O.; Kostrikov, A. V.Проведено аналіз літературних джерел, що орієнтовані на поліпшення середовища життєдіяльності людини, зменшення факторів ризику, що формують значний тягар захворюваності та смертності серед населення, і стимулювання тих факторів, які, навпаки, сприяють зміцненню та збереженню здоров’я. Використано бібліосемантичний (вивчення фахової сучасної міжнародної літератури з досліджуваної проблеми) та аналітичний методи дослідження. Предмет громадського здоров’я широкий і різноманітний. Він включає профілактику захворювань, зміцнення здоров’я, захист окремих осіб і населення від небезпек, а також поліпшення здоров’я. Він має популяційну, а не індивідуальну спрямованість. Він спирається як на соціальні моделі здоров’я, так і на біомедичні. Його дисциплі нарна база включає, серед іншого, епідеміологію, медичну статистику, медичну інформатику, психологію здоров’я, менеджмент, медичну соціологію, економіку охорони здоров’я, медичну антропологію, медичну географію, політологію, а також інфекційні хвороби та хвороби, що передаються статевим шляхом.Документ Соціальний маркетинг в харчуванні студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Мацур, В. М.; Харченко, Наталія Вікторівна; Matsur, V. M.; Kharchenko, N. V.На сьогодній день студенти медичних вузів мають дуже мало часу на регулярне збалансоване харчування, перерви між парами не тривалі, а тому часу вистачає лише на те, щоб доїхати до наступної, а це в свою чергу призводить до значного порушення режиму дня, порушення обміну речовин, що незабаром буде сприяти і хворобам.Документ Формування здорового способу життя у підлітків(ДЗ «Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України», 2020-05-23) Харченко, Наталія Вікторівна; Харченко, Світлана Володимирівна; Харченко, Наталия Викторовна; Харченко, Светлана Владимировна; Kharchenko, N. V.; Kharchenko, S. V.Мета роботи. Вивчення мотивації сучасних школярів-підлітків до здорового способу життя. Матеріали та методи. Використовувався анкетний метод, що включав самооцінку мотиваційних складових формування здорового способу життя. Результати. Серед життєвих цілей і цінностей в обох групах найбільш значущими виявилися категорії, що визначають життєві cенси. Для групи 13–15 років ними виявилися здоров'я (70,5%) щаслива, дружна сім'я (63,0%), друзі (48,8%), здоров'я близьких людей (28,9%), любов (15,3%). Для групи 16–18 років вибір включав цінність сім'ї (74,8%), здоров'я (68,4%), гарну освіту (45,4%). У блоці анкети, що відноситься до факторів, які стимулюють рух до ЗСЖ, результати за двома групами виявилися майже ідентичними. Провідними у 9 і 11-класників були турбота про своє здоров'я (92,8 і 90,2% опитаних, відповідно), турбота про своє майбутнє (75,8 і 83,4%), приклад батьків та інших родичів (65,5 і 58,8%), а також турбота про своїх майбутніх дітей (45,2 і 55,8%). Для 9-класників більш значущими, ніж для 11-класників, виявилися також такі стимули, як приклад друзів і педагогів (24,2% і 18,0%, відповідно). Стимулюючий вплив реклами і приклади «зірок» відзначили лише 4 підлітка старшої групи. Висновок. Здоров'я серед позитивних мотивацій обстежених школярів займає одне з перших місць, будучи стійкою домінантою в віковому діапазоні 13–18 років. Реальне мотивування до здорового способу життя збігається з перспективним, а усвідомлений вибір збігається з цілями, засвідчуючи про формування особистості, здатної приймати відповідальність за своє здоров'яДокумент Формування комунікативної толерантності у молоді в умовах інклюзивної освіти(Україна. Здоров’я нації, 2020) Харченко, Наталія Вікторівна; Кундій, Жанна Петрівна; Ющенко, Юлія Петрівна; Костріков, Анатолій Васильович; Харченко, Наталия Викторовна; Кундий, Жанна Петровна; Ющенко, Юлия Петровна; Костриков, Анатолий Васильевич; Kharchenko, N. V.; Kundiy, Zh. P.; Yushchenko, Yu. P.; Kostrikov, A. V.Необхідність запровадження інклюзивної освіти пов’язана, насамперед, з тим, що число молоді, яка потребує корекційного навчання, неухильно зростає. Тому наразі на сучасному етапі розвитку освіти в Україні відкриваються нові перспективи, пов’язані з переосмисленням ставлення до організації навчання і виховання молоді з особливими освітніми потребами в єдиному інклюзивному толерантному освітньому середовищі.