Перегляд за Автор "Kharchenko, S."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Methodical instructions for self-preparatory work of first-year students of the medical faculty in medical chemistry(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2010) Tsuber, V.; Kharchenko, S.; Ishcheykina, L.; Storozhenko, V.; Syzonenko, N.; Цубер, Вікторія Юріївна; Харченко, Світлана Володимирівна; Іщейкіна, Любов Костянтинівна; Стороженко, Володимир Олексійович; Сизоненко, Наталія Валентинівна; Цубер, Виктория Юрьевна; Харченко, Светлана Владимировна; Ищейкина, Любовь Константиновна; Стороженко, Владимир Алексеевич; Сизоненко, Наталья ВалентиновнаThe booklet contains methodical instructions in self-preparatory work in medicinal chemistry for first-year students of the medicinal faculty. The Methodical instructions in medicinal chemistry (Module 1-2) for self-preparatory work of first-year students of higher medicinal educational institutions of the IV accreditation level are prepared in accordance with the program “Medicinal chemistry” from 2005. The methodical instruction of each lesson contains the subject of the lesson, aim of studying, necessary skills and knowledge. Plans for self-preparation and self-assessment tasks are included. At the end of the booklet there is a list of recommended literature. Integration of chemistry with other subjects of study is accounted for. The booklet also contains methodical instructions for self-preparatory independent work in order to help students to learn the topics which are not included in the class work. Theoretical knowledge and practical skills in bioinorganic, physical and colloidal chemistry are important in studying biochemistry, hygiene, pharmacology, physiology and specialized medical and dentistry subjects. Збірник містить методичні вказівки до самостійної роботи з медичної хімії для студентів першого курсу медичного факультету. Методичні вказівки складені відповідно до Програми з навчальної дисципліни “Медична хімія” (Київ, 2005 р.). У методичних вказівках до кожного заняття зазначені: обгрунтування теми і мета заняття, перелік знань, умінь і навичок, якими повинен оволодіти студент. Для кращої підготовки студентів до заняття складена орієнтовна картка з основними питаннями теми, запропоновані питання і завдання для самостійного опрацювання з відповідями. Наведений список необхідної літератури. У вказівках врахована інтеграція викладання хімії з іншими навчальними дисциплінами. У збірнику містяться також методичні рекомендації для самостійної позааудиторної роботи студентів з тих тем програми, що винесені на самостійне опрацювання. Вони допоможуть студентам краще засвоїти цей матеріал. Теоретичні знання та практичні навички з цих розділів курсу будуть необхідні студентам при подальшому вивченні біохімії, гігієни, фармакології, фізіології, спеціальних медичних дисциплін. Матеріали збірника допоможуть студентам краще оволодіти знаннями та вміннями, набути необхідних практичних навичок.Документ Methodical instructions in Medical Chemistry for self-preparatory work of first-year students of dentistry during preparation to practical classes and in class. Module «Basics of Medical Chemistry»(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2014) Tsuber, V.; Kharchenko, S.; Ishcheykina, L.; Цубер, Вікторія Юріївна; Харченко, Світлана Володимирівна; Іщейкіна, Любов Костянтинівна; Цубер, Виктория Юрьевна; Харченко, Светлана Владимировна; Ищейкина, Любовь КонстантиновнаThe Methodical Instructions are prepared according to Program “Medical Chemistry” for students of dentistry at higher medical educational institutions of III – IV accreditation levels for speciality “Stomatology” (Kyiv, 2010). The Methodical Istructions are structured in one module “Basics of Medical Chemistry”, that includes two thematical modules: “Homogeneous equilibriums in biological fluids” and “Heterogeneous equilibriums in biological fluids”. The booklet includes 18 laboratory-practical (2 hours) lessons and questions for the Summary Module Control. Importance of the subject, concrete aims, basic knowledge and skills necessary to study the subject, tasks for self-preparation for the lesson (theoretical questions, practical work) and materials for self-control (with questions and answers) are provided for every lesson.Документ Каріометрична характеристика епітелію спинки язика(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2011) Селькіна, Анна Борисівна; Селькина, Анна Борисовна; Sel'kina, A.; Шепітько, Володимир Іванович; Шепитько, Владимир Иванович; Shepit'ko, V.; Єрошенко, Галина Анатоліївна; Ерошенко, Галина Анатольевна; Yeroshenko, G.; Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Лисаченко, Ольга Дмитриевна; Lisachenko, O.; Харченко, Світлана Володимирівна; Харченко, Светлана Владимировна; Kharchenko, S.Одержані результати каріометричних досліджень свідчать, що в епітелії листоподібних сосочків язика відбувається явище поетапного зроговіння у вигляді ортокератозу, грибоподібні сосочки представлені епітелієм без зроговіння, епітелій ниткоподібних сосочків зроговіває шляхом паракератозу, тобто відбувається явище фізіологічного некрозу - апоптозу; Полученные результаты кариометрических исследований свидетельствуют, что в эпителии листовидных сосочков языка происходят явлениея поэтапного ороговения в виде ортокератоза, грибовидные сосочки представлены эпителием без ороговения, эпителий нитевидных сосочков ороговевает путем паракератоза, то есть происходит явление физиологическое - апоптоз; The results of karyomethric researches are got testify that in the epithelium of the foliate papillae of tongue there is the phenomenon of stage-by-stage keratinization as orthokeratosis, fungiform papillae are presented an epithelium without keratinization, epithelium of filiform papillae of keratinized by a parakeratosis, that the phenomenon of physiology - the apoptosis.Документ Медична хімія. Методичні вказівки для студентів медичних факультетів вищих навчальних закладів МОЗ України(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017-11) Харченко, Світлана Володимирівна; Іщейкіна, Любов Костянтинівна; Цубер, Вікторія Юріївна; Котвицька, Аліна Анатоліївна; Тихонович, Ксенія Володимирівна; Kharchenko, S.; Ishcheykina, L.; Tsuber, V.; Kotvytska, A.; Tykhonovych, K.; Харченко, Светлана Владимировна; Ищейкина, Любовь Константиновна; Цубер, Виктория Юрьевна; Котвицкая, Алина Анатольевна; Тихонович, Ксения ВладимировнаМетодичні вказівки з медичної хімії розроблені вперше для студентів І курсу медичних факультетів № 1, № 2, підготовки фахівців другого (магіс-терського) рівня, відповідно до нової Програми 2016 року. Методичні вказівки розроблені за новою формою 2015 року для мето-дичок УМСА до всіх практичних занять, згідно з календарно-тематичними планами та робочою програмою 2017 – 2018 н.р. До кожного заняття зазначені: актуальність теми; компетентності; конкретні цілі; базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждис-циплінарна інтеграція); завдання для самостійної роботи під час підготовки до заняття та на занятті: а) перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен засвоїти студент при підготовці до заняття (терміни і їх визначення чи фор-мули, внесені в таблицю); б) теоретичні питання до заняття; в) практична ро-бота (завдання), що виконується студентами на занятті;розрахункові та ситуаційні задачі, що виконуються студентами на за-нятті; зміст теми (тези); матеріали для самоконтролю: а) завдання для самоконтролю; б) задачі для самоконтролю; література, де вказані підручники і сторінки, на яких висвітлена тема заняття: а) основна; б) додаткова; в) інформаційні ресурси. Перед кожним з двох ПМК є методички до занять «Розрахункові та си-туаційні задачі. Контроль практичних навичок.», згідно з переліком даних типів задач і списком практичних навичок у новій Програмі 2016 року. У ме-тодичках наведені приклади розв’язування даних типів задач і описані всі практичні навички. У методичках до 1-го і 2-го ПМК є перелік всіх питань і відповіді на ці питання. Тобто є короткі відповіді і на всі екзаменаційні питання.Документ Медична хімія. Навчальний посібник для студентів вищих медичних навчальних закладів ІV рівня акредитації(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2011) Харченко, Світлана Володимирівна; Цубер, Вікторія Юріївна; Іщейкіна, Любов Костянтинівна; Стороженко, Володимир Олексійович; Сизоненко, Наталія Валентинівна; Kharchenko, S.; Tsuber, V.; Ishcheykina, L.; Storozhenko, V.; Syzonenko, N.; Харченко, Светлана Владимировна; Цубер, Виктория Юрьевна; Ищейкина, Любовь Константиновна; Стороженко, Владимир Алексеевич; Сизоненко, Наталья ВалентиновнаРекомендовано Центральним методичним кабінетом з вищої медичної освіти МОЗ України як навчальний посібник для студентів вищих медичних навча-льних закладів ІV рівня акредитації (протокол № 1 від 19.05.2009 р. засі-дання науково-методичної Комісії з медицини Міністерства освіти і науки