Перегляд за Автор "Kundiy, Zh. P."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні питання вакцинації медичних працівників(Чорноморський національний університет ім. Петра Могили, Миколаїв, Україна, 2021) Чечотіна, Світлана Юріївна; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Кундій, Жанна Петрівна; Луценко, Руслан Володимирович; Дев'яткіна, Наталія Миколаївна; Chechotina, S. Yu.; Sydorenko, A. H.; Kundiy, Zh. P.; Lutsenko, R. V.; Deviatkina, N. M.Вакцинація - найбільш ефективний, безпечний і доступний метод зниження рівня інфекційної захворюваності. Особливої актуальності останнім часом набувають питання контролю інфекційних захворювань серед працівників системи охорони здоров'я. Мета дослідження: вивчити ступінь охоплення вакцинацією здобувачів ОПП Сестринська справа першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 223 «Медсестринство», що працюють в установах охорони здоров'я, і проаналізувати законодавчу базу з питань іммуннопрофілактікі медичних працівників. Материали і методи досліджень. За допомогою Google-платформи опитано здобувачі освіти, які навчаються на заочній (дистанційній) формі на базі Навчально-наукового медичного інституту ПГМУ, розділені на дві групи. Результати досліджень. Всі респонденти двох груп на 100% щеплені вакциною БЦЖ. Здобувачі освіти I групи також всі вакциновані проти вірусу гепатиту В. Серед претендентів освіти ІІ групи цей показник високий і становить 75%. Всі 12 претендентів освіти ІІ групи вакциновані проти поліомієліту і кору, проти дифтерії - 11 респондентів, проти правця і краснухи - 10 і 9 респондентів відповідно. Серед щести респондентів І групи проти кору, краснухи, дифтерії та правця вакциновано 4 здобувача освіти, проти поліомієліту - 5. Учасники ІІ групи в 2,5 рази частіше вакцініруються проти сезонного грипу, що свідчить про високу відповідальність як до свого здоров'я, так і пацієнтів. Всі учасники підтвердили позитивне ставлення до вакцинації. У статті проаналізовано рекомендації ВООЗ, CDC і наказів МОЗ України щодо вакцинації медичних працівників. Висновки. Серед опитаних здобувачів освіти, які працюють в установах охорони здоров'я, спостерігається досить високий рівень охоплення вакцинацією. Іммунопрофілактіка медичних працівників є актуальною, тому що вони знаходяться в групі ризику щодо інфікування. З огляду на особливості своєї професійної діяльності, контакту з хворими і потенційно хворими людьми, працівники установ охорони здоров'я повинні бути захищені шляхом вакцинації і бути джерелом достовірної інформації для пацієнтів.Документ Актуальні проблеми демократизації контролю навчальної діяльності студентів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.; Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh. P.; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.Розкрито питання застосування деяких видів і методів контролю як дидактичного засобу управління навчанням -забезпечення його ефективності приведенням до системи знань, умінь, навичок студентів, самостійного застосування здобутих знань на практиці, стимулювання їх до навчальної діяльності, формування прагнення до самоосвіти.The article describes the application of some types and methods of control as a didactic mean of teaching management –providing its effectiveness by making the system of students’ knowledge, abilities and skills, t he independent application of the knowledge that was gained in practice, encouraging them to study, forming a desire for self-education.Документ Вакцинації проти COVID-19 медичних працівників(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2021) Чечотіна, Світлана Юріївна; Кундій, Жанна Петрівна; Коваль, Андрій Анатолійович; Chechotina, S. Yu.; Kundiy, Zh. P.; Koval, A. A.Вакцинація є єдиним надійним безпечним шляхом подолання пандемії взагалі та більш надійним захистом від захворювання.Документ Викладацька діяльність видатного вітчизняного хірурга М. В. Скліфосовського(ПП "Дивосвіт", 2015) Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh. P.; Зінченко, Н. О.Висвітлюється викладацька діяльність відомого вітчизняного хірурга М. П. Скліфосовського. Rеvеаs the tеаching асtivities оf domestic famous surgeon M.V. Sklifosovskoho.Документ Особливості викладання дисциплін гуманітарного і соціально-економічного циклу для іноземних студентів у медичному коледжі(Українська медична стоматологічна академія, 2019-03-21) Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh. P.; Кустарьова, Лідія Петрівна; Кустарева, Лидия Петровна; Дашевський, Ігор Олександрович; Дашевский, Игорь Александрович; Dashevsky, I. O.Проаналізовано педагогічні умови здобуття освіти іноземними студентами в медичному коледжі. Охарактеризовано організаційно-педагогічні аспекти навчального процесу. The article analyzed the pedagogical condition of education foreign students in medical college. An organizational and pedagogical aspect of an education process is characterizedДокумент Педагогічні погляди Миколи Скліфософського(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2015-05-21) Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh. P.Микола Скліфосовський належить до плеяди лідерів вітчизняної хірургії кінця XIXстоліття відкриття та досягнення є яскравим прикладом справжнього новаторства, сподвижництва і невтомної праці . Микола Скліфософський постійно наголошував на необхідності оновлення статистичної інформації. В усіх роботах відчувається намагання автора знайти найбільш раціональний спосіб вирішення поставленого запитання, щоб це рішення було зрозумілим і доступним для більшості практичних хірургів і щоб відповідало інтересам хворого. Як стверджує В. В. Кованов, операції Скліфософського відрізнялися від операцій інших хірургів своєю простотою, доцільністю і обгрунтованістю.Документ Сучасні методики викладання хірургічних дисциплін в медичному колледжі(Черкаська медична академія, 2018-10-15) Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh. P.; Драбовський, Віталій Сергійович; Драбовский, Виталий Сергеевич; Мартиненко, Наталія Володимирівна; Мартыненко, Наталья Владимировна; Челішвілі, Анатолій Леонідович; Челишвили, Анатолий Леонидович; Осіпов, Олександр Сергійович; Осипов, Александр СергеевичБазисом освіти в сучасній системі викладання хірургічних медсестринських дисциплін повинні бути не лише суто науковість дисципліни, а й напрямки способів мислення та діяльності студентів [1, 2]. Необхідно не тільки випустити фахівців, що отримали освіту високого рівня, але і включити їх вже на стадії навчання в структуру нових технологій сьогодення, адаптувати до умов індивідуального медичного напрямку, зробити його джерелом актуальних питань та спонукання до виконання функції менеджера [2, 3].Документ Формування комунікативної толерантності у молоді в умовах інклюзивної освіти(Україна. Здоров’я нації, 2020) Харченко, Наталія Вікторівна; Кундій, Жанна Петрівна; Ющенко, Юлія Петрівна; Костріков, Анатолій Васильович; Харченко, Наталия Викторовна; Кундий, Жанна Петровна; Ющенко, Юлия Петровна; Костриков, Анатолий Васильевич; Kharchenko, N. V.; Kundiy, Zh. P.; Yushchenko, Yu. P.; Kostrikov, A. V.Необхідність запровадження інклюзивної освіти пов’язана, насамперед, з тим, що число молоді, яка потребує корекційного навчання, неухильно зростає. Тому наразі на сучасному етапі розвитку освіти в Україні відкриваються нові перспективи, пов’язані з переосмисленням ставлення до організації навчання і виховання молоді з особливими освітніми потребами в єдиному інклюзивному толерантному освітньому середовищі.Документ Ідеї здоров’язбереження та фізичного виховання у педагогічній спадщині М. В. Скліфосовського(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2015-11-12) Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh. P.Сьогодення потребує переходу до принципово нової якості вищої медичної освіти, потенціал якої буде спрямовано на вирішення пріоритетних питань вітчизняної охорони здоров’я, зокрема: підвищення професіонального рівня лікарів, забезпечення їх безперервного професійного розвитку відповідно до стандартів Всесвітньої Федерації медичної освіти з урахуванням національних особливостей, омолодження та посилення кадрового, наукового та педагогічного потенціалу вищих навчальних закладів та його ефективне використання тощо [2]. Досягнення поставлених завдань неможливе без аналізу історичних здобутків світової і вітчизняної медичної науки, без аналізу основних напрямків становлення методики вивчення медико-біологічних дисциплін. У цьому напрямку перспективними шляхами вважаємо аналіз досягнень плеяди провідних науковців, серед яких чільне місце посідає Микола Васильович Скліфосовський.