Перегляд за Автор "Kolot, E. H."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології(Тернопільський національний медичний університет, 2019) Чечотіна, Світлана Юріївна; Луценко, Руслан Володимирович; Дев'яткіна, Тетяна Олексіївна; Колот, Еліна Георгіївна; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Чечотина, Светлана Юрьевна; Луценко, Руслан Владимирович; Девяткина, Татьяна Алексеевна; Колот, Элина Георгиевна; Сидоренко, Антонина Григорьевна; Chechotina, S. Yu.; Lutsenko, R. V.; Deviatkina, T. O.; Kolot, E. H.; Sydorenko, A. H.У статті проаналізовано динаміку розподілу навчального навантаження з дисципліни «Фармакологія» в період підготовки студентів 2–3 курсів стоматологічного та 3 курсу медичного факультетів. Розкрито актуальність раціональної організації самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни у зв’язку зі зменшенням кількості аудиторних годин. Представлено порівняльну характеристику кількості аудиторних та позааудиторних годин з фармакології за фахом «Стоматологія» та «Лікувальна справа» згідно з робочими програмами. Встановлено, що за останні 3–4 навчальні роки кількість годин для практичних занять у студентів, які навчалися за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Спеціаліст», скоротилася в 1,6 рази у студентів стоматологічного факультету та в 1,8 рази у студентів медичного факультету зі збереженням загальної кількості годин із дисципліни. З переходом підготовки спеціалістів другого (магістерського) рівня вищої освіти ситуація дещо покращилась. Однак у студентів медичного факультету згідно з новою типовою програмою перелік лікарських препаратів збільшено майже наполовину та обсяг позааудиторних годин більше на 15 % порівняно зі студентами-стоматологами. Для оптимізації вивчення «Фармакології» та раціональної організації самостійної роботи студентів викладачами кафедри підготовлено достатнє методичне забезпечення, видано навчальні підручники та посібники, залучаються інноваційні технології та інтерактивні форми навчання.