України). Навчальний посібник містить вказівки до практичних занять з медичної хімії (модуль 1 “Кислотно-основні рівноваги та комплексоутворення в біологічних рідинах” та модуль 2 "Рівноваги в біологічних системах на межі поділу фаз”) для студентів 1 курсу медичного факультету, відповідно до Програми з навчальної дисципліни “Медична хімія” (Київ, 2005 р.). Кожне заняття включає: обґрунтування теми і мету заняття, перелік знань, умінь і навичок, якими повинен оволодіти студент. Для кращої підготовки студентів до заняття складена орієнтовна картка з основними питаннями теми, запропоновані питання і завдання для самостійного опрацювання з відповідями, наведений список необхідної літератури, врахована інтег-рація викладання хімії з іншими навчальними дисциплінами. У збірнику містяться також методичні рекомендації для самостійної позааудиторної роботи студентів з тих тем програми, що винесені на самостійне опрацювання. Вони допоможуть студентам краще засвоїти матеріал. Теоретичні знання та практичні навички з цих розділів курсу будуть необхідні студентам при подальшому вивченні біохімії, гігієни, фармаколо-гії, фізіології, спеціальних медичних дисциплін. Матеріали збірника допоможуть студентам краще оволодіти знаннями та вміннями, набути необхідних практичних навичок.Документ Методические указания к самостоятельной работе по медицинской химии для студентов 1 курса стоматологического факультета при подготовке к занятию и на занятии. Модуль «Основы медицинской химии»(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2014) Харченко, Светлана Владимировна; Ищейкина, Любовь Константиновна; Цубер, Виктория Юрьевна; Kharchenko, S.; Ishcheykina, L.; Tsuber, V.; Харченко, Світлана Володимирівна; Іщейкіна, Любов Костянтинівна; Цубер, Вікторія ЮріївнаМетодические указания подготовлены в соответствии с программой “Медицинская химия” для студентов стоматологических факультетов высших медицинских учебных заведений ІІІ–ІV уровней аккредитации для специальности “Стоматология” (Киев, 2010 г.); Методические указания структурированы на 1 модуль “Основы медицинской химии”, в состав которого входят два смысловых модуля: “Гомогенные равновесия в биологических жидкостях” и “Гетерогенные равновесия в биологических жидкостях”. Пособие включает 18 лабораторно-практических ( 2 час.) занятий и материалы для итогового модульного контроля. К каждому занятию отмечены актуальность темы, конкретные цели, базовые знания и умения, задания для самостоятельной работы во время подготовки студентов к занятию (теоретические вопросы, практическая работа) и материалы для самоконтроля (с вопросами и ответами).Документ Спосіб оцінки тяжкості ендогенної метаболічної інтоксикації у внутрішніх органах при термічній травмі(Державний департамент інтелектуальної власності, 2017-08) Нетюхайло, Лілія Григорівна; Басараб, Ярослав Олексійович; Сухомлин, Тетяна Анатоліївна; Бондаренко, Валерій Володимирович; Харченко, Світлана Володимирівна; Іщейкіна, Любов Костянтинівна; Нетюхайло, Лилия Григорьевна; Басараб, Ярослав Алексеевич; Сухомлин, Татьяна Анатольевна; Бондаренко, Валерий Владимирович; Харченко, Светлана Владимировна; Ищейкина, Любовь Константиновна; Netukhaylo, L. G.; Basarab, Ya. O.; Sukhomlyn, T.; Bondarenko, V.; Kharchenko, S.; Ishcheykina, L.Спосіб оцінки тяжкості ендогенної метаболічної інтоксикації у внутрішніх органах при термічній травмі виконують шляхом дослідження біохімічних показників у гомогенаті внутрішніх органів. Додатково визначають показники: молекули середньої маси, окисномодифіковані білки у внутрішніх органах (легені, нирки, підшлункова та слинні залози) при термічній травмі при дії високих температур +75 °С.; Способ оценки тяжести эндогенной метаболической интоксикации во внутренних органах при термической травме выполняют путем исследования биохимических показателей в гомогенате внутренних органов. Дополнительно определяют показатели: молекулы средней массы, окисномодификовани белки во внутренних органах (легкие, почки, поджелудочная и слюнные железы) при термической травме при воздействии высоких температур 75 ° С.; A method for assessing the severity of endogenous metabolic intoxication in the internal organs with thermal trauma is performed by studying the biochemical parameters in the homogenate of the internal organs. Additionally, indicators are determined: medium molecules, oxidized modifiers in the internal organs (lungs, kidneys, pancreas and salivary glands) with thermal trauma under high temperatures of +75 ° C.