Перегляд за Автор "Kovalenko, T. P."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Навчальний процес очима студентів: результати анкетування після завершення вивчення дисципліни «Радіологія»(Полтавський державний медичний університет, 2018) Якубовська, О. М.; Коваленко, Т. П.; Семененко, А. І.; Ясько, В. В.; Баланюк, О. Б.; Редчіц, М. А.; Якубовская, О. М.; Коваленко, Т. П.; Семененко, А. И.; Ясько, В. В.; Баланюк, О. Б.; Редчиц, Н. А.; Yakubovska, O. M.; Kovalenko, T. P.; Semenenko, A. I.; Yasko, V. V.; Balaniuk, O. B.; Redchits, M. A.Мета дослідження – з’ясувати ставлення студентів до організації викладання навчальної дисципліни «Радіологія» на кафедрі променевої діагностики, променевої терапії та онкології Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Об’єкт і методи дослідження: після завершення вивчення дисципліни «Радіологія» було проведено анкетування студентів третього курсу ВНМУ імені М.І. Пирогова, що стосувалося різних складових частин організації навчального процесу та рівня викладання предмету, окрім того, студенти мали змогу надати особисті рекомендації для його покращення. Результати досліджень та їх обговорення: при оцінці за 10-бальною шкалою рівень викладання оцінений у 8,35 балів, організація навчального процесу у 7,85 балів, міжособистісні відносини між виклада- чем і студентом у 8,95 балів. В якості рекомендацій студенти найбільш часто висловлювали побажання щодо збільшення кількості практичних занять, що проводяться в клініці. Висновки: за результатами анкетування, викладання дисципліни «Радіологія» проводиться на досить високому рівні. Кількісні результати анкетування можуть бути використані для моніторингу рівня викладання даної дисципліни та інших дисциплін в майбутньому.