Перегляд за Автор "Kundii, Zhanna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Coping with war stress in Ukrainian students(Springer, 2024-04-28) Kundii, Zhanna; Skrypnikov, Andrii; Isakov, Rustam; Kutsenko, Natalia; Zinchenko, Natalia; Vasylyeva, Ganna; Кундій, Жанна Петрівна; Скрипніков, Андрій Миколайович; Ісаков, Рустам Ісроїлович; Куценко, Наталія Петрівна; Зінченко, Наталія Олександрівна; Васильєва, Ганна ЮріївнаWar is one of the most severe stress factors that can lead to anxiety-depressive disorders, cognitive, behavioral, and emotional dysfunctions. 106 students of the I-III courses of the Poltava State Medical University participated in the study of the personal students` characteristics of overcoming military stress in the conditions of a full-scale war in Ukraine. Based on the research results a low level of stress resistance was found in 36.7±0.3% of students, and a marginal level – in 47.2±0.3%. Students with a low stress resistance level demonstrated a high degree of stress load against the background of the predominance of the formation of maladaptive strategies of coping behavior, therefore they belong to the risk group of the development of psychosomatic disorders and adaptation disorders, they need psychological support in order to optimize the psychological resources of the individual to successfully cope with the state of stress, minimizing its negative impact, forming sustainable methods of protective behavior and coping, which in turn will be a guarantee of preserving the health of future employees of the health care system. The ability to effectively cope with stressful situations, using resources of stress resistance, will help students not only to be socially-adapted individuals who make responsible decisions in professional activities and effectively interact with people, but also to maintain health by giving up destructive ways of coping with stress.Документ Показники ефективності проєктувальної майстерності викладача закладу передвищої освіти(Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського, Україна, 2020-03) Кундій, Жанна Петрівна; Стрельніков, Віктор Юрійович; Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Kundii, Zhanna; Strelnikov, Victor; Vonsovych, LidiyaСхарактеризовано проєктувальну майстерність як тісно пов’язану з педагогічною діяльністю функцію викладача закладу передвищої освіти, обґрунтовано важливість проєктувальних знань, умінь і навичок. Наголошено, що проєктуванням є операційна система впливів, яка робить навчально-виховний процес достатньо прогнозованим і керованим, як можливу модель взаємодії суб’єктів, коректування якої здійснюється на основі педагогічного передбачення, прогнозування процесу взаємодії та його результатів. Визначено критерії і показники проєктувальної майстерності викладача закладу передвищої освіти: самостійність, професійно зорієнтоване мислення, творче ставлення до проєктувальної діяльності, ціннісна орієнтація на проєктувальну діяльність, рівень розвитку професійних якостей і здібностей, уміння проєктування дидактичних систем із використанням перспективних інноваційних та інформаційних технологій. Проєктувальну майстерність викладачів закладів передвищої освіти визначено ефективною, якщо розроблені ними проєкти: не вимагають додаткових ресурсів; можуть застосуватися іншими викладачами, не залежновід досвіду й проєктувальної майстерності; мають потенційні можливості зниження витрат на їхню реалізацію без втрати якості «продукту».Документ Формування емпатійних здібностей майбутніх медичних працівників(Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського, 2021) Кундій, Жанна Петрівна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Кундий, Жанна Петровна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Kundii, Zhanna; Andreiko, SvitlanaДосліджено поширені дефініції емпатії, її розуміння, розкрито сутність понять «емпатія», «емпатійні здібності»; характеризуються форми та види емпатії, закономірності формування емпатійних здібностей майбутніх медичних працівників; розглянуто питання формування емпатії, як важливого компоненту підготовки майбутніх медичних працівників до професійної діяльності; описано пошук інструментів формування емпатійних здібностей за допомогою різних освітніх практик та стратегій навчання; визначено роль занять із літератури у формуванні емпатійних здібностей майбутніх медичних працівників.