Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Leschenko, Tetyana"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Використання групової роботи при вивченні української мови як іноземної здобувачами вищої медичної освіти: теоретичний аналіз
    (Уманський державний педагогічний університет, 2022) Шевченко, Олена Миколаївна; Лещенко, Тетяна Олександрівна; Shevchenko, Olena; Leschenko, Tetyana
    У статті розкрито проблему використання групових методів роботи при вивченні української мови як іноземної здобувачами вищої освіти медичного фаху. Проведено науковий аналіз сучасних запитів до майбутнього фахівця, системи його навичок із точки зору компетентнісного підходу. Описано поняття soft skills та їхню роль у функціонуванні сучасного фахівця. Представлено специфіку формування soft skills при вивченні української мови як іноземної серед здобувачів вищої освіти медичного фаху, акцентовано увагу на необхідності створення ситуацій реальної комунікації з метою розвитку навичок іншомовного спілкування. Представлено поняття групової роботи при вивченні української мови як іноземної у виші, описано її загальнодидактичні засади застосування відповідно до компетентнісного і діалогічного підходів. Акцентовано увагу на активності здобувачів вищої освіти під час застосування групових форм роботи, можливість їх включення до комунікативних ситуацій, забезпечення реальної інтерактивності під час роботи в мікрогрупах. Описано переваги групової роботи при вивченні мови – спроможність до забезпечення відтворення ситуацій реальної комунікативної взаємодії, забезпечення емоційно сприятливої атмосфери, модифікація методів контролю успішності й системи ролей викладача і здобувача вищої освіти в навчальному процесі. Висвітлено дидактичні засади можливого поділу здобувачів вищої освіти на мікрогрупи для оптимального забезпечення навчального процесу.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок