Перегляд за Автор "Kravchun, P. G."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив рівня ірисину на товщину задньої стінки лівого шлуночка за даними ехокардіографії у хворих на артеріальну гіпертензію у поєднанні з ожирінням(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Ліха, В. М.; Шапаренко, О. В.; Кравчун, Павло Григорович; Liha, V. M.; Shaparenko, O. V.; Kravchun, P. G.Адипоцити продукують низку факторів, що відіграють важливу роль у регуляції енергетичного балансу, чутливості тканин до дії інсуліну, імунологічної відповіді, стану кровоносних судин і міокарду лівого шлуночка. Вплив рівня ірисину на товщину задньої стінки лівого шлуночка за даними ехокардіографії у хврих на АГ у поєднанні з ожирінням.Документ Недооцінка важкості мітральної регургітації ішемічного генезу при ультразвуковому дослідженні серця(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Дрокін, А. В.; Кравченко, М. Ю.; Молотягін, Д. Г.; Кравчун, Павло Григорович; Drokin, A. V.; Kravchenko, M. Y.; Molotiagin, D. G.; Kravchun, P. G.Причиною появи мітральної недостатності (МН) ішемічного генезу можуть служити функціональні порушення лівого шлуночка (ЛШ) внаслідок ремоделюванняйого порожнини і зниження насосної функції, а також органічна патологія клапанного апарату, пов'язана з розривом хорди або папілярного м'язу.Документ Удосконалення методів вивчення дисципліни «Внутрішня медицина» при підготовці студентів 5 та 6 курсу на кафедрі внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології Харківського національного медичного університету(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Кравчун, Павло Григорович; Борзова, О. Ю.; Кожин, М. І.; Риндіна, Наталія Геннадіївна; Титова, Г. Ю.; Заїкіна, Тетяна Сергіївна; Ринчак, Петро Іванович; Кравчун, Павел Григорьевич; Борзова, Е. Ю.; Кожин, М. И.; Рындина, Наталья Геннадьевна; Титова, А. Ю.; Заикина, Татьяна Сергеевна; Рынчак, Петр Иванович; Kravchun, P. G.; Borzova, O. Yu.; Коzhyn, М. I.; Ryndina, N. G.; Titova, G. Yu.; Zaikina, Т. S.; Rynchak, P. I.Cучасні стандарти рівня професійної підготовки випускників вищих медичних навчальних закладів вимагають від викладацького складу професійно-орієнтованих кафедр впровадження нових підходів вивчення клінічних дисциплін. Саме тому на кафедрі внутрішньої медицини № 2 і клінічної імунології та алергології під час підготовки студентів 5 та 6 курсу з дисципліни «внутрішня медицина» широкого впровадження набули техніки проблемного навчання, а саме метод «ділової гри» та метод «круглого столу». Метод «ділової гри» дозволяє оцінити комплексність знань студентів, імітувати майбутню професійну діяльність, стимулювати розумову активність студентів. У процесі ділової гри у студентів з’являється мотив для пошуку діагностичної інформації відповідно виконуваної ним ролі, виробляється навичка роботи з отриманою інформацією. Студент виробляє навик контролю своєї поведінки, навчається адекватно сприймати і аналізувати чужу думку. Метод «круглого столу» полягає в обговоренні клінічного випадку групою студентів на чолі з досвідченим викладачем, що набуває характеру лікарського консиліуму. Таким чином збагачується зміст вже вивченого матеріалу, відбувається його впорядкування та засвоєння; Cовременные стандарты уровня подготовки выпускников высших медицинских учебных заведений требуют от преподавательского состава профессионально-ориентированных кафедр внедрения новых подходов в изучении клинических дисциплин. Поэтому на кафедре внутренней медицины № 2 и клинической иммунологии и аллергологии при подготовке студентов 5 и 6 курсов по дисциплине «внутренняя медицина» широко внедрены методы проблемного обучения, а именно техника «деловой игры» и «круглого стола». Метод «деловой игры» позволяет оценить комплексность знаний студентов, имитировать их будущую профессиональную деятельность. В процессе деловой игры у студентов появляется мотив для поиска диагностической информации соответственно выполняемой им роли, вырабатывается навык работы с ней, формируется навык адекватного восприятия чужой точки зрения. Метод «круглого стола» состоит в обсуждении клинического случая группой студентов во главе с опытным преподавателем, который приобретает характер врачебного консилиума. Таким образом обогащается объем уже изученного материала, происходит его упорядочивание и усвоение; Modern standards of higher medical education require the teaching staff of professionally-oriented departments to introduce new approaches in the study of clinical disciplines. That is why a high range of problembased methods are used at the department of internal medicine № 2 and clinical immunology and allergology. Problem-based learning involves organization of learning through self-mastery of knowledge in the process of solving of educational problems, development of creative thinking and cognitive activity of students. The technology of problem-based learning is not particularly varied, because the inclusion of students in active cognitive activities is based on a series of stages, which should be implemented gradually and comprehensively. An important component of problem-based learning is creation of a problem situation. Its understanding completes the first stage. At the second stage of the problem solving («closed») a student analyses the knowledge that he has, realizes that they are not enough to answer, and actively joins to the process of their searching. The third stage («open») is aimed at acquiring of various methods needed for solution of the problem. We usually use the technique of «business game» and «round table». The goal of the «business game» is to establish a correct diagnosis based on complaints, anamnesis of the disease, results of additional examinations, a treatment tactics and preventing approaches. Duration of the game for one group is 20 minutes, for the academic group — 1 hour. The «business game» technique allows not only to assess the complexity of students’ knowledge, imitate their future professional activity, but also analyse of the false results. It might identify the most vulnerable moments which require additional attention. In the process of a business game, students have a motive for analysis of diagnostic information according to the role that they perform, and developing the skill to work with it. In addition, the skill is formed to adequately perceive someone else’s point of view. The «round table» technique involves a discussion of a clinical case by a group of students, which is led by an experienced teacher. It acquires the character of a medical consillium. Students have 15 minutes for this assignment. During this time a teacher gives students information about the patient, formulates issues that need to be addressed, directs students in the process of discussion, but does not directly interfere with the discussion. This technique allows to learn and order new information appropriately.Документ Ірисин як маркер інсулінорезистентності у хворих на артеріальну гіпертензію й ожиріння(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Кравчун, П. Г.; Шапаренко, О. В.; Кравчун, П. Г.; Шапаренко, А. В.; Kravchun, P. G.; Shaparenko, O. V.У статті досліджено вміст ірисину в сироватці хворих на артеріальну гіпертензію у поєднанні з ожирінням і встановлено наявність зв’язків із розвитком та прогресуванням інсулінорезистентності. Обстежено 105 пацієнтів: до 1 групи увійшли хворі на артеріальну гіпертензію з супутнім ожирінням (n=70), до 2 групи ‒ хворі на артеріальну гіпертензію з нормальною масою тіла (n=35); контрольну групу склали 25 практично здорових осіб. У хворих на артеріальну гіпертензію й ожи-ріння рівень ірисину становив 1,19±0,03 нг/мл, що вірогідно нижче, ніж у осіб контрольної групи (3,10±0,08 нг/мл) та пацієнтів з нормальною масою тіла (1,91±0,06 нг/мл) (р<0,001). Прогресування інсулінорезистентності у хворих на артеріальну гіпертензію й ожиріння відбувалось на тлі зменшення вмісту ірисину в сироватці крові від 1,96±0,06 нг/мл до 0,55±0,05 нг/мл; В статье определено содержание ирисина в сыворотке больных артериальной гипертензией в сочетании с ожирением и установлено наличие связей с развитием и прогрессированием инсулинорезистентности. Обследовано 105 пациентов: в 1 группу вошли больные артериальной гипертензией с сопутствующим ожирением (n=70), во 2 группу – больные артериальной гипертензией с нормальной массой тела (n=35); контрольную группу составили 25 практически здоровых лиц. У больных артериальной гипертензией и ожирением уровень ирисина составил 1,19±0,03 нг/мл, что достоверно ниже, чем у лиц контрольной группы (3,10±0,08 нг/мл) и пациентов с нормальной массой тела (1,91±0,06 нг/мл) (р<0,001). Прогрессирование инсулинорезистентности у больных артериальной гипертензией и ожирением происходило на фоне уменьшения содержания ирисина в сыворотке крови от 1,96±0,06 нг/мл до 0,55±0,05 нг/мл; This study devoted to the evaluation of the irisin content in blood serum of patients with arterial hypertension and concomitant obesity has established the correlation between the development and progression of insulin resistance. The study involved 105 patients: group 1 included patients with arterial hypertension and concomitant obesity (n = 70), group 2 involved patients with arterial hypertension and normal body weight (n = 35); the control group consisted of 25 healthy individuals. In the patients with arterial hypertension and obesity, the level of irisin was 1.19 ± 0.03 ng / ml, which is significantly lower than that in the control group (3.10 ± 0.08 ng / ml) and in the patients with normal body weight (1, 91 ± 0.06 ng / ml) (p <0.001). Progression of insulin resistance in the patients with arterial hypertension and obesity occurred against a decrease in the serum level of irisin from 1.96 ± 0.06 ng / ml to 0.55 ± 0.05 ng / ml.