Перегляд за Автор "Levchenko, K. I."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До проблематики вивчення мовленнєвого портрета автора Інтернет-щоденника(Запорізький національний університет, 2011) Левченко, Катерина Іванівна; Левченко, Екатерина Ивановна; Levchenko, K. I.Документ Дослідження мережевого щоденника в генологічній перспективі(Видавничий дім Дмитра Бураго, 2011) Левченко, Катерина Іванівна; Левченко, Екатерина Ивановна; Levchenko, K. I.Статтю присвячено аналізові тенденцій генологічних досліджень мережевих щоденників. Окреслено основні підходи до вивчення цього жанру вітчизняними та зарубіжними лінгвістами, здійснено спробу подання дефініції блогу та визначення його місця у системі мовленнєвих жанрів. Статья посвящена анализу тенденций генологических исследований сетевых дневников. Определены основные подходы к изучению этого жанра отечественными и зарубежными лингвистами, предпринята попытка представления дефиниции блога и определения его места в системе речевых жанров. The article analyzes the trends of genological research of blogs. The autor gives the basic approaches to the study of this genre by Ukrainian and foreign linguists, and makes an attempt to give the blog definition and to determine the blog’s place in the system of speech genres.Документ Експліцитна віртуальна інтерактивна словотвірна гра в мовленні україномовного автора Інтернет-щоденника(Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2012) Левченко, Катерина Іванівна; Левченко, Екатерина Ивановна; Levchenko, K. I.Статтю присвячено аналізові експліцитної віртуальної інтерактивної деривації як прояву мовної гри в мовленні авторів Інтернет-щоденників. Розкрито поняття такого словотворення, визначено його основні формальні типи, характерні для блог-комунікації. Представлено основні функції віртуальної інтерактивної дериваційної гри в мовленні авторів блогів. Статья посвящена анализу эксплицитной виртуальной интерактивной деривации как проявлению языковой игры в речи авторов Интернет-дневников. Раскрыто понятие такого словообразования, определены его основные формальные типы, характерные для блог-коммуникации. Представлены основные функции, которые выполняет эксплицитная виртуальная интерактивная словообразовательная игра в речи авторов блогов. The article analyzes the interactive virtual explicit derivation as an expression of the language game in the blogers’ speech. Discloses the concept of this derivation, and defined its basic formal types, specific to the blog-communication. The main functions that perform the interactive virtual explicit derivation as an expression of the language game in the blogers’ speech are presented.Документ Ключові поняття мовленнєвого портрета автора Інтернет-щоденника(Донецький національний університет, 2012) Левченко, Катерина Іванівна; Левченко, Екатерина Ивановна; Levchenko, K. I.У статті проаналізовано підходи до створення лінгвістичних портретів мовної особистості. Подано авторську схему портретування автора Інтернет-щоденника (мережевого щоденника, блогу), проаналізовано специфіку його ідентичності у віртуальному просторі й особливості інтеракції мовних особистостей у межах блог-дискурсу. В статье проанализированы подходы к созданию лингвистических портретов языковой личности. Подано авторскую схему портретирования автора Интернет-дневника (сетевого дневника, блога), проанализирована специфика его идентичности в виртуальном пространстве и особенности интеракции языковых личностей в пределах блог-дискурса. The paper explores approaches to the creation of linguistic portraits of language personality. It gives author's scheme of blog's author linguistic portrait creating. This work analyzes the specifics of his identity in the virtual space and interaction features of language personalities within the blogging discourse.Документ Лексико-семантичні угруповання англіцизмів у сленговій системі української мови(Полтавський національний педагогічний ун-т імені В. Г. Короленка, 2011) Левченко, Катерина Іванівна; Левченко, Екатерина Ивановна; Levchenko, K. I.У статті автор виокремлює лексико-семантичні групи запозичень-англіцизмів у сленговій системі української мови кінця ХХ – початку ХХІ століть. Особливу увагу приділено молодіжному, комп’ютерному й Інтернет-сленгу, а також властивому Інтернет-щоденникам (блогам) соціолекту. В статье автор выделяет лексико-семантическиие группы заимствований-англицизмов в сленговой системе украинского языка конца ХХ – начала XXI веков. Особое внимание уделяется молодежному, компьютерному и Интернет-сленгу, а также социолекту, свойственному Интернет-дневникам (блогам). The author highlights the lexical-semantic groups of borrowing from English to the slang system of Ukrainian language of the late XX – early XXI centuries. Particular attention is given to youth, computer and Internet slang, as well as to the social dialect, peculiar to the Internet diaries (blogs).Документ Медичний блог у генристичному вимірі(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Левченко, Катерина Іванівна; Левченко, Екатерина Ивановна; Levchenko, K. I.Зростає популярність медичних блогів як новітнього комунікативного середовища й однієї з перспективних царин лінгвістичного пізнання. Утім, україністика все ще не має праць, присвячених їх вивченню з генристичних позицій, що й зумовлює актуальність дослідження. Мета роботи – проаналізувати медичний блог як жанр Інтернет-комунікації. Для досягнення зазначеної мети виконано такі завдання: з’ясовано критерії виокремлення такого блогу як самостійного жанру; описано його генристичні особливості. У дослідженні застосовано загальнонаукові й власне лінгвістичні методи й прийоми: описовий метод із прийомами спостереження, зіставлення й узагальнення та методики дискурсивного й інтерпретативного аналізу мовлення. Жанрові особливості медичних блогів проаналізовано на базі моделі мовленнєвого жанру Т.В. Шмельової. Описано комунікативну мету, образ автора й адресата, образ минулого, образ майбутнього, тип диктумного змісту й окреслено мовне втілення. Комунікативна мета медичного блогу – донести фахову думку спеціаліста до читачів, висвітлити ті питання, які найчастіше виникають у лікарській практиці, поширити медичні й наукові знання серед користувачів Інтернету, що властиво інформаційним жанрам. Медичні блоги також популяризують здоровий спосіб життя й ілюструють нюанси медичних процедур, аби допомогти читачам обрати правильну стратегію підтримання здоров’я чи його відновлення. Така комунікативна поведінка реалізує інформаційно-імперативну мету ведення блогу. Образ автора репрезентовано з позицій освіченості, професіоналізму, відповідальності, безкорисливості й моральності. Прикметна також відсутність серед авторів явищ анонімності, «віртуалів» і мовленнєвих масок, властивих щоденниковим блогам. Медичний блог передбачає необмежену кількість адресатів: колег-лікарів і пацієнтів. Жанр ініціальний і передбачає продовження комунікації автор–адресат у майбутньому. Диктумний зміст медичного блогу орієнтований на дійсність, із чіткою науковою позицією й раціональністю. Автори тяжіють переважно до втілення жанру за допомогою унормованого мовлення.Документ Основа сучасного буття й фахового зростання інтелектуального рівня майбутнього медика(2019) Асламова, Марина Володимирівна; Мартиросян, Людмила Іванівна; Левченко, Катерина Іванівна; Aslamova, M. V.; Martirosyan, L. I.; Levchenko, K. I.У статті визначено особливості викладання гуманітарних навчальних дисциплін, зокрема, української мови за професійним спрямуванням у контексті формування й виховання моральних якостей особистості майбутнього фахівця в галузі медицини. Наголошується на тому, що мова професійного спілкування – один із найважливіших способів оцінки інтелектуального рівня особистості, основа її сучасного буття та фахового зростання; розглянуто важливість такої професійної якості майбутнього лікаря як комунікативна складова; зроблено висновок про доцільність використання кафедрою українознавства та гуманітарної підготовки Української медичної стоматологічної академії комплексу заходів із метою формування моральних якостей майбутніх медиків; В статье определены особенности преподавания гуманитарных учебных дисциплин, в частности, украинского языка профессиональной направленности, в контексте формирования и воспитания моральных качеств личности будущего специалиста в области медицины. Акцентируется внимание на том, что язык профессионального общения – один из важнейших способов оценки интеллектуального уровня личности, основа ее современного бытия и профессионального роста. В статье также рассмотрена важность такого профессионального качества будущего врача как коммуникативная составляющая. Сделан вывод о целесообразности использования на кафедре украиноведения и гуманитарной подготовки Украинской медицинской стоматологической академии комплекса мер по формированию моральных качеств будущих медиков; In this article the features of teaching humanities disciplines, including Ukrainian language for professional purposes in the context of the formation and training of future specialists in medicine. It is intended that professional communication – one of the most important ways to identify intellectual personality, the basis of modern life and professional growth. The article also considers the importance of such professional quality of the future physician as a communicative component. It was concluded that it is expedient to use a complex of measures in order to form the moral qualities of future physicians at the Department of Ukrainian Studies and humanitarian training in the Ukrainian Medical Dentistry Academy.Документ Типологічні ознаки Інтернет-щоденника як новітнього комунікативного середовища(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2011) Левченко, Катерина Іванівна; Левченко, Екатерина Ивановна; Levchenko, K. I.Статтю присвячено аналізові мережевих щоденників у руслі віртуальної жанрології. У роботі розглянуто основні підходи дослідників до вивчення цього жанру; окреслено погляди автора на типологічні особливості блогу згідно моделі мовленнєвого жанру Т.В. Шмельової; подано сценарії комунікації в межах жанру Інтернет-щоденника.; This article is devoted to the analysis of network diaries in line of the virtual genological research. The paper focuses on the main approaches to study the genre; outlines the author’s views of the blog’s typological features according to the T.V. Shmeleva’s model of speech genre; gives scenarios of communication within the genre of blogs.