Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kliuchkovska, N. R."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Особливості оклюзійної терапії при функціональних розладах скронево-нижньощелепних суглобів
    (Полтавський державний медичний університет, 2020) Макєєв, В. Ф.; Риберт, Ю. О.; Шибінський, В. Я.; Ключковська, Н. Р.; Кирманов, О. С.; Макеев, В. Ф.; Рыберт, Ю. О.; Шибинский, В. Я.; Ключковская, Н. Р.; Кирманов, А. С.; Makeev, V. F.; Rybert, Yu. O.; Shybinskyy, V. Ya.; Kliuchkovska, N. R.; Kyrmanov, O. S.
    Дисфункції скронево-нижньощелепних суглобів (СНЩС) характеризуються широким розповсюдженням, поліетіологічністю, прогредієнтним перебігом і високим рівнем рецидивів. Така сукупність особливостей даної патології ставить її в ряд актуальних проблем загально-медичного значення. Різноманітність концепцій і підходів до аналізу етіопатогенезу дисфункцій скронево-нижньощелепних суглобів (СНЩС) обумовлює підвищений інтерес як до високоінформативних методів діагностики, так і до функціональних методів лікування. Складний патоморфофункціональний синдромокомплекс сполучення парафункцій жувальних м'язів дисфункційних станів скронево- нижньощелепних суглобів (СНЩС) і порушень оклюзії в кінцевому результаті приводить до деформування малофункціональної диспропорції в кінетиці скронево-нижньощелепного суглоба. У роботі наведений аналіз досліджень низки авторів, що присвячені вивченню різних оклюзійних кап, зокрема, механізму їх дії, класифікації, ефективності при різних формах уражень скронево- нижньо-щелепних суглобів (СНЩС), переваг і недоліках кап, а також матеріалів, що використовуються для їх виготовлення. Наголошується, що вибір оптимального метода лікування внутрішніх розладів скронево-нижньощелепних суглобів (СНЩС) необхідно проводити з урахуванням положення головки нижньої щелепи, характеру зміщення суглобового диску, наявності або відсутності больового синдрому, можливих причин, що його викликали і супутніх місцевих і загальних факторів, що його обтяжують.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Оцінювання параметрів міцності полімерних композитів що застосовуються для пломбування зубів методом акустичної емісії
    (Полтавський державний медичний університет, 2021) Макєєв, В. Ф.; Кухта, В. С.; Кирманов, О. С.; Ключковська, Н. Р.; Скальський, В. Р.; Станкевич, О. М.; Makeev, V. F.; Kukhta, V. S.; Kyrmanov, O. S.; Kliuchkovska, N. R.; Skalsky, V. R.; Stankevich, O. M.
    Метою дослідження є створення методики та здійснення механічних випробувань на предмет визначення міцнісних характеристик стоматологічних композитів із позицій лінійної механіки руйнування та із застосуванням явища акустичної емісії із визначенням особливостей зародження та розвитку руйнування стоматологічних композитів світлової полімеризації під дією квазістатичного навантаження локального стиску. Для порівняльних досліджень обрані наступні гібридні стоматологічні композити вітчизняного та зарубіжного виробництва: Latelux (Latus, Україна), TETRIC NCERAM (Ivoclar Vivadent, Ліхтенштейн), CHARISMA CLASSIC (Kulzer, Німеччина). Для випробувань за темою досліджень використовували дискові зразки діаметром 13 мм та товщиною 5 мм по 10 зразків кожного матеріалу, які були виготовлені у спеціально розробленій формі. Пакування і формування матеріалу у форму проводили в лабораторних умовах за температури повітря 18 – 210 С. Перед випробуваннями зразки витримували протягом 24 год. за температури 370 С у фізіологічному розчині. Зразки навантажували на установці СВР-5 за допомогою кулькового індентора. Під час експериментів одночасно записували акустико-емісійну інформацію за допомогою вимірювальної системи SKOP-8. У режимі постопрацювання будували залежності зміни навантаження впродовж експерименту, розподіл амплітуд зареєстрованих сигналів акустичної емісії та їх суми від часу. З отриманих залежностей визначали навантаження руйнування, переміщення індентора, та вивчали особливості руйнування композитів на основі аналізу генерування акустичної емісії під дією навантаження. Аналіз параметрів сигналів акустичної емісії показав, що найбільшу амплітуду та енергію мали сигнали, під час руйнування композиту Tetric N-Ceram, найменшу – Latelux.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Роль гуманітарних і суспільних наук у вищій освіті: зарубіжний досвід
    (Українська медична стоматологічна академія, 2017) Ключковська, Н. Р.; Kliuchkovska, N. R.
    Підкреслено, що вища освіта відіграє важливу роль у підготовці фахівців для соціуму, який постійно розвивається. Разом із наукою система освіти є основою прогресу суспільства, розвитку людського потенціалу, перш за все в підготовці спеціалістів для майбутнього. Указано, що зарубіжні країни мають свої гострі проблеми у вихованні молоді, успішній соціалізації через отримання професії під час довготривалого навчання в системах середньої, вищої й подальшої освіти. Доведено, що це створює атмосферу підвищеного зацікавлення у виборі комплексу навчальних дисциплін для вищих шкіл та формуванні їхнього змісту в припущенні досягнення бажаного й ефективного варіанта, спроможного розв'язати більшість проблем виховання нових генерацій. Проаналізовано блок суспільних і гуманітарних дисциплін у вищих навчальних закладах Сполучених Штатів Америки, Великобританії та Франції. Цей досвід свідчить, що оптимізація соціальних і гуманітарних дисциплін у європейській та американській вищій освіті полягає в оновленні їхнього змісту з урахуванням досягнень сучасних наук; уведення нових дисциплін, спрямованих на вдосконалення особистісних якостей; використання інноваційних технологій, інноваційних методів і форм навчання; введення комунікативних дисциплін – публічний виступ, дискусія в малих групах, що скеровані на розвиток критичного аналізу; Указано, что высшее образование играет важную роль в подготовке специалистов для социума, который постоянно развивается. Вместе с наукой система образования является основой прогресса общества, развития человеческого потенциала, прежде всего в подготовке специалистов для будущего. Указано, что зарубежные страны имеют свои острые проблемы в воспитании молодежи, успешной социализации через получение профессии во время длительного обучения в системах среднего, высшего и дальнейшего образования. Доказано, что это создает атмосферу повышенного интереса в выборе комплекса учебных дисциплин для вузов и формировании их содержания в предположении достижения желаемого и эффективного варианта, способного решить большинство проблем воспитания новых поколений. Проанализировано блок общественных и гуманитарных дисциплин в высших учебных заведениях Соединенных Штатов Америки, Великобритании и Франции. Этот опыт свидетельствует, что оптимизация социальных и гуманитарных дисциплин в европейском и американском высшем образовании заключается в обновлении их содержания с учетом достижений современных наук; введение новых дисциплин, направленных на совершенствование личностных качеств; использование инновационных технологий, инновационных методов и форм обучения; введение коммуникативных дисциплин - публичное выступление, дискуссия в малых группах, направленных на развитие критического анализа; The article states that higher education plays an important role in educating specialists for the society that are constantly evolving. Along with the science, the education system is the foundation for social progress, human development, primarily to educate specialists for the future. According to the new educational paradigm a specialist should be able bring up and solve fundamentally new problems constantly gaining his professional knowledge and improving skills as the basis for the formation of social experience. We know that higher education plays a particularly important role in training of these professionals. The main objective of this article is to expand on a topic of the role of the Humanities and Social Sciences in the universities of developed countries and their impact on overcoming mental and psychological abnormalities and deviations that are disturbing public life, exacerbate conflict and reduce the likelihood that billions of earthlings are moving to sustainable development. Examples of "economic and social impulses" during recent decades (Finland, Ireland, South Korea, Singapore, China) demonstrate that properly organized general and long-term education for all citizenry become a strategic resource to improve welfare, protect and provide national interests, strengthen competitiveness and prestige within the international scene. On the other hand, one cannot deny the fact that the unprecedentedly rapid quantitative expansion of higher education establishments, first in developed countries and later in others, was not an effective mean of eliminating environmental, as well as a large number of socio-economic problems, the cultural and ideological confrontations and rivalry. It is indicated that foreign countries have their major problems in the area of education for young people, successful socialization while obtaining profession during long training systems in secondary, higher and post-qualifying education. It is proved that it creates an atmosphere of increased interest concerning the choice of subjects for high school curriculum and shaping their content in order to achieve the desired and effective ability, capable to solve problems while educating new generations. The importance of Humanities and Social Sciences (SSH) is confirmed by numerous conferences and meetings. For example, in Vilnius conference "Horizons of social sciences and humanities" (September 23-24th 2013) has taken place. It was emphasized that the Social Sciences and Humanities allow us to perceive better ourselves and the surrounding environment as well as to understand our expectations, ideas and our own place in the world. The Social Sciences and Humanities help to find the answers for existential questions, issues of general welfare, global stability and peace. These sciences bring knowledge and experience to resolve conflicts and to achieve peace through negotiations, collaborative work and communication – not by force or arms. In particular, it is beyond our competence to solve the essential problems of stability, welfare and peace. Studies in the Social Sciences and Humanities offer people and society a humanistic and holistic approach to their surroundings, the basic principles of communication and a broad cultural outlook. It is the human thinking and behavior – not machines, technology or arms – that predetermine our future. The Social Sciences and Humanities have a mission to develop these competences and social innovations. “Europe is still facing many long term and complex challenges. It takes profound knowledge and insight to really understand these challenges and how they affect us, and to guide us to solutions. That is why the Social Sciences and Humanities are more essential than ever and why we, as policymakers, are keen to have their contribution. We need them to understand ourselves, our society and the challenges we face. We need them to guide politicians and policy makers and to inform public opinion. Research and technology provide many answers to the challenges we face, but technological fixes alone aren’t enough to solve our major, complex problems. A knowledge society needs to know itself, and the Social Sciences and Humanities are the keys to this.” Horizon 2020, the largest multi-annual research framework program in the history of the European Union, began in 2014 and lasts for seven years. With this ambitious program, the European Commission attempts to solve several policy issues at once: politically, it wants to foster the path towards a more innovative Europe, which is clearly seen as a way out of the current crisis. Administratively, it wants to tackle previous criticism about the conduct of research projects by introducing measures of “simplification”. Strategically, it wants to achieve better results of the challenges that Europe is facing by giving direction and thus by influencing the way the research is organized. The Vilnius conference aimed to bring together representatives of the Social Sciences and Humanities from all around Europe to improve the ways in which Human and Social Sciences may impact the new European research framework program, Horizon 2020. Block of SSH in universities of the United States, Britain and France is analyzed. This experience demonstrates that optimizing the Social Sciences and Humanities in the European and American higher education exists to up-to-date their content on the basis of modern science; introduce new disciplines oriented to improve personal qualities; use innovative technologies, innovative methods and forms of education; introduce colloquial disciplines – public speaking, discussion in small groups, with the aim to develop critical analysis. It should be emphasized that education should teach everyone the way to act, how to co-exist in the information society and globalized XXI century. It must form a harmonious thinking, which would be based on internal freedom of the individual and its social responsibility along with the perception of respect for the views of other people. These personality characteristics today are included among the fundamental values of human civilization, declared in the UNO documents and UNESCO.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